6/3/11

4 Επέστρεψα, και δεν ξέρω απο τι να πρωταρχίσω.

6/3/11
Photobucket


Φίλοι μου χαθήκαμε, παράτησα λίγο το blogging και μου έλειψε αυτή η "αμεσότητα" που είχαμε και τα λέγαμε, που συμφωνούσατε με όσα έγραφα και που με βρίζατε για όσα δεν σας άρεσαν. Επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής πρώτα απ ' όλα με τους τακτικούς και μη αναγνώστες, θα σας πω τι μου συνέβη.

Αρχικά κουράστηκα, είχα πέσει τους προηγούμενους μήνες με τα μούτρα πάνω στο blog και μετά αδυνατούσα να το συντηρήσω. Στην συνέχεια έπεσε η εξεταστική μου που ενώ είχε προγραμματιστεί για 3 εβδομάδες λόγω των απεργιών των ΜΜΜ τελείωσα την Τετάρτη που μας πέρασε, 1μιση μήνα ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ...ΕΛΕΟΣ!


Πέρα από αυτά θεωρώ πως πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για εμένα γιατί είναι απόλυτα φυσιολογικό να με παρεξηγήτε από την στιγμή που δεν με γνωρίζετε και έχετε μπροστά σας ένα μόνο κείμενο.

1. Το έχω ξαναπεί η σκέψη για την δημιουργία αυτού του blog ήταν της φίλη μου της Εκάτηρας ( http://omada-ekatira.blogspot.com/ ), εκείνη το σκέφτηκε και εκείνη μου το έφτιαξε και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ για να το φτιάξω με τους κώδικες, οπότε καταλαβαίνετε δεν παίζει θέμα αντιγραφής όπως έγραψε ένας "ανώνυμος" σε κάτι σχόλια! Το ύφος μου αυτό είναι, η γραφή μου αυτή είναι και έτσι τα λέω, άμα προσπαθούσα να οικειοποιηθώ κάτι άλλο από αυτό που είμαι να είστε σίγουροι πως δεν θα είχα αρκετούς αναγνώστες και θα το καταλαβαίνατε από το πρώτο άρθρο.

2.  Ναι, είμαι Γυναίκα (στρέιτ, αν δεν σας πειράζει) και ΒΡΙΖΩ! Κάποιος έξυπνος πάλι ανώνυμος έγραψε πως είτε είμαι άνδρας και κάνω πλάκα στους φίλους μου ή είμαι λεσβία! Αστείο και τραγικό αρκετά θα έλεγα να βγάζουν συμπεράσματα για μια συμπεριφορά η οποία είναι τόοοοσο κοινή στους ανθρώπους και φυσικά ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ! Εμείς δηλαδή τι είμαστε για να μην βρίζουμε, πορτοκαλάδα ρέει στο σώμα μας;  Έχουμε και εμείς νευρικό σύστημα. Οπότε το ξεκαθαρίσαμε το θέμα, ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΤΟΜΑ ΒΟΘΡΟΥ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!
Είναι αστείο αυτό, ο τύπος απλά δεν ξέρει από γυναίκες, εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι...Λυπάμαι.

3. Όχι δεν τα ξέρω όλα, δεν είμαι γνώστης επί παντός επιστητού, γι αυτό και σχολιάζω κοινωνικά φαινόμενα κυρίως που μπορώ να έχω μία άποψη (λόγω και αντικειμένου), φυσικά πάντα από μία ακραία θα έλεγα καυστική ματιά, για να βγάζει και λίγο γέλιο, το ελπίζω δηλαδή.

Τέλος παρόλο που τα πήρα με κάτι τρολάκια που μπαινοβγαίνουν και γράφουν αρλούμπες σκέφτηκα, να αλλάξω την ρύθμιση στα σχόλια και να τα ελέγχω. Δεν θα το κάνω όμως, θα τα αφήσω τα τρολάκια να γράφουν απλά εγώ δεν θα απαντάω, δεν θα κάνω αυτά που κράζω! 

Θα τα πούμε λίαν συντόμως



4 σχόλια:

  1. Σε ξερω ελαχιστω καιροοο..

    Δεν εχω διαβασει κατι υποτιμητικοο

    Το μονο που μπορω να πω ειναι
    να εισαι ο εαυτος σου και μην ακους κανεναν ...

    Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες ξανά. Αγαπάμε την τσαχπίνα γι' αυτό που είναι. Keep blogging...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!

    ΑΝΤΑΡΤΙΣΣΑ ΚΑΙ ΣΙΑ MISS YOU!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορώ να το επιβεβαιώσω ότι το τσαχπινάκι μας είναι ΓΥΝΑΙΚΑ και μάλιστα με ΜΥΑΛΟ! Γι'αυτό αυτοί που υποστηρίζουν πως είναι άντρας, να πάνε στα διάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina