29/10/10

9 Γδύσου και Στοιχήσου

29/10/10
Photobucket

Είπα χθες να μην γράψω τίποτα και συγχήσω κάτι φασιστάκια που θα νιώθουν εθνική υπερηφάνεια για τις παρελάσεις μπροστά από τα ζωάδια που λέγονται πολιτικοί, το κάνω τώρ όμως και με επιχειρήματα...

Αυτ'α τα φασιστάκια που λέω ευδοκιμούν τέτοιες περιόδους 28η Οκτωβρίου, και 25η Μαρτίου τις προηγούμενες μέρες ζουν σαν παχύσαρκοι υλιστές Αμερικάνοι yeah και ξαφνικά μόλις έρχονται αυτές τις ημέρες αναπωλούν με ευχαρίστηση τιις ξέγνοιαστες στιγμές του σχολείου από τις γιορτές... Θεωρούν καθήκον την παρέλαση, όπως και να μπουν στο youtube να ακούσουν τον εθνικό μας ύμνο και άλλα στρατιωτικά παραγγέλματα.


Στο σχολείο έχουν να θυμούνται...

Το ποίημα, τα τραγουδάκια και ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ! Άμα φυσικά τους ρωτήσεις κάτι παραπάνω από το τι είπε ο Μεταξάς στον Μουσολίνι, ξεφτιλίζονται στο λεπτό.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις σχολικές εορτές της 28ης οκτωβριου, το τονίζω αυτό γιατί έχω με της 17ης Νοεμβρίου ( θα βάλω και ένα ποστ αντίστοιχο που εία γράψει σ ενα φιλικό blog πέρσυ που δεν έιχα το δικό μου)

Έχω όμως τρομερό πρόβλημα με τις παρελάσεις, τις θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ, ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΥΡΕΑΛ!

ΔΕΝ ΤΙΜΑΣ μόνο τους αγωνιστές του Έπους, αλλά όπως περνάς από τους πολιτικούς σε ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να γυρισεις το κεφάλι δεξία, ως τι; Ως ένδειξη σεβασμού;
Άμα δεν το κάνεις μέχρι και αποβολή μπορείς να πάρεις...

Ακους εκεί...Να παρελάσω και να κάνω την τιμή να γυρισω το κεφάλ μου στα ζώα;
2 φορές έκανα παρέλαση στο δημοτικό καμία άλλη φορά δεν πήγα και ευτυχώς ο μπαμπάς μου, μου είχε πει "όταν τα παιδάκια γυρίσουν το κεφάλι στους πολιτικούς, άμα δεν θες εσύ μην το γυρίσεις, και θα μιλήσω εγώ στην δασκάλα"

Ουσιαστικά οι παρελάσεις είναι κάτι σαν προοιονος του μέλλοντος. Σου λέει είσαι άνθρωπος και μετά το σχολείο βγαίνεις πρόβατο! Έτσι σε θέλουμε με μιλιταριστική συμπεριφορά και υπακοή...
Άλλα μασάει η κατσικά ταραμά; Δεν μασάει...

Κάτω από αυτές τις συνθήκες εγώ είμαι ΚΑΤΑ των παρελάσεων, γιατί δεν τιμας τους αγωνιστές με αυτόν τον τρόπο...Τους τιμάς μέσα από την ιστορία (που δεν διδασκόμαστε).

Με την ευκαιρία κάπου διάβασα οτι η μιαρή Δραγωνά παραιτήθηκε και γέλασαν και τα μουστάκια μου!!!

Το γραφικό πλέον αυτής της μέρας είναι οτι βγαίνει κυρίως το STAR και ρωτάει μαθητές τι γιορτάζουμε την 28η...Ε καλα΄πιο στημένο ρεπορταζ απο αυτό δεν υπάρχει, δεν έχουν βαρεθεί;;

Καλά κάνουν λοιπόν οι μαθητές και πάνε με τα σκουλαρίκια στο φρύδι, το μίνι κτλ είναι απόδειξη κι ολας οτι κάποιοι αγωνίστικαν για να έχουμε όλες αυτές τις ελευθερίες (ναι και το piercing), και κάποιοι πάνε να μας περιχαρακώσουν τους μαθητές βάζοντας τους να περιμένουν σε πλατείες για το πότε θα έχουν την τιμή να γυρίσουν το κεφάλι, και σαν να μην φτάνει αυτό τους λένε τι θα βάλουν, τι θα βγάλουν και πως θα προσωράνε!

Δηλαδή εγώ ρε φίλος άμα έχω καμπούρα πως θα προχοράω κορδάτη και στητή; Βαλτός είσαι;

Αρνούμαι να παρελάσω και να πάω σε παρέλαση, εκτός άμα παρελαύνει κανένας γνωστός και πάω για να πετάξω στραγάλια.

Τελείωσα κράξτε άφοβα

9 σχόλια:

  1. Πες τα, βρε τσαχπίνα! Βάζουν τα παιδιά να ντύνονται με έναν τρόπο που δεν τους εκφράζει και τους λένε να παριστάνουν ότι τους εκφράζει. Δυστυχώς εμένα ο πατέρας μου δεν είχε τόσο προοδευτικές απόψεις και μόνο στο Λύκειο του πάτησα πόδι κι είπα ότι δε θα ξαναπατήσω σε παρέλαση. Είναι καθαρά φασιστικό έθιμο και μακάρι να καταργηθεί, κάτι που είναι στο χέρι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό σε συνδιασμό με την προσευχή στα σχολεία είναι από τα πιο αντιδημοκρατικά πραγματα.
    Στο Γυμνάσιο μας ανάγκαζαν με αλφαβητική σειρά να ανεβαίνουμε στο γράφειο (1ος όροφος που έβλεπε στο προαύλιο) και να λέμε την προσευχή με μικρόφωνο. Δεν θυμάμαι άλλη πιο εφιαλτική μέρα από το Γυμνάσιο είχα κατα ιδρώσει απο το αγχος μου και κόντευα να μείνω με την ιδέα οτι 400μάτια ζευγάρια κοίταγαν εμένα. Χριστιανή είμαι αλλά αυτό όμως δεν αφορά κανέναν για να με αναγκάζει να λέω προσευχή γιατί αν δεν πω θα πάρω αποβολή...Ανεξιθρησκεία έχουμε...

    Γενικα αυτό πριν την προσευχή που οι μαθητές στοιχίζονται και κάνουν οτι πουν οι καθηγητές όπως και με τις παρελάσεις τα θεωρώ βδελυγματικές πράξεις και καλά υποταγής. Σκατά με λίγα λόγια να φάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ ήμουν πιο τολμηρός τους ειρωνεύτηκα την ίδια μέρα της επετείου(χαχαχα), γαμώ τις παρελάσεις και την εθνική τους υπερηφάνεια, τα στερεότυπα και το προσκύνημα στον στρατό της μαλακίας.

    Εμπρός στον Αη γιώργη τον προστάτη του στρατού και της παρέλασης και ζήτω οι μυθοπλασίες του ελληνικού κράτους για την αγίοτητα του που διδάσκεται στους φαντάρους. ΌΧι, ευχαριστώ δεν είμαι φίλος...

    Σωστά τα λες πάντως, και έχω και σκουλαρίκι από μικρός! :PPPP

    υγ:Όσο για τις προσευχές, φτύστε τους στα μούτρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eγώ παιδιά θα διαφωνήσω με αυτα που γράφετε!Δεν είμαι ούτε φαστίστας ούτε προοδευτικός.Είμαι Έλληνας και θέλω να τιμώ αυτούς που πραγματικά αγωνίστηκαν για την Ελλάδα.Μια Ελλάδα που κάποιοι ανθέλληνες την έκαναν ..καφενείο.Σε αυτό που θα συμμφωνήσω είναι οτι οταν περνάς απο τους επισήμους πολιτικούς δεν είναι να γυρίζεις απλώς το κεφάλι σου αλλά να τους ρίχνεις και μια..ροχάλα να είναι ολη δική τους με αυτά που μας εχουν δημιουργησει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αεροχείμαρε μαζί σου εγώ...

    Matthaie νομίζω παρερμήνευσες άθελα σου φυσικά το γενικότερο μήνυμα της ανάρτησης αυτής. και εμείς Έλληνες είμαιστε και περύφανοι, φασιστές δεν λέω όσους παρελαύνουν για τους αγωνιστές αλλά αυτοί που το επιβάλλουν. Πιστεύεις οτι αν οι αγωνιστές ήξεραν σήμερα πως αντί να τους διδασκόμαστε στην ιστορία, παρελαύνουμε γυρνώντας και τα κεφάλια ή θυμούμενοι πως είμαστε Έλληνες μόνο 2 φορές το χρόνο;
    Αυτούς λέω φασίστες όπως και αυτούς που παρελαύνουν και μετά φέρονται πιο ζώα και από τα ζώα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε σεις γιατί μπερδεύετε τα μπούτια σας προκειμένου να είστε τόσο light politically correct;

    Την παρέλαση την κάνουμε για να τιμήσουμε αυτούς που πήγαν σα μαλάκες και σκοτώθηκαν για να έχουμε εμείς σήμερα τον κώλο μας ήσυχο. Δηλαδή όποιος τιμάει και θυμάται είναι φασίστας; Ξεκολλάτε απο τις γαμημένες τις ταμπέλες που σας έχει χώσει ο Αλέκος στο κεφάλι. Αυτός ο πούστης δεν ξέρει τι έχει και εσείς θα χρωστάτε μια ζωή στην τρόικα.

    Το πρόβλημα είναι το πετρέλαιο που θα κάψει το άρμα; Σιγά τα ωά. Υπερθέαμα, χαβαλές, βλέπουμε και επάνω στις εξέδρες τους μαλάκες του ΝΑΙ να γιορτάζουν ένα ΌΧΙ που εκείνοι ποτέ δεν θα έλεγαν, τα τσιπιρίκια κάνουν καμάκι με τις κοπελιές και χάνουν μάθημα (ηρεμήστε, κανένας δεν τα πάει με τον στανιό, εμένα πάντως το 80 που ήταν και πιο hardcore πάλι χαλαρά πηγαίναμε) πάνε και για καφεδάκι μετά, και περνάμε μια ωραία ημέρα.

    Απο εκεί και πέρα ναι, σαφώς συμφωνώ μαζί σας.

    Σε μια χώρα μπουρδέλο που ζούν 10 εκ μπουρδέλα που έγλυφαν σαν πούστηδες ΠΑΣΟΚ - ΝΔ και ΣΙΑ για να βολέψουν την κωλάθρα τους, και τώρα που μας γαμάνε, ξαφνικά ξύπνησαν ενώ στήριζαν 30 χρόνια αυτούς που έφεραν την κατοχή του ΔΝΤ, σαφώς και δεν είναι πατριώτες, δεν είναι καν Έλληνες. Είναι απλά κωλονεοέλληνες που πατριωτίζουν εκεί που τους συμφέρει. Καμία αντίρρηση γι αυτό.

    Έτσι και αλλιώς αν σηκωθούν οι άλλοι απο τους τάφους τους, θα φάμε πολλές χλέπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τσαχπινάκι μου μωρό μου ατελείωτο, το Σ/Κ ανεβαίνω στο χουριόμ' για τις εκλόγές. Τρεις μέρες αραλίκι, καθαρός αέρας, καθαρό νερό, καθαρό και νόστιμο φαγητό να φάω μέχρι να σκάσω, και αναμμένο τζάκι. Μόνο ο αντρας μου λείπει. :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τελικά ούτε τον κώλο μας φυλάμε...
    Δεν είπα οτι όποιος θυμάτε είναι φασίστας...
    [άσχετο αλλα διαβάζοντας το προηγούμενο σχόλιο που έκανα είναι μέσα στην ανορθογραφία χαχαχα]

    Εγώ εδώ ψηψίζω Κερατσίνι όποτε δεν πάω πουθενά αλλού. Αντε καλά να περάσεις εσύ τυχερή και θα τον βρεις και τον άντρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όχι ρε συ, δεν είπα πως είπες, αλλιώς θα μίλαγα κατ' ευθείαν σε σένα. Το δικό σου νόημα το πιάνω. Δράττομαι επι την ευκαιρία του ποστ σου να τα πω, γιατί πολλοί έχουν πιο απόλυτη άποψη και πρέπει λίγο να ισορροπούμε τα πράγματα.

    Εγώ είχα πάει τα δικαιώματα μου στην Καρντασία αλλά όπως καταλαβαίνεις για ευνόητους λόγους τώρα δεν μπορώ να πάω πάνω να ψηφίσω. Οπότε θα ακολουθήσω τον φάδερ στο χωριό να κάνω καμία βουκολική περισυλλογή.

    Τι τυχερή ρε; Θα σε πάρω μαζί μου την άνοιξη που ανθίζουν τα λελούδια και οι πρασινάδες. Θα σηκώσουμε και την Μαριάννα μαζί μας και θα πάμε η αγία τριάδα της συμφοράς!

    ΧιχιΧΙιχιΧ!

    Φιλάκια αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina