21/10/10

9 Trollάρεις και γουσταρεις;

21/10/10
Photobucket

Kατόπιν κοινής αντιμετώπισης με Μαριάννα (aesthetics-soo) και bananiagr ενός τρολλακιού, αποφάσησα να κάνω ένα τέτοιο θέμα, δηλαδή δεν το αποφάσησα ακριβώς η Μαριάννα μου έδωσε την ιδέα μιας και εγώ είχα ξεκινήσει άλλο θέμα...

Άλλα επειδή το άλλο θέμα θέλει δουλειά ακόμα, είπα να κάνω σήμερα αυτό, να ασχοληθώ με αυτό το σπάνιο είδος διαδικτυακης βλέννας που εκολλάπτεται σε κάθετι που του δίνεται η δυνατοτητα να σχολιάσει.

Η αλήθεια είναι οτι είχαν αργήσει εμένα να με "χτυπησουν" και απορούσα και εγώ γιατί είμαι πολύ είρωνας και κάπως στις απόψεις μου, ήρθε όμως και η δικιά μου ώρα....

Θα πει κάποιος έχουμε ελευθερία λόγου...Ναι οκ, μην σου πω οτι μου αρέσει κι ολας να διαφωνούν μαζί μου και να διαφωνώ και εγώ γιατί αλλιώς θα ήμασταν μία από τα ίδια.
Η ελευθερία όμως προυποθέτει κάτι που οι περισσότεροι τρολλάδες δεν έχουν καταλάβει.
«Η Ελευθερία σου είναι μέχρι εκεί που αρχίζει του άλλου»

Αυτός ο κανόνας φυσικά δεν ισχύει μόνο για τα τρολλάκια αλλά γενικότερα την κοινωνία μας (μην πεις πια κοινωνία...)

Μπαίνει ο κάθε χασομέρης που δεν έχει τι να κάνει, διαβάζει έναν τίτλο ψυχανεμίζεται στο περίπου τι θα λέει το κείμενο άντε να διαβάσει την πρώτη παράγραφο και μετά αρχίζει τα ασυνάρτητα πράγματα που είναι αποκυήματα της κομπλεξικής του α-φαντασιάς!

Άμα εσύ την βρίσκεις ετσι και χαίρεσαι με την ιδέα οτι ο άλλος που θα διαβάζει της μαλακίες και τις θυμοσοφίες σου  θα του ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, ξέρεις αλλού... Εδώ δεν πιάνει είμαι τόοοοσο psyco όσο εσύ!

Μπορώ να σε τρελάνω με δύο βήματα,  και την βρίσκω κι όλας γιατί η διαφορά ενός ηλίθειου από έναν άνθρωπο με νορμαλ iq είναι εμφανείς. So εσύ βγαίνει ένα ηλίθειο κομπλεξικό τζανγκι σχολιο-καυλοπερασακι, εγώ χέστηκα ίσα ίσα που θα έχω να γελάω κι όλας...

Απο  την μία είναι σπαστικό όπως σ ενα φορουμ, που συζητάς για σοβάρα θέματα και να μπει το πυροτέχνημα της πλάκας να αραδιάσει την clopy μπούρδα που διάβασε και γίνεται εκεί ένας πανικός.
Εκεί όντως είναι σπαστικό γιατι διακόπτεται ανώμαλα η συζήτηση, εδώ όμως μπορούμε να κάνουμε και την πλάκα μας, με τον κάθε τζοβενοκριτή.


Γι αυτό άλλωστε και δεν διέγραφα τον τελευταίο διάττοντα αστέρα, για νά χουμε να ασχολούμαστε όταν θα βαριόμαστε ελεηνά.

------------------------------------------------

Άσχετο τι μας ψεκάζουν και βαριέμαι ελεηνά, επίσης όποιος ξέρει να ξεματιάζει και πιστεύει στο μάτι ας με ξεματιάσει, αλλά να πιστεύει γιατί εγώ δεν πιστεύω...

kisses αγάπη (έρχεται ο bon jovi να δω θα καταφέρω να πάω)

9 σχόλια:

  1. Μαρή τι εικόνα είναι αυτή;;;
    Τα τρολλάκια όντως είναι πολύ σπαστικά, είτε είναι για να που την βλακεία του είτε για να διαφημιστουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η εικονα είναι νορβηγικό τέρας Τρολ απο την μυθολογία τους http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF%81%CE%BF%CE%BB (τι μαθαίνει κάνεις....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι ελεηνή κοπελιά...μπου...

    Ηρθε η σειρά σου να μου ξεπληρώσεις χαζο...χαχαχ
    πως εβγαλες τις τελίτσες απο τα μαρκαρισμένα λινκ;
    Ομολόγα σκουλίκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χα σου στειλα email με τον κωδικό γιατί εδώ μου λέει μη δεκτό ητμλ

    Να σου πω μώρη, μήπως έκανες κάτι που πρέπει να μάθη; χαχαχα
    Πως μου γιναν έτσι τα σχόλια; Εσύ τα κανες;
    Γιατί εγώ όχι!! Ποιος μπαίνει στο blog μου;;;; :P

    Επι του θέματος αγαπητή Εκάτηρα έχεις να προσθέσεις κάτι γιατί κάναμε τόοοοσα σχόλια άκυρα...Postmodern το καταντήσαμε μην πω τίποτα χειρότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα εγώ μπήκα και στα φτιαξα...δεν σ αρεσουν?
    :)))))

    Είπα οτι είναι εκνευριστική κατηγορία!
    Δεν την παλεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά είναι, απλά τρόμαξα γιατί εγώ δεν είχα βάλει τέτοιο κωδικο...
    Καλά χθες στον ύπνο μου κωδικούς έβλεπα...χαχαχα

    (ΤΟ ΧΕΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑΑΑΑΑΑΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λολ@διαδυκτιακή βλέννα
    χαχα είσαι μεγάλο ούφο λέμε!
    Άμα βαριέσαι εσύ τι να πω εγώ γμτ? Ούτε ένα άρθρο δεν μπορώ να γράψω πια, ενώ εσύ μου είσαι όλο έμπνευση, γκρρρ!
    Να με έχεις στα υπόψιν για το μάτι. Είμαι καλή ξεματιάχτρα:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχ αλήθεια ξέρεις να ξεματιάζεις;;
    Εδώ έχουμε τις γνωστές κατίνες στην γειτονιά που άμα "κλάσεις" βγάζουν ανακοινωθές με ντουντούκες...

    Βρε γνωριμίες, σ αρέσουν τα τρολ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina