10/12/10

17 Koμ-μουνί-στες !

10/12/10
Photobucket

Δεν ξέρω αν υπάρχουν πιο επικίνδυνα ατομα από αυτούς που δηλώνουν κομμουνιστές στην Ελλάδα! Οι άλλοι που υποστηρίζουν τον δικομματισμό σίγουρα πάσχουν από άγνοια κινδύνου αλλά οι κομμουνιστές δεν έχουν ιδέα ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ, ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ κτλ.

Συζήταγα προχθές με ένα τέτοιο ζώο και μου έλεγε περι Μάρξ και οτι το κεφάλαιο πρέπει να εξαφανιστεί.

Μα ρε ηλίθιε ο Μαρξ λέει τίποτα τέτοιο στο "κεφάλαιο" και άμα εξαφανιστει το κεφάλαιο που θα δουλεύεις; ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΣΟΥ;

Γιατί το ΚΚΕ τάσσεται -φαινομενικά- κατά του κεφαλαίου και ονειρεύεται την επανάσταση του προλεταριάτου αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ που κοροϊδεύει τα «συντρόφια του»

Ναι μάγκες τα πράγματα έτσι είναι. Φωνάζει η κοντή για τις απολύσεις αλλά η ίδια πετάει στο δρόμο ανθρώπους που δούλευαν στον Ριζοσπάστη! Φωνάζει για τα κόμματα και την διαφθορά αλλά δέχεται τα 17,5 εκ. € σε κάθε προεκλογική περίοδο , παρότι τα «συντρόφια» τυπώνουν αφίσες τσάμπα, δουλεύουν για το ΚΚΕ τσάμπα!

Στα Πανεπιστήμια και στα Τει που δυστυχώς οι κομματικές παρατάξεις υπάρχουν για να περιχαρακώνουν τους φοιτητές, είναι και το ΚΚΕ και μάλιστα ενώ οι άλλες μοιράζουν τσάμπα τον οδηγό σπουδών το ΚΚΕ το πουλάει 2 €!

Κατά τα άλλα δεν είναι κεφάλαιο το ΚΚΕ!

Μην ακούσω κανέναν να λέει τέτοιες μαλακίες θα του βάλω το σφυροδρέπανο στον κόλο του μήπως και ξεστραβωθεί!

Η πλάκα είναι πως οτι δεν τους κάνει και δεν είναι στα μέτρα τους, είναι προβοκάτσια!
Μπράβο μαλάκα όποιος διαφωνεί μαζί σου ασκεί προβοκάτσια, εγώ λέω αντε τράβα να πάρεις τα κόκκινα πανιά σου και βγες στον δρόμο να τσιρίζεις για το κεφάλαιο -που δεν έχεις ιδέα τι είναι- τη στιγμή που αυτό που υπερασπίζεσαι είναι κεφάλαιο!

Ο ορισμός του κομμουνισμού είναι ο παρακάτω: 


ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ: Εχεις 2 αγελάδες, η κυβέρνηση παίρνει και τις δύο και σου δίνει λίγο γάλα

Με λίγα λόγια, που καταλήγουμε παλι; Στο κεφάλαιο!

Το πρόβλημα του κομμουνισμού δεν είναι ακριβώς το κεφάλαιο, είναι το κεφάλαιο όταν δεν το έχει εκείνο, γιατί όταν θα το αποκτήσει θα είναι εναντίον του προλεταριάτου!

Για να μην σχολιάσω τι πήρε το αυτάκι μου στις εκλογές...Ότι τα «συντρόφια» όπου δεν υπάρχουν δικοί τους θα πάνε να ψηφίσουν δεξιούς! Ιδεολόγοι του κόλου...

Και για να τελειώσω την προβοκάτσια μου, όπως θα πουν κάποιοι αλλά χέστηκα, καλό θα ήταν κάποτε να ξεκαθαριστούν οργανώσεις όπως ΧΑ, Σεχτα Επαναστατών κτλ σε ποιο πολιτικό στερέωμα ανηκούν γιατί έχω βάσιμες υποψίες πως τελικά δεν ανήκουν σε αυτές που τις προσδιορίζουν τα κανάλια!

.

17 σχόλια:

  1. Άντε βρε Τσαχπινάκι, μας άφησες μία εβδομάδα χωρίς άρθρο...
    Νομίζα οτι το παράτησες...
    Επί του θέματος, ξέχεσες τους παπούδες και τον κουκουες, χαχαχαχα
    Αν το καλοσκεφτούμε είναι έτσι όπως τα λες όσο και αν πονάει κάποιους η αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη σχολή μου τα κουμμούνια έχουν τακιμιάσει με τους μπάτσους πάλι...Εγώ ξέρω ότι ο πραγματικός κουμμουνιστής δεν αγωνίζεται για το κόμμα του αλλά για την ιδεολογία του, κι αυτή την ιδεολογία τη φτιάχνεις, δεν την παπαγαλίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα μωρέ καλά τα λές.. αλλά πολύ σκληρή είσαι.. ο κομουνισμός είναι σα τη θρησκία.. υπάρχει ο κλήρος.. οι βολεμένοι.. και κάποιοι παραπλανημένοι πιστοι.. ε τους τελευταίους.. παρόλο που το κεφάλι τους τα φταίει.. τους λιπάμαι.. :):)
    την καλησπέρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. dipyadip, βρωμόστομη εγώ; Από που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; χαχαχα

    Σωκρατή ασ τα διαβάζω...Το ξερες εσύ οτι το ΔΝΤ βοηθάει την ανάπτυξη των τριτοκοσμικών χωρών; Εγώ νόμιζα που τις κάνει τριτοκοσμικές... Κι ομως τέτοια σουρεάλ είμαι υποχρεωμένη να μάθω...

    Αντάρτισσα έχεις δίκιο, αλλά ξέρουν οι περισσότεροι από αυτούς την ιδεολογία του κομμουνισμού;

    Κουλπα, αυτό το σκληρή μου το έχουν πει και άλλη, το λες επειδή βλέπεις ένα ψυχρό γραπτό κείμενο αν με δεις να το λέω θα βάλεις τα γέλια γιατί τα λέω με τρόπο για να γελάνε οι άλλοι και να μην κατεβάζουν μούρη :) Ο παραλληλισμός με την θρησκεία είναι πετυχημένος είχα αναρτήσει ένα κείμενο σχετικά με τα πρόβατα της θρησκείας αλλά το κατέβασα μετά από λίγο γιατί δεν άρεσε ούτε σε εμένα...

    Kisses σε όλους :) (Έχω τις καλές μου σήμερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxxaxa τα λές σταχπίνικα; :):)
    αχ.. το ΔΝΤ είναι το τελευταίο καρφί στην κάσα.. πήγαν πρώτα οι κονκισταδόρες (κάθε φιλής) και οι μεγιστάνες (μηδε των ελλήνων εξαιρουμένων).. τα ρίμαξαν όλα τους εκμεταλεύτηκα 500 χρόνια.. κι έρχεται το ΔΝΤ να τους βγάλει και χρεωμένους.. τι να κάνουμε.. η οικονομία ακολουθεί την πολεμική τεχνολογία.. πλούσιος ο έχων υπεροπλία.. γιατί μπορει να διατηρεί τα δικά του και να κλεβει των άλλων.. τι γράφει δλδ το βιβλίο σου; :):)
    παραλήρησα πάλι.. μη μου πατήσεις λίγο κουμπάκι.. :):)
    ασε μη πιάσω για τη θρησκία και με κάψουν στο σύνταγμα οι "ευσεβείς".. :):)
    την καληνύχα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν φοβάστε να τα πείτε στους πιστούς, οποιασδήποτε θρησκείας, ελάτε σε μένα.
    Εγώ τα λέω χύμα και τσουβαλάτα.
    Όμως, γιατί τσαχπίνα μου, κατακερματίζεις τη λέξη για να προσβάλεις το θεάρεστο όργανο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κούλπα ασ τα να πάμε με τους ηλίθιου μασόνους που έχουμε μπλέξει... Θα τους κάνω και αυτων ένα κραξιματάκι πρώτο...

    Το βίβλιο λέει.

    Κεφ: 4.2.2 Η Παγκόσμια Τράπεζα

    Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, που συνεργάζεται στενά με τον Διεθνές νομισματικό ταμείο έχει ως καταστατικό σκοπό την οικονομική ανάπτυξη και την παροχή βοήθειας στον τρίτο κόσμο.

    ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΜΟΣ Α ΣΕΛΙΔΑ 151

    Άθεε εγώ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να τα βάλω με τους θεούσους, απλά το συγκεκριμένο κείμενο που είχα γράψει δεν μου άρεσε και δεν θα μπορούσα να το υπερασπιστώ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε νιώθω, φαίνεσαι πολύ τσαχπίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. axaxaxaxa το λέει αυτό το βιβλίο;;;; απίστευτο.. για πόσο ηλήθιους μας πένρουν.. χμ.. και τελικά ποσο δίκιο φάινεται να έχουν.. :(
    30τοσα χρόνια πριν.. πέμτη δημοτικόυ.. ο ποιό "κακός" μαθητής.. απάντηση σε ερώτηση της δασκάλας τι έιναι ο ΟΗΕ.. ότι είναι ένας οργανισμός που μοιράζει όπλα.. όλοι γελάσαμε.. τι παιδιά που ήμασταν.. :):)
    ας μη πλατιάσω πάλι :):)
    την καλημέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα αν και καθυστερημένα.

    Έτσι λέει Κούλπα μου το βιβλίο καταλαβαίνεις τι σουρεάλ πράγματα διαβάζω...χαχαχα

    Σωστός ο μαθητής που απάντησε έτσι, από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς για σένα, πιάνεσαι αδιάβαστη.

    1) Η κοντή δεν πέταξε στο δρόμο κανένα εργαζόμενο του Ριζοσπάστη. Αν έχεις στοιχεία, κάνε παράθεση.

    2) Το ΚΚΕ ουδέποτε δήλωσε προεκλογικά τη στήριξή του στη δεξιά, όπως και έπραξε τελικά. Διάβασες ένα πρωτοσέλιδο (στα 'ΝΕΑ') και το έκανες βούκινο.

    3) Μάθε ορθογραφία.

    Προσπαθείς να αντιγράψεις την 'Τσαούσα' (itsaousa.blogspot.com) αλλά μοιάζεις σαν τον φτωχό ψωμοζήτουλα συγγενή.

    Περαστικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυστυχώς για εσένα δεν έχεις ιδέα...

    1) μας έπεισες...

    2) καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει.

    3) ξαιρο ωρθογραγοια απο καικτυμμενι ταχιτοιτα κανο λαθει...

    εεεε;;; οτι πει φιλε εσυ απ οτι φαινεται τα ξερεις ολα...Πληροφοριακα μόνο το blog ήταν ιδέα της φίλη μου της Εκάτηρας (http://omada-ekatira.blogspot.com/ ) και εκείνη μου το έφτιαξε στην αρχή...Μάθε και μίλα... Και εσύ μοιάζεις σαν ένα ηλίθιο/α που δεν έχει τι να κάνει και γράφει παπαριές...

    Οπότε το περαστικά πάει σε σενα...

    Φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1) Αποφεύγεις να παραθέσεις στοιχεία. Άρα λες μπούρδες. Και το ξέρεις.
    2) Καλά, γαμάτο επιχείρημα. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν υπήρξε αυτή η συνεργασία που αναφέρεις, οπότε πιάνεσαι αδιάβαστη. Που να χτυπιέσαι.
    3) Μας έπεισες.

    Καλά, καλά, χτυπήσου κι άλλο. Η εικόνα του blog, η θεματολογία μέχρι και ο τίτλος σε διαψεύδουν.

    Μπα; Βρίζουμε κιόλας; Εμμηνόπαυση καλή μου; Τόσο νωρίς;

    Ευχές για ταχεία ανάρρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι έγινε ούτε νικ δεν έβαλες τώρα...

    1) και στοιχεία να σου παραθέσω (που έχω)θα πεις οτι είναι προβοκάτσια
    2)δεν είπα οτι έγινε, είπα τι ειπώθηκε...
    3) Χέστηκα αν σε έπεισα ή όχι... Δεν λιώνουμε όλη μέρα στο λαπ τοπ για να έχουμε και χρόνο...Έχω σχολή και δουλεύω...

    Η εικόνα του blog γλυκιέ μου ή γλυκιά μου όποιος την έχει ίδια με εμένα, αυτός με έχει αντιγράψει γιατί το έφτιξα ολομόναχη με HTML...Η θεματολογία είναι μονοπώλιο κανενός; Δεν είμαι η μόνη που σχολιάζω τα κακώς κείμενα ούτε το blog που μου παραθέτεις, υπάρχουν και άλλα... Όσο για το όνομα το τσαχπίνα (σκέτο, αν λες αυτό) δεν μπορούσα να το βάλω, οπότε μου έβαλε και το άρθρο...

    Όχι καλή μου περίοδο έχω...

    Ευχαριστώ, ανταποδίδω αν και δύσκολο για εσένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. opa exei 8ema edw (sorry gia ta greeklish eimai ekswteriko)... H idea gia to blog auto htan dikia moy, giati eixe grapsei sto diko moy ena ar8ro kai tis eipa na kanei ena blog kai na sxoliazei ekei...To nickname egw to evala kai to skeftika opws kai to register. kai opws eipe kai i tsaxpina pio panw to tsaxpina [xwris ar8ro] den mporoyse na katoxyrw8ei gia auto evala to ar8ro...
    gi auto mhn thn kathgoreis loipon...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina