24/11/10

18 Σκατά στην Δημόσια παιδεία...

24/11/10
Photobucket


Μόλις τα γεύτηκα και τολμώ να πω, οτι παρότι δεν μποχάνε είναι εμπλουτισμένα με μπόλικη κούραση, αρκετά Ντεπόν και αρκετά prozac, lexotanil και ladose!

Δημόσια παιδεία εστί να παίρνεις ΔΩΡΕΑΝ τα βιβλία!

Μάλιστα μαλάκα, παίρνεις τσάμπα τα βιβλία από διακοσια βιβλιοπωλεία του νομού και πληρώνεις ταξιτζίδες, εισητήρια για λεωφορεία, Ντεπόν από τα φαρμακεία και ΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ!

Σου πε κανένας ρε ζώο οτι εμείς οι φοιτητές είμαστε νομάδες, για να μεταφέρουμε τα βιβλία από το ένα βιβλιοπωλείο στο άλλο για να καταλήξουν σπίτι και να ανοιξουν μία εβδομάδα πριν την εξεταστική που βγαίνουν οι ύλες; Ή νομίζεις πως θα νοικιάσουμε και νταλίκα "μεταφοραί - μετακομίσεις"

Είμαστε ανθρώποι, ΜΕ 2 ΠΟΔΙΑ και 2 ΧΕΡΙΑ! Καταλαβαίνω ανοργάνωτε ξυσταρχίδι του δημοσίου πως μας θεωρείς το λιγότερο ζώα, μιας και εσύ δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος και στην τελική και εγώ εκτός από ξυσταρχίδι σε θεωρώ Εξωγήινο...Ρούφα την κλανιά!

Το άλλο δε. Μπαίνεις μέσα στο βιβλιοπωλείο και σου λένε Καλημέρα και λάμπει το πρόσωπο τους, μολις όμως τους λες οτι έχει έρθει για πανεπιστημιάκα συγγράματα, κατεβάζουν την μούρη μέχρι κάτω λες και την βίασε ο μολοσσός μου.

Μωρή Καριόοοολα τσάμπα μου τα δίνεις; Δεν πληρώνεσαι; Από την στιγμή που πληρώνεσαι και από την στιγμή που εσείς μας ταλαιπωρείτε (μιας και δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε) γυρνώντας από την μία στοά στην άλλη που είναι στου διαόλου την μάνα ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ! 
Η μόνη ευγενέστατη κυρία που είδα σήμερα ήταν αυτή της Νομικής Βιβλιοθήκης! Ευγενέστατη ΚΥΡΙΑ με όλη την σημασία της λέξεως. Οι άλλοι πούλο, ανθρώποι που βαριούνται να ανασάνουν.

Κατά τα άλλα Δημόσια παιδεία! 


Τόσο δύσκολο είναι να τα φέρνουν σε ένα βιβλιοπωλείο ή να τα μαζεύουν στον πανεπιστημιακό χώρο να μην τρέχουμε από εδώ και από κει; «Μα δεν φτάνουν τα κονδύλια!»
Τα κονδύλια έτσι και αλλιώς ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ αυτό είναι από τις πρώτες παραδοχές βλάκα που κάνει κάποιος που ασχολείται ή δουλευει για την ΠΑΙΔΕΙΑ!

Λεφτά για μίζες υπάρχουν!
Λεφτά για να ταϊζουμε τον Πόλ και την κουστοδία του από το ΔΝΤ υπάρχουν!
Λεφτά για να καλύψουμε την στομαχάρα του Πάγκαλου υπάάάάρχουν!
Λεφτά για τον τάδε υπάρχουν!

Λεφτά για την Παιδεία, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

Ανεβάστε τα κονδύλια ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! Στην τελική κόψτε το κεφάλι σας και πουλήστε το στον Marilyn Manson θα το αξιοποιήσει αυτός καλα!

Αη σιχτήρ ξέχασα να πάω και σε ένα βιβλιοπωλείο και θα ξανατρέχω Αθήνα...Πο ρε Π Ο Υ Σ Τ Η   Μ Ο Υ!



18 σχόλια:

  1. Εγώ να δεις τι τράβηξα σήμερα από υπάλληλο του πανεπιστημίου! Αντί ο μάπας να μας δεχτεί κανονικά στο γραφείο να μας μοιράσει τα βιβλία, ήρθε στην ώρα του μαθήματος και μας έδωσε ένα χαρτί να δώσουμε εκεί το pin. Εγώ είχα αργήσει περιμένοντας για βιβλία σε ένα άλλο κτίριο και δεν το είχα δώσει. Έρχεται λοιπόν κάποια στιγμή μέσα στο μάθημα και ξαναδίνει το χαρτί σε κάτι φοιτήτριες να γράψουν κι αυτές το pin και μόλις του είπα να μου δώσει κι εμένα το χαρτί με έβαλε να διαβάσω τα ονόματα και με έγραψε κανονικά. Φωνάζω εγώ, βρίζω, λέω στον καθηγητή ότι ο υπάλληλός του δε με εξυπηρέτησε, τρόμαξα να το πάρω το ρημαδοβιβλίο. Χτες πάλι έπρεπε να πάω στου διαόλου τη μάνα για ένα βιβλίο κι έφαγα μιάμιση ώρα. Φρίκη! Τα είπα κι εγώ και ξέσπασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τραβάμε ρε γαμώτο καθόλου δεν μας σκέφτονται...
    Σε νιώθω απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mipws na sas ta feroun kai eksw apo tin porta???eleos!!me tetoia neolaia tha paei poli mprosta i ellada..mono kraximo kai varemara mexri aidias..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε το ΜΟΝΟ που χρησιμοποιείς, πως το ξέρεις; Ξέρεις αν έχω κατεβεί σε διαδήλωση, αν έχω διαμαρτυριθεί;

    Μάλλον δεν ξέρεις τι είναι μάζεμα βιβλιών από 11 βιβλιοπωλεία γι αυτό μιλάς.

    Τέλος η Ελλάδα σίγουρα δεν θα πάει μπροτά με ανθρώπους που την προσβάλουν με κάθε τρόπο γράφοντας με τα απαράδεκτα Greeklish.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο χαίρομαι που δεν έμπλεξα με Ελληνικό Πανεπιστήμιο, πόσο...

    Καλήμέρα αγάπη! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωωω θυμάμαι κι εγώ όταν πήγαινα στα βρωμοΤΕΙ για την παραλαβή βιβλίων έπρεπε να τρέχω από δω κι από κει μπας και καταφέρω να τα μαζέψω. Άμα μου έλεγε κάποιος σου δίνω τόσα για να πας πάλι στην σχολή θα του έλεγα πριτς.
    Δεν μου έχει λείψει καθόλου η σχολή μου, βασικά την σιχαινόμουν και την σιχαίνομαι ακόμη.
    "Ρόυφα την κλανιά", εσείς οι νέοι:p δεν πάτε καλά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, αν και πολύ αργά...
    Δεν ξέρει τι κέρδισες που δεν πέρασες το ίδιο..:))

    χαχαχαχα και γω την σιχαίνομαι αυτή την δουλεία, δεν έχω βίτσια όπως ο από πάνω τρολάς ανώνυμος...Αν ρουφήξω με καλαμάκι λες να μεθύσω, όπως με την μπύρα..

    χιχαοχιαιχαοχιαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερό άρθρο.
    Ανώνυμε δεν έχεις ιδέα τι ζόρι είναι να τρέχεις από εδώ και από εκεί για να πάρεις τα βιβλία...
    Συμφωνώ με την τσαχπίνα που στην είπε για τα greeklish!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. protimw aparadekta greeklish apo ta anorthografa ellinika!!gia ksanarikse mia matia na diorthoseis ta katapliktika ellinika sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα λάθη γίνονται απο κεκτημένη ταχύτητα ηλίθιε!

    Ενώ εσύ με τα Greeklish σου και ξεφτυλίζεις την γλώσσα και είσαι και ανορθόγραφος!

    Μάθε τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου μπετόβλακα και μετά έλα να μου κάνεις κατήχηση για τα δικά μου Ελληνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kala mas epeises..
    to ξεφτυλιζεις toulaxiston tha eprepe na xereis oti grafete ξεφτιλιζεις.
    einai lexi pou se antiprosopevei!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε ανώνυμε πόσο μαλάκας ξερόλας είσαι;
    Για γράψε "ξεφτιλίζεις" στο google να δεις τι θα σου πει, και μετά βάλε όπως το λέω εγώ να δεις.

    Αλήθεια εσύ τις λέξεις που γράφεις στα greeklish ξέρεις να τις γράφεις στα Ελληνικά ή είσαι το ίδιο ανορθόγραφο καθίκι;
    ellinika - ελλινικα
    eksw - εκσω
    kraximo - κραχιμο
    aidias -αιδίας

    Μην συνέχισω τον φόνο της Ελ. Γλώσσας που κάνεις...

    Και όντως το ρήμα εξευτελίζω (που είναι το πιο σωστό) με αντιπροσωπεύει όταν έχω να κάνω με ηλίθιους ξερόλες σαν και εσένα...

    Μάθε Ελληνικά ΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μην ασχολείσαι ρε Τσαχπίνα με τιποτένια ανθρωπάκια.

    Φίλε αν δεν σου αρέσει πολύ απλά μην διαβαζεις τι γρέφει, εκτός αν έχεις βίτσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου ρε τσαχπινα. Ωραιο το αρθρο σου. Τωρα σε ανακαλυψα και σε κανω like.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hello παίδες :) φοιτητής και εσύ ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΑΝΥΨΩΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ

    Μετακομίζεις εγγυημένη λύση
    Θεσσαλονίκη

    Aναλαμβάνουμε τη διαδικασία της μεταφοράς-μετακόμισης Της οικοσκευής, της εταιρίας, του γραφείου και λοιπών Επαγγελματικών χώρων, γρήγορα και αξιόπιστα.
    Τηλ: 2310 721172 & 6944844287
    http://www.abatrans.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από τα φοιτιτικά χρόνια μου στο ΤΕΙ θυμάμαι αυτές τις καταστάσεις με τα βιβλία. Βέβαια το πολύ πολύ μέχρι 5 διαφορετικά βιβλιοπωλεία έπρεπε να πάω. Επειδή μένω κέντρο δεν είχα κανένα πρόβλημα, ωστόσο οι συμφοιτητές μου είχανε πρόβλημα γιατί ήταν κουραστικό ο καθένας από την δική του περιοχή μακριά από το κέντρο να κατεβαίνει και να ψάχνει όλο το κέντρο κοντά στα Εξάρχεια τα βιβλιοπωλεία.... αρκετούς τους βοηθούσα και τους πήγαινα εγώ να βρούν τα βιβλιοπωλεία.

    Χαρακτιριστικές περιπτώσεις στην στοά του βιβλίου στην Πεσμπατζόγλου που κάθε φορά είχε μια ουρά φοιτητών από διάφορες σχολές και πανεπιστήμια και γινόταν χαμός. Όταν έφθανε η σειρά μου μου λέει ο τυπάς εκεί δεν έχουμε αυτό το βιβλίο να παίρνεις πρώτα τηλέφωνο, τους λέω μα σας πήρα το πρωϊ και δεν το σηκώνατε, μου λένε δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. (Μας βγάζουν και χαζούς κιόλας).

    Σε άλλο βιβλιοπωλείο στην Ασκληπιού μπερδευόμασταν με τα νούμερα επειδή ήταν η εκκλησία του αγίου νικολάου εκεί και δεν έγραφε νούμερο.

    Τέλος να μην αναφέρω και τις περιπτώσεις που το βιβλιοπωλείο έχει μικρή παρτίδα με βιβλία και τελειώνουν με το καλημέρα,άντε να περιμένουμε να βγάλουν καινούργια μετά.

    Πλέον από οτι βλέπω έχει αλλάξει και το σύστημα διανομή με κάτι πήλες του Εύδοξου.......

    Και εκτός από αυτά να πώ οτι τα παερισσότερα βιβλιοπωλεία του κέντρου συντηρούνται από τους φοιτητές. Αφού όταν λαμβάνει ένα βιβλίο ο φοιτητής τα χρήματα τα μοιράζει η σχολή στο κάθε βιβλιοπωλείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina