5/10/10

18 Trush tv perfomer!

5/10/10

Στην χώρα που ζούμε θα ήταν γελοίο να πιστευάμε οτι η τηλεόραση μας ψυχαγωγεί, γιατί πολύ απλά δεν μας ψυχαγωγεί η εξωτερικεύση της σεξουαλικής στέρησης από παρουσιαστές και παρουσιάστριες, δεν μας ψυχαγωγεί το κουλτουριαρικο πλουσιομπινέδικο υφάκι και ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΕΤΕ ούτε από τις ειδήσεις ούτε από τα infotainment και καλά προγράμματα, είναι για τον πούτσο πολυ απλά.

Και ξεκινάω με μούρες και παρουσιαστές που την δίνουν και μόνο όταν τους βλέπω στο Ζαπινγκ!

Τατιάνα Σταφανίδου!

Αυτήν πλάκα πλάκα μην σου οτι την λυπάμαι φέτος κι'όλας, αυτό δεν σημαίνει οτι δεν θα την κράξω...
Δεν ξέρω αν υπαρχει πιο υποκρίτρια από αυτήν στην τηλεόραση ακόμα και όταν γελάει μου έρχετε να βαρέσω την τηλεόραση ευελπιστώντας σε κάποιο reaction στην μούρη της...Δεν ξέρω αν είναι η υποκρισία ή ο σοβάς που της βάζουν στην μούρη ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ!
Η κατ'εξοχήν γλύφτρα όταν έκανε την κατινίστικη εκπομπή στο ΑΛΤΕΡ έβριζε όλον τον κόσμο και μετά αυτός ο "ηλίθειος" κόσμος πήγε στην εκπομπή της σαν να είναι όλα μέλλι γάλα (Βλέπε Βανδή, αν και την συμπαθώ λιγάκι)


Μάκης Τριανταφυλλόπουλος!

Εδώ θα προσπαθήσω με νύχια και με δόντια να μην πω καμία βαριά.
Ο άνθρωπος που κάνει δημοσιογραφεία ξεφτυλίζοντας ανθρώπους και προβάλλοντας αναλήθειες και φτιαχτά πράγματα!
Δεν υπάρχει χειρότερο από έναν κατασυκοφάντη όπως είναι αυτός...Στην ίδια μοίρα και ο χοντρογλύφτης Θέμο...

Φαίη Σκορδά και Λιάγκας!

Τι γίνεται εδώ ρε παιδιά, από πότε ανθρώποι σαν και αυτούς που δεν γουστάρουν να προβάλλετε η προσωπική τους εκπομπή, οργανώνουν ένα ριάλιτι για την πρωϊνη ζώνη...
Άπατο και άκλαφτο φυσικά θα πάει, γιατί όσο ιντριγκαδόρικο και να ναι θα ναι πολύ κρυοτσουτσουνιάρικο, μιας και δεν έχουν καθόλου χιούμορ.
Ο δε λιάγκας, έβγαζε τις προσωπικές ζωές των «σελεμπριτις» στην φόρα όσου παρουσίασε το Κ.Δ Ειδήσεων του σταρ, αλλά τώρα που το πρώην κανάλι του τον κυνηγάει μούκγκα ο Γιωργάκης...Βρε πως από θύτης γίνεσαι ΘΥΜΑ!

Γιώργος Αυτιάς!

Εδώ νομίζω πως ο Αυτιάς άνετα θα έκανε κυβέρνηση με όλα αυτά τα γεροντάκια που τον παρακολουθουν...Σου λένε οικονομικά έχει σπουδάσει το παλικάρι κάτι παραπάνω θα μας πει...
Παρόλα αυτά από το ένα αυτή του μπαίνουν και από το άλλο του βγαίνουν του Αυτιά, εξού και το Αυτίας...

Λάκης Λαζόπουλος!

Για να μαι ειλικρινης τον Λαζόπουλο τον γούσταρα πρίν το καλοκαίρι, μ άρεσε πολύ ο τρόπος που τα έλεγε και το επικοινωνιακό πλαίσιο της εκπομπής του, χαλάστηκα όμως το καλοκαίρι όταν τον είδα στα κότερα να μπαινοβγαίνει χαλαρός. Εκεί δεν είσαι με τον λαό φίλε, είσαι με την ελιτ και λαϊκεύεις απλά...
Είναι σαν να πάω στην λαίκη αγορά εγώ και να πω στην γιαγιά που φωνάζει στον ντοματοπαραγωγό για τις τιμές
-Μην ανησυχείς γιαγιάκα, το κράτος φταίει, μαζί θα το ξεπεράσουμε.
Και να με δει εμένη η γιαγιά να τρώω χαβιάρι, σολωμό, σούσι και να με βγάζουν φωτογραφίες κι όλας για να δουν τι έχω...

Respect... 

Μαρέσουν πάρα πολύ οι Ράδιο Αρβύλα, αν και μερικές φορές και αυτοί ξεφεύγουν, αλλά πλησιάζουν περισσότερο στο δικό μου χιούμορ οπότε τους βλέπω...

18 σχόλια:

  1. Όλοι οι παραπάνω ΣΚΑΤΑ είναι. Τον Λαζόπουλο δεν θα τον κατατάξω στην ίδια κατηγορία γιατί με κάνει να γελάω.

    Βλέπεις Family Guy? O.o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάφω νύχια γι'αυτό δεν έγραψα πολλά μουαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι δεν το βλέπω αυτό FG, και εγώ γέλαγα με τον λαζόπουλο αλλά χαλάστηκα με αυτό που σου είπα...


    Καλά πήρα χθες ένα ασπρο πράγμα που είναι για να βάφεις τα νύχια και κάτι ξυλάκια για σχέδια....:)
    Τώρα περιμένω να τα μακρίνω λίγο γιατί μου έσπασαν και θα τα φτιάξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το δεις έχει γέλιο, εγώ τουλάχιστον το έβλεπα με κάποιον πρώην μαλάκα κολλητό μου κι έριχνα γέλιο. Ψιλοκαμμένη φάση...

    Με τον Λαζό, δεν ξέρω... Αν ήταν σαν την Παπαρήγα που δεν έχει φράγκο θα ήμουν 100% υπέρ του. Αυτή η χλίδα με χαλάει κι εμένα.

    Να πω να τα βγάλεις φώτο και να μου τα στείλεις να τα δημοσιεύσω στο blog!

    Και τα δικά μου σκατά είναι. Τα έφαγα και είναι κάτι που δεν το συνηθίζω μπουχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α περί Σκατιάνας. Δεν την πάω ρεεεεεεεεεε! Πως την βλέπουν αυτή την ψευτιά μου λες? Πτφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γι αυτό τώρα δεν βλέπω Λάζο, το θεωρώ κοροϊδεια όσο για την Σκατιάνα έλα ντε άκλαφτη πάει στο σταρ...
    Τελικά οταν κοροϊδευεις κάτι το λούζεσαι και έτσι το έπαθε και η κΟπρα της Ελλάδας...

    Εβγαλα φωτογραφίες αλλα δεν ήμουν σίγουρη αν κατάλαβα τι ήθελες (αλλά εδώ είμαστε)

    Αυτό το σκατουλάκι για τα νύχια
    http://tinypic.com/r/23lk41y/7

    και τα ξυλάκια
    http://tinypic.com/r/xg9npg/7

    Όσο για το φάγωμα των νυχιών, εγώ από το Δημοτικό τα τρωγα και μία φορά το μεσαίο δάχτυλο είχε πάθει μόλυνση και είχε φύγει το νύχι, άσε που μου στράβωσε και λίγο...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marianna αγάπη μου, έλα και ξημέρωσε, σε περιμένω στο FB. Ρίξε μια ματιά στο email που σου έστειλα και δώσε μου name γιατί μάλλον η αφεντιά μου φαίνεται αόρατη σαν της Τσαχπίνας.

    Kisseeeeeesssss!

    ΥΓ. Έχουμε την μπέμπα στο σπίτι yeahhhhhhh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Σκατιάνα" ;;;

    ΧΑχΑΧΑχαΧΑ γεια σου ρε φιλενάδα! :-D xD

    Σκατιάνα και Βλάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σκατά στο Θέμο και στον Τριανταφυλλόπουλο, σκατά και στην Τατιάνα. Το Λιάγκα με τη Σκορδά δε θα τους βρίζω γιατί δεν το συνηθίζω όταν πρόκειται για άτομα που απλά χάνουν λάδια. Το Λαζόπουλο για μια διετία τον παρακολουθούσα συνέχεια, αλλά τελικά κατάλαβα ότι είναι ένας άνθρωπος με του οποίου τις απόψεις δε συμφωνώ πάντα και που το χιούμορ του ελάχιστα με άγγιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A sta diala mou vgazei koutakia opote 8a grapsw greeklish.

    Tsaxpina den ennoousa auto re orgio alla an ftiajeis sxediakia na mou steileis photo me ta nuxia sou kai ta sxedia panw. Gege?:pppp Xazo:p

    Banania eimai kai egw aorath... 8a to jemlokarw mono gia parth sou (8a stou steilw to onoma se mail). Ante na dw ti allo 8a kanw gia esas ptfff:pp
    xaxaxa Blakhs.... xaxaxaxa
    Wraia h mpoumpou? Klapsiariko h hremo mwro?

    Itale san ta xionia... kai anhsyxhsame brrrrrrr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η μπουμπού είναι όοοολα τα λεφτά!

    Θα δεις φώτο! ;)

    Πάω να δω το mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ... καλά! Όταν θες κι άμα θες, μας λες περισσότερα.
    Ναι ανησύχησα, άντε για ποια με πέρασες? Εγώ ανησυχώ για Ιταλό, Τσαχπίνα και Μπανανία, πολύ...
    Πτφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριαννάκι μου καλό μια μέρα θα σου έρθω απο τα μέρη σου να κάνουμε οικογενειακό χάζι, θα πέσει γέλιο και εγώ θα κάνω κατεπειγόντως μίνι διακοπές η καψερούλα.

    Άντε, το σπίτι μου είναι σχεδόν έτοιμο. Μόλις ξεμπερδέψω εσύ και η Τσαχπινούλα είστε καλοδεχούμενες όποτε αγαπατε.

    Α! Έβαλα καινούριες φώτος με εμένα και την μπεμπουλίτσα, να τις δείτε! (Σας τα έχω ζαλίζει I know, αντέξτε με, θα μου περάσει! :D
    )

    Μόλις βρω δουλειά, έχω τάξει στον Άγιο Ονούφρη θα σας πάρω και τις δύο να πάμε σπίτι μου πλησίον Μετσόβου για βουκολικό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Gamw ta koutakia mou mesa!
    Ante na doume pote 8a er8eis. Na to dw kai na mhn to pistepsw...

    Wraio to spitaki?! An den exeiw kokkino xali den erxomai mpixixi

    Autos o Agios Onoufris poios einai? Ton Agio Fanouri jerw. Jaderfia einai? O.o

    Tsaxpina zeis???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι ένας απο τους αμέτρητους Άγιους της θρησκείας μας, LooooL!

    Έχω μπορντό χαλι, πιάνει;;

    Όταν βάλω και την κρεβατοκάμαρα και τελειώσω οριστικά, θα σας ειδοποιήσω να δείτε! :D

    Καλά, αν κανονίζαμε εκδρομή οι τρείς μας θα έπεφτε ΤΟ γέλιο και ο χαβαλές! Θα μεριμνήσω όταν έρθει η ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina