22/11/10

12 Δημοκρατική Αηδία

22/11/10
Photobucket


Μου λένε συνέχεια να μην είμαι προκατελειμενη με τους άλλους ανθρώπους, εγώ όμως είμαι προτιμώ να θεωρώ κάτι λάθος και να μπορώ να αναθεωρήσω (αν όντως έκανα λάθος) παρά να υποστηρίξω κάτι και μετά να ντρέπομαι για τις επιλογές μου.

Είχαν που λέτε μαζευτεί ένα μπούγιο άνθρωποι και έξιναν τον κόλο τους σκεπτόμενοι τι λείπει από την Δημοκρατία μας και το βρήκαν τα τζιμάνια....

ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ!!

And the god of  Democary said: Εγένετο

Και έτσι η μικρή Ντόρα η εξερευνήτρια έλαβε τις ουρανοκατέβατες πλάκες από τον ύψιστο και εποίησε το κόμμα της με το θεικό όνομα Δημοκρατική συμμαχια...





Photobucket


Και πες αυτή είναι διψασμένη για φράγκα γιατί δεν έφαγε καλά από την ΝΔ ως υπουργός εξωτερικών, να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους το Ντοράκι αδικήθηκε, οι 3000 νοματαίοι στο θέατρο Μπαντμιτον που έκανε την παρουσιασή του κόμματος, πως βρέθηκαν εκεί; Γιατί πήγαν εκεί;

Προσπαθώ να πω στο μυαλό μου να μην πάει στο κακό και πάθω τίποτα απο την γκαντεμιά, αλλά πως να δικαιολογήσω τα 3000 ζώα που παρευρέθηκαν εκεί και δεν ήταν δημοσιογράφοι, αλλά μάταια.


Ο Έλληνας για άλλη μία φορά θα ξεγελαστεί από φιλοπροοδευτικά κόμματα, χωρίς ουσιαστική ιδεολογία, απλά για αντίδραση όχι των πολιτών αλλά κάποιων πολιτικών που δεν μας έκλεψαν όπως μας άξιζε.

Να θημήσω οτι τα ίδια έλεγε και πέρσι το ΠΑΣΟΚ, και είδατε που έχουμε φτάσει...Μάλλον δεν έχετε δει τίποτα έχουμε και άλλο πάτο να γνωρίσουμε!

«Μα ρε συ η Ντόρα πρόσφερε ως Υπουργός Εξωτερικών, μην λες μαλακίες» Σκατά ογκρατέν πρόσφερε και μόνο που είχε σχέσεις με την κοντή κακάσχημη μαυριδερή Κοντολίζα Ράις αξίζει να εξοστρακιστεί από την Αθήνα...

Πότε δεν κατάλαβα αυτά τα Λόμπις πως ρυθμίζονται. Προτιμώ την Ρωσία παρά τον νταβατζή που λέγεται ΗΠΑ! Και η Ντορούλα μας απέδειξε οτι έχει άριστες σχέσεις με τους μαλάκες Αμερικάνους, όπως και ο Τζέφρυ. Το μόνο που παραδέχομαι στον μπουχέσα Καραμανλή είναι οτι είχε σχέσεις με την Ρωσία και όχι τόσο με την Αμερικη...

Είχε τα αρχίδια και ξέκοψε! Το μόνο που το αναγνωρίζω από την 5ετή θητεία του...

Η Ντορούλα αν ποτέ βγει πρωθυπουργός (να το απεύχεστε) την βάψαμε, θα κατεβάσει τις Γαλανόλευκες και θα βάλει το πατσαβούρι της Αμερικής, βασικά δεν θα τις κατεβάσει ακριβώς τις γαλανόλευκες το έχει κάνει ήδη ο μουστακαλής Τζέφρυ...

Το θέμα είναι να δημιουργηθούν νέα κόμματα άλλα από άφθαρτους ανθρώπους, νέους που έχουν οράματα για την ζωή και όχι οράματα για τις Ελβετικές τράπεζες...

.

12 σχόλια:

  1. Σαν να μου λεγε κάτι μπες στην Τσάχπινα θα γράψει κάτι...
    Τηλεπάθεια...Γαμάτο κείμενο...Πελατειακές σχέσεις τι άλλο;
    Οι παρομοιώσεις σου είναι όλα τα λεφτά..Τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται; Έχεις φοβερό και χειμαρώδη λόγο αλλά με άψογα για την ηλικία σου Ελληνικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ιιιιιιιιιι τι ειπες;;;; Δεν φοβάσαι να ξεστομίζεις τέτοια πράγματα για την κόρη του Μητσοτάκη;

    Φιλόλογος είσαι εσύ πουλάκι μου;
    BTW κοινωνιολογία σπουδάζω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν φοβάμαι γιατί ξέρω που θα βρω συμπαράσταση χαχαχα

    Κοινωνιολογία ε; Ωραιά είναι εκεί, γι αυτό είσαι μέσα στα πράγματα και σκέφτεσαι λογικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο ζει ο πατέρας της να την φοβάστε.

    Αν πεθάνει ο Δρακουμέλ θα την φάνε ζωντανή. Δεν μπορεί να σταθεί μόνη της, είναι όσο ηλίθιος είναι ο ΓΑΠ.

    Τι ρόλο της έχουν ετοιμάσει δεν ξέρω, και ανησυχώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλήθεια ο Δρακουμέλ έφυγε από την ΝΔ;

    ΥΓ: Έχω ακούσει 2 φορες (από διαφορετικά άτομα) πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι αδερφός της ΑΛΛΑ ΓΙΟΣ ΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. [...από άφθαρτους ανθρώπους, νέους που έχουν οράματα για την ζωή και όχι οράματα για τις Ελβετικές τράπεζες...]

    ...Μαλον οι ελβετικες και οι αμερικανικες τραπεζες εχουν οραματα για τους πολιτικους μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν νομίζω φίλε μου να έχουν οράματα για τους πολιτικούς μας...Για την χώρα μας ναι, αλλά για τους πολιτικαντηδες οχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν η πολιτικη ειναι αυτοσκοπος και προσωπικη επιδιωξη,οταν ο αριβισμος εχει ονοματεπωνυμο Ντορα Μπακογιαννη τεκνο γνωστου γκαντεμη,τοτε η πορεια και αυτου του κοματος ειναι προδιαγεγραμενη..στον κουβα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγνώμη αλλά ο Δρακουμέλ πέθανε. Τώρα έχουμε τον Γκαγκαμέλ:P

    Παρεπιπτόντως ζω:ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Ελβετικές τράπεζες πάντως και οι οφσορ μας έχουν πάρει ότι έχουμε και δεν έχουμε. Αυτό είναι αλήθεια.

    Νοστε, πρόσεχε τι λες, γιατί σαν λαός φημιζόμαστε για την ηλιθιότητα μας, μην βγει το ζόμπι αυτό και τρέχουμε και δεν φτάνουμε.

    Μαριαννάκι που είσαι έχεις εγκαταλείψει το blogging κα ως αντίδραση έβγαλα στο μάγουλο ένα καυλιτζέκι (έτσι λέω τα μεγάλα σπυράκια χ0αχ0α0)
    Οικογένεια Γκαγκαμέλ :) χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχα καυλιτζέκι:p
    Εσύ παιδί μου έχεις το δικό σου λεξικό, χιχι.
    Τι να κάνω? Όταν καταπιάνομαι με κάτι πολύ μετά με πιάνει απίστευτη βαρεμάρα. Αυτός είναι και ο λόγος που στην ζωή μου τα κάνω συνέχεια σκατά. Φεύγει ο ενθουσιασμός και μετά σου μένει ένα τεράστιο κενό, κλαψ.
    Θα μου περάσει όμως (έτσι γίνεται πάντα).
    Σας διαβάζω όμως. Αφού εσύ και το Μπανανόπαιδο είσαστε οι αδυναμίες μου γμτ.
    Τελικά το μαλλί που λέγαμε το ξάνθυνα^^. Νταξ δεν είναι πλατινέ και ούτε θέλω να γίνει. Ε θα το βαρεθώ κι αυτό και μετά θα τα βάψω πράσινα:P
    Πείτε κανα νέο γαϊδούρες. Στο φάτσαμπουκ έχω να μπω από τον καιρό του Νώε πτφφ.
    Μουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να κάνω το λεξικό της Οξπόρδης χα0α0χα0χ0αχ0α

    Και εγώ το παθαίνω αυτό, αλλά μου περνάει σχετικά γρήγορα ;)
    Το ξάνθυνες; Wow θα σου πηγαίνει γιατί έχεις ανοιχτό δέρμα :)
    Οχι πράσινα, βάψτα ερυθρόλευκα χιχιχιχι

    Τι νέο; Βράζω και τρέχω και δεν φτάνω έχω γίνει μπουχός...Θέλω να κάνω μπάνιο στην θάλασσα :)

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina