27/10/10

10 Δια- εμμετική

27/10/10

Photobucket

Τι πρωθυπουργάρα έχουμε;
Αή στο διάολο χθες κόντευα να κάνω διάρροια από τον καημό μου, τον λυπόμουν τόοοσο πολύ που πραγματικά με έπιασε τσίρλα και με σήκωσε...Αυτόν πότε θα τον πάρει και θα τον σηκώσει;

Βλέποντας αυτό το ξέρατο που αποτελούταν από μεγαλοδημοσιογραφούς νταντάδες, που γλύφουν και χαϊδεύουν τα αυτάκια, εδώ που τα λέμε σαν μπανιέρες όχι αυτάκια, και κάνουν με κόμψο τρόπο τις ερωτήσεις...Αυτή του ΑΝΤ1 η Χούκλη για να ρωτήσει αν θα έχουμε πρόωρες εκλογές, έκανε εισαγωγή διάλεξης λες και ρώτησε "Για τα κουαρκ και την κβαντομηχανική".

Ρε παιδιά αυτό πρόωρες εκλογες...Τι σας θυμίζει; Έγω από την μία θέλω και από την άλλη φοβάμαι...
Είναι λίγο απειλητικό, πως να το κάνουμε...
Είναι σαν να σου λέει «σε γαμάω που σε γαμάω όλη την χρονία, εκπερματίζω και πρόωρα» με λίγα λόγια την γαμήσαμε!

Αν αναλύσουμε σε βάθος την συνέντευξη, ο κώλος της μαϊμους να την κάνει, θα δούμε τελικά πόσο θύματα είμαστε που αφήνουμε αυτά τα ζώα να μας εξουσιάζουν σαν νταβατζίδες, λές και είμαστε τα πουτανάκια τους!

Δεν θα επεκταθώ ΚΑΙ Α Λ Λ Ο  σε αυτό το θέμα, μιας και σε όλα τα ποστ μου ξεφεύγω και καταλήγω πάντα στο πόσο ζώα είμαστε...

Η δια-εμμετική συνέντευξη όπως και να το κάνουμε την χρειαζόμασταν. Ειδικά γι αυτούς που δεν έχουν μία, ήταν σαν να παρακολουθούσαν το σταρ τρεκ, το σταρς γουόρς και το μάτριξ σε ένα...Συμφέρει.... Τσάμπα σινεμά με μία κόκα κόλα για ρέψιμο, και ποπ κορν...

Τώρα που το θυμήθηκα τι μαλακίες αυτά τα ποπ κορν που καρφώνονται στα δόντια μου σπασαν τα νεύρα, ένα μαλακεισμένο μου καρθώθηκε στο ούλο και μου το μάτωσε...Αλλά σηκώνεσαι από το σινεμά όταν βλέπεις μία ταινία επιστημονικής φαντασίας; Δεν σηκώνεσαι, γιατί εκεί που θα σηκωθείς θα έρθει το τέρας με τα πλοκάμια στο κεφάλι με τις μπύρες για βυζία και μάτια στον κώλο και έχασες όλη την υπόθεση...

Ετσι και εγώ δεν σηκώωωθηκα για το ποπ κορν...

Μέτα όμως, όπως σας είπα στην αρχή με έπιασε τσίρλα από τον καημό....

Ούτε τότε σηκώθηκα...Προτίμησα να κάνω το σκατό παξιμάδι με όλα τα αδερφια που παρακολουθούσαμε την συνέντευξη και φαντάζομαι το ίδιο κόψιμο είχαμε και την ίδια τάση προς εμμετό...

Να ναι καλά όμως, άξιζε που μου βγήκαν από το στόμα μαζί με κάτι μπουρμπυλήθρες γιατί μαζί με τα ποπ κόρν έφαγα και την σακούλα που ήταν μες το πετρέλαιο...Άξιζε όμως τον κόπο, το ξαναλέω διοτί αυτή η συνέντεξη εξάπτει την φαντασία...

Τι βρήκα...χοχοχοχο;;;

Photobucket
Βρείτε τις διαφορές...Για να σας δω...

Βλέπετε καμία διαφορά στο φρυδάκι του Τζέφρυ;

Καλά το τι παιδικά τραύματα που ξυπνάει αυτός ο άνθρωπος δεν λέγεται...

Όταν ήμουν μικρή πριν 7- 8 χρόνια ήταν της μόδας οι τάπες πόκεμον και θυμάμαι έπαιζα με μία φίλη μου και έχανα και μου χε πάρει ένα από τα αγαπημένα μπυ πόκεμον. Τον Μπατ (αν θυμάμαι καλά)


Photobucket
 Θα απορείτε τώρα τι σχέση έχουν τα πόκεμον με τον Τζέφρυ.
Δεν ξέρω απλά εγώ τον έχω συνδιάσει με βρικόλακα, ειδικά στην φωτογραφία που ακόμα δεν έχει πειράξει το φρύδι, βρυκολακοφέρνει..

Άνετα θα μπορούσε να ναι ο πρωταγωνιστής στο τουαιλάιτ  όχι βέβαια σε τόσο ρομαντοκατασταση αλλά πιο hardcore!

Έιναι γεννημένα για τα δύσκολα, τι να κάνουμε...


Άντε να πάει άπατο το ΠΑΣΟΚ τώρα στις δημαρχικές εκλογές να γίνουν εκλογές και να ξαναπάει άπατο. Έτσι τα καθίκια !!!

10 σχόλια:

  1. ΧχΑΧΑΧα,που το είδες ρε αθεόφοβη και το πρόσεξες; Ένταξει μωρέ, ένα ρετούς έκανε ο άνθρωπος να διώξει λίγη τρίχα.Βάλε και αυτές που έχει χάσει απο το άγχος του.

    Δεν ξέρω φιλενάδα, να του θυμώσω ή να τον λυπηθώ; Ένα παιδί ήταν που είχε την ατυχία να μεγαλώσει σε μια πολιτική δυναστεία, καθόρισαν την μοίρα του πατέρας και μάνα απο μικρός, του άλλαξαν καταγωγή απο την μία χώρα στην άλλη, και τον κουβάλησαν εδώ να παίξει με τα άλλα παιδάκια την Κυβέρνηση. Αυτός ήθελε να είναι κάπου στην Φλόριντα να λιάζεται, όχι να παιδεύεται εδώ με το μπουρδέλο που έστησαν οι συμπατριώτες του απο την Αμερική, με τον πατέρα του και τους γαλάζιους.

    Εγώ πιστεύω πως δεν βλέπει την ώρα να τελειώσει τον ρόλο του και να ξεμπερδεύει.

    Και ο Κωστάκης στην ίδια μοίρα ήταν.

    Βέβαια πάω πάσο, εγώ και πολύς κόσμος είμαστε σε χειρότερη μοίρα απο την δική τους δεν λέω.

    Ωραία το κείμενο, εύθυμα καυστικό. Το δικό μου ήταν πολύ σοβαρό, σκέτη κατάθλιψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο κείμενο τσαχπίνα μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις ταιριάζει με τον δικό μου. Αν και μου ανέκυψαν απορίες επειδή είμαι πολύ αθώος και...πως να το πω αμαθής σε κάποια πράγματα. Τι σημαίνει πρακτικά να εκσπερματίζεις πρόωρα;χαχαχα :P :p

    Για το γαμήσι σωστά τα είπες έτσι είμαστε τα πουτανάκια και γουστάρουμε (αααχ)......αλλά και αυτοί που γαμάνε σε θέση ισχύος, στα κρυφά τον παίρνουν για τα καλά σύμφωνα με τις πληροφορίες των Νεφελίμ, όχι δικές μου.

    Ρε συ πόκεμον έπαιζα και εγωωωωωω τι μου θύμισες!!!! :P

    (ελπίζω να επιτρέπεις τέτοια σχόλια αλλιώς σβήστο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιμένω ότι μεγάλο όργιο, χαχα.
    Μωρή που στο διάολο ξετρύπωσες την αλλαγή φρυδιού? Εγώ το ήξερα μιας κ ήμουν εκείνη που του το έβγαλε, μπαχαχα. Παραλίγο να του ξεριζώσω και το δέρμα...

    Δεν ξέρω, είναι όλοι ελεϊνοί. Μα όλοι!
    Λόγια, λόγια, λόγια... Μόνο να λένε μαλακίες ξέρουν και εγώ τους πίστεψαααααααααααα! Αλλά με εκείνον που γελάω περισσότερο είναι ο Σαμαράς.

    Δεν τα πρόλαβα τα πόκεμον αλλά έπαιζα πολύ με τα playmobil. Είχα και βάρκα και κάθε μέρα τους πήγαινα για ψάρεμα. Έριχνα πάνω στο έπιπλο ψωμί και καλά ψαρεύαμε, έλεος χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπανανία μου όλα τα βλέπω εγώ, καιρό έιχα δει αυτήν την φωτογραφία αλλά ήθελα να το τσεκάρω και live...Ε και η διακαναλική ήταν οτι έπρεπε..χιχχιχι Εγώ λέω οτι ακόμα θέλει να φάει και αλλα άμα δει οτι δεν τον παίρνει άλλο τον μπούλο θα πάρει...Οπότε θα φύγει πριν τον φύγουν...

    Αεροχείμαρε τι άθώος που είσαι μωρέ...χαχαχαα
    Ούτε εγώ ξέρω γιατί και εγώ αθώα είμαι χιχι
    Τα νεφελίμ και τα ελοχιμ φταίνει για όλα καλά τα λέει ο Λιάκουρας...
    Ποιο ήταν το αγαπημένο σου πόκεμον;; Εγώ δεν μπορώ να ξεχωρίσω αλλά μου άρεσε ο Μπουλμπαρσαρ πολύ, ένα μπλε σαν χελωνονιτζάκι που ήταν, ο Ντότυ, ο Τσάρμαντερ και ο Πίκατσου..χαχαχ
    Τι ωραίες εποχές...

    Μαριάννα είπαμε όλα τα βλέπω...Εσύ του τα έβγαλες; Πες μου δεν ένιωσες μία εθνική υπερηφάνεια; Ο Σαμαράς επειδή τον έχω δει στον δρόμο, εχει μία γοητεία εμένα μ αρεσε και δεν στραβολεμιάζει όπως στην τηλεόραση λες και είναι το κεφάλι της Πίζας...
    Και εγώ προλάβα λίιιγο το playmobil είχα τα ανθρωπάκια και η ξαδέρφη μου είχε έναν αυτοκινητόδρομο και τα κάναμε τα παιδιά της Μάρμπυς με τον Άξιον μαν ή του Μαξ Στηλ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε σύ εσύ μου θα θυμίζεις όλα, τώρα θυμήθηκα τον μπουλμπασαρ, εγώ μόνο τον πίκατσου θυμόμουν!!!!!!Σε παίζω πάντως και θα στα πάρω όλα μα όλα αλλά θα μείνεις ικανοποιημένη μην μασάς. χαχαχαχ :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχ με παιζεις τάπες....
    Τα "μαγικά" με τα χέρα και τα άμπρα κατάμπρα τα έκανες και εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. .....ναι τα έκανα γενικά έχω διάφορες και ενδιαφέρουσες τεχνικές.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα τι ωραίες εποχές και αθώες με τις τάπες, την μπάλα και τα κυνηγιτά στις αλάνες κτλ...
    Τα σημερινά παιδιά μεγαλώνουν με Ρούλες και Μπουλες και Μανωλίδους...Βουτηγμένα από μικρά στα σκατά είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ είχα κάρτες yu gi oh αυτά πιάνουν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina