6/11/10

30 Όχι άλλες σαπουνόπερες

6/11/10

Photobucket

Κάθε φορά που βγαίνω για βόλτα όπου και να πάω πάντα οι φίλες μου θα μιλήσουν τρία τέταρτα για τις τούρκικες σαπουνόπερες και γω θα κάθομαι απλά να ακούω χωρίς να καταλαβαίνω τίποτα.
Τις έχω δει για να δω τι βρίσκουν ωστόσο τις θεωρώ απαίσιες.

Γνωστό το στόρυ προ εικοσαετίας, μια απαγορευμένη αγάπη που οι εραστές τα βρίσκουν, χωρίζουν, τα βρίσκουν, χωρίζουν, πάνε να τα βρουν και μπαίνει τρίτο προσωπο, μετά αποδεικνύεται οτι ήταν fake το τρίτο πρόσωπο και ξανά από την αρχή και όλα αυτά με μουσικό χαλί την πιο μελαγχολική μουσική που θα μπορούσαν να βρουν, χειρότερα και από emo (τώρα που είπα emo είδα κάτι πρόσφατα θα τα κάνω και αυτά θέμα)...

Κουραστήκατε;!;!;!;!

Photobucket

Διαβάσατε τις 5 προηγούμενες γραμμές και σίγουρα θα σκεφτήκατε «τι μαλακίες λέει πάλι αυτή;» ή «δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει;» όσοι τολμηροί συνεχίζετε και δεν κλείσατε το ποστ, απλά σκεφτείτε βαρεθήκατε διαβάζοντας τις πορηγούμενες 5 γραμμές εχώ που το τραβάω αυτό κάθε φορά που βολτάρω;

Δεν μπορώ να καταλάβω τι το γοητευτικό βρίσκουν στην τούρκικη γλώσσα...
Η φίλη μου βλέποντας τις μαλακίες του ΑΝΤ1 της άρεσε σαν γλώσσα και ξεκίνησε μαθήματα τουρκικών. Πήγε στο πρώτο μάθηματα και ήρθε μετά μες την χαρά να μου πει τις πρώτες λέξεις και εκφράσεις που έμαθα. Αυτό που άκουσα ήταν ένας άνθρωπος που έχει πάθει θλάση στα χείλια και κάκωση στην γλώσσα και δεν μπορεί να προφέρει τα φωνήεντα. Ακούς ένα πράγμα γεμάτο φθόγγους και σύμφωνα και σε κάποιες συλλαβές η θλάση στα χείλια γίνεται αγκύλωση

Photobucket

κάπως έτσι. Και από την προσπάθει να προφέρεις με αξάΝτ την λέξη σφύγγεσαι, πιιέζεσαι και ως γνωστόν το σφύξιμο σε συνδιασμό με το στρες για να πετύχεις σου φέρνει πορδίτσες και εκεί που λές τελειώνει τα σύμφωνα στην λέξη επιτελούς, άρχιζουν να ακούγονται άλλα σύμφωνα.....



ΠρρρρρΡρρρρρΤσςςςςςς

και αυτά δεν είναι καθόλου ευγενικά ειδικά αν κάνεις ανάγνωση μέσα στο φροντηστίριο που μαθαίνεις τούρκικα, αλλά η δασκάλα θα έχει κατανοησει οφείλει να έχει γιατί και αυτή θα έκλασε στην προσπάθεια τις να πει

Tsahpini ki, ben Yunanistan'dan am ve duvara kafama vurdu (μτφ= Με λένε Τσαχπίνα , είμαι από την Ελλάδα και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο ) πες το αν είσαι μάγκας...

Ας μην είμαστε τόσο πεζή ας πάμε στην ουσία των σειρών. Είδα το Κισμέτ και έμεινα και εγώ με τον γόη που παίζει εκεί...Πολύ κλαψομούνης όμως ρε παιδί μου. Επίσης ένα άλλο που έχω παρατηρήσει σε Ελληνικά και ξένα σίριαλ είναι οτι κανείς δεν είναι φτωχός όλοι είναι διευθυντές, με τα λεφτά να τα χρησιμοποιούν για προσάναμμα στο τζάκι, κουστουμαρισμένοι οι περισσότεροι και μιλάνει όλοι με ευγένεια, σε εξαιρετικές περιπτώσεις θα αρχίσουν τα μπινελίκια.

Δηλαδή με λίγα λόγια τα σίριαλ δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, ειδικά οι σαπουνόπερες. 
Αλήθεια γιατί λέγονται σαπουνόπερες; Τι σχέση έχουν με το σαπούνι και την όπερα;

Το πιο τραγικό απόλα είναι οτι αυτά τα σίριαλ εκφυλίζουν την προσωπικότητα ορισμένων.
Ένας στην γειτονία μου είναι αξιωματικός στα ΟΥΚ και ξέρετε αυτοί με το παραμικρό αρχίζουν τα μπινελίκια για τους τούρκους οι περισσότεροι, έτσι και αυτός από την στιγμή που άρχισε το σίριαλ βλέπω μία αγάπη προς Τουρκία και από ΟΥΚΑΣ μας έγινε ΚΕΜΑΛΙΣΤΑΣ...

Τέλος ο ΑΝΤ1 τι μπουρδελοκάναλο είναι αυτό θέε μου, το πιο άχρηστο κανάλι που υπάρχει στην τηλεόραση!

30 σχόλια:

  1. Κι εγώ θεωρώ τλείως μαλακίες αυτές τις σειρές. Και καλά, να τα βλέπει η γιαγιά μου που δεν έχει κάτι άλλο να κάνει, οκ. Τα κοριτσάκια όμως.

    Για να πω την αλήθεια όπμως, κι εγώ καμιά φορά καίγομαι σε τέτοιες συζητήσεις. Αλλά εγώ μιλάω για το Family Guy. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φάμιλι γκάι αν και δεν το έχω δει έχω ακούσει οτι είναι πολύ ενδιαφέρον.

    Όπως και το ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ

    Τα τούρκικα ειναι τελείως μαλακίες όπως λές ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΜΩΣ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://familyguydirect.com/

    ... σε περίπτωση που θελήσεις να δεις κανένα επεισόδιο... Το χιούμορ του είναι πολύ ιδιαίτερο, σκέτη καφρίλα θα έλεγα. :) Είναι χειρότερο από το Simpsons και το South Park μαζί. Εγώ πάντως το λάτρεψα! Σκέψου ότι το ίδιο το κανάλι που το μεταδίδει, το Fox (τέρμα ρεπουμπλικάνικο), το έκοψε δύο φορές! :Ρ

    (Οι πρώτες δύο σεζόν είναι ανυπόφορες, εκεί που τα σπάει ιδιαίτερα είναι στις σεζόν 3 - 7).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το χειρότερο είναι ότι ενώ ξέρουν από την αρχή ότι είναι αηδίες, κάθονται και τις βλέπουν. έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ εννοείται με το άρθρο, αυτό έλειπε να διαφωνήσω! Δεν βλέπω κανένα σήριαλ, παρά μόνο κάποιες φορές το σήριαλ το μεξικάνικο κανονικά αλλά διασκευασμένο σε ελληνικό "Η ζωή της άλλης". Όλοι διευθυντές και λεφτάδες, ΑΛΛΆ αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι η αφέλεια της πρωταγωνίστριας! Τόσο αθώο και γλυκό πλάσμα σε αντίθεση με την κακίστρο την Ξένια που τους ελέγχει όλους με την "εξυπνάδα" της μέχρι να πιαστεί και αυτή.

    Πάω να φτύσω(μην σας πω τι θα βγάλω) και έρχομαι....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δήμο θα το δω αν και δεν θα τα καταλάβω όλα μιας και τα Αγγλικά μου είναι λίγο άθλια, ευχαριστώ πάντως :)))

    αντάρτισσα και το χειρότερο είναι αυτό που είπε ο Δήμος οτι το βλέπουν και κοριτσάκια και όχι οι γριες που δεν έχουν να κάνουν κάτι καλύτερο...

    Αεροχείμαρε εγώ ούτε αυτό βλέπω, το ουκ αν λάβεις ξεκίνησα και αυτό χθες, επειδή είδα οτι το έβριζαν γι αυτό και τελικά μου άρεσε χα0χ0αχ0α0χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lol
    Ρε συ δεν έχω δει ούτε μία. Μόνο στα trailer, έλεος. Τα τούρκικα ποτέ δεν μου άρεσαν πόσο μάλλον οι σειρές με την συγκεκριμένη γλώσσα.
    Όσο για τον ANT1 συμφωνώ και επαυξάνω. Σκατοκάναλο, όλο μπούρδες βάζει εκτός από το Prison Break και το Grey's anatomy.

    Family Guy στο έχω πει κι εγώ παλαιότερα. Να το δεις! Έχει πολύ γέλιο και έχει χιούμορ για ενήλικες.

    Οξεία βαρεμάρα που δεν φεύγει ρεεεεεεεεε! Βαρέθηκα να λέω πως βαρέθηκα να βαριέμαι, χοχο.

    Μάκια μωρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα το ψάξω με το φάμιλι να βρώ sub γιατί αλλιώς δεν θα καταλάβω τίποτα... χα0χα0χ0α0α how bo you bo? χ0α0χα0χ0αχα0χ00χα0

    Kisses :) κάνε και κανένα αρθράκι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν δεν σου αρέσει κάτι, δεν έχεις δικαίωμα να το σχολιάζεις...Είσαι απαράδεκτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μόλις έκανες αυτό που είπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν θα μου πεις εσύ τι θα κάνω παλιομαλακεισμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μαλάκας είσαι; Αν γράφεις μαλακίες θα στην λέω και αν σ αρέσει αν δεν σου αρέσει πούλο και ξύδι... Βάλε και ένα όνομα ΑΝΩΝΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εσύ κάνεις την επι παντός εσθιτού...αρά εσύ είσαι μαλάκω...
    Τράβα και γαμήσου αγελάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εσύ τράβα σε κανένα δημοτικό τελευταίε, να μάθεις ορθογραφία και μετά ελά να τρολλάρεις μούλε...
    Την ΑΒήτα την ξέρεις...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιο κομπλεξικό άτομο απο εσένα δεν έχω γνωρίσει...Σάλτα μωρή...Την Αβήτα την ξέρω και που είναι η μάνα σου ξέρω...μάντεψε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλήθεια που είναι ρε;;;; Κοίτα τύχη γιατί και εγώ ξέρω για την δικιά σου... Σε βαράγανε με τον πλάστη και βγήκες τόσο μαλάκας;;

    ΥΓ: Αν και θα έπρεπε να δείξω επίπεδο και να μην σχολιάσω ένα φτηνό τρολάκι σαν εσένα, σχολιάζω γιατί είσαι μαλάκας και γελάω πολύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εσένα σε είχανε στην Συγγρού από τα 3 σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ναι και ποιο δίπλα ήσουν εσύ στα 4...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. xaxaxaxaxaxa!!!!
    Το μαλακισμένο το πουλί από την μύτη πιάνεται, χαχαχαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αυτο λέω και εγώ...φαίνεστε όλοι τι σκατά ήστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Ανωνυμε τράβα ρε στην γωνία να δεις, έρχομαι;

    @Μαριαννάκι έχω πάλι να ασχολούμε χα0χα0χ0α0χ0α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άσχετο αλλά αυτός ή αυτη από τις 3 άμα δεις τις ώρες που έχει κάνει τα σχόλια, εδώ λιώνει...χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μώρη γαμιόλα μπουκωνε που μηλας και από πανω...εισαι εσυ αξια να λες τι πρεπει να κανουμε και τι οχι...μαλακεισμενο...
    κανετε ενα μπλογ και νομιζετε οτι ειστε θεοι και μποριται να κρινετε τα παντα.... πόσο ζωα ηστε;
    Σαλτα και γαμησου απο τα χειροτερα μπλογκ που εχω διαβασει ειναι το δικο σου... Τραβα και πιπωσε κανεναν τωρα μαλακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν εγώ είμαι όπως λες ζώο που κρίνω τον κόσμο μέσα από ένα μπλογκ εσύ πόσο ζώο είσαι που κρίνεις κάνοντας σχόλια σε blog;

    Καταλάβαμε όλοι ποσο στερημένος είσαι και πως σου βγαίνει σε κομπλεξικό σύνδρομο, μην το δείχνεις όμως τόσο πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ολα αυτα ειναι εργαλειο για να χασουμε τις αντιστασεις μας ωστε να μπορουν να μοιρασουν τα λαμογια τα δικα μας πετρελαια ελευθερα.
    Ως επιβολη πρεπει να εκλαμβανονται τα σηριαλ αυτα και μονον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τσαχπινα προτεινω να τα σβηνεις αυτα τα σχολια.
    Δεν εχει να κανει με αντιπαραθεση αλλα με παραλογισμο το σχολιου του αρωστου.
    Δημοκρατια ειναι να κρατας το επιπεδο οχι να δινεις βημα σε απροσαρμοστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Net man Αν έβαζαν τουρκικες σειρές πριν 10 χρόνια θα είχαν μαζευτεί έξω από τον ΑΝΤ1 με δάδες και θα πέταγαν πέτρες...Τώρα όμως έχουμε φάει πλύση εγκεφάλου που τα βλέπουμε κι ολας...Άξιοι της μοίρας μας είμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina