22/10/10

9 Ζωαδικοί κύκλοι...

22/10/10
Photobucket

Ποτέ δεν κατάφερα να καταλάβω κάτι από τα ζώδια, άσε που τα θεωρώ και επιεικώς μαλακίες από ανθρώπους που ήθελαν να γίνουν αστροφυσικοί, αλλά επειδή μαλλον τα βρήκαν σκούρα έπιασαν τα τηλέφωνα του 090 και άρχισαν να βγαίνουν στις εκπομπές λέγοντας, τα ζώδια...

-Τι ζώδιο είσαι εσύ;
- Ζυγός;
-Ζυγόοοος;
- Ναι, γιατί;
-Άρα είσαι αναποφάσιστη και ανισσόροπη..

Πως είναι δυνατόν εγώ ως Ζυγός να έχω την ίδια 'μοιρα' με όσους άλλους είναι ζυγοί;

Απλά δεν γίνεται, απλά σε κοροϊδευουν και απλά καταντά αηδεία με το που παίρνεις ένα περιοδικό να διαβάζεις κατευθείαν τις τελευταίες σελίδες με τέτοια καθήλωση λες και διάβαζεις την επίσημη ανακοίνωση της ΝΑΣΑ για την καταστροφή του κόσμου.

Τόσο ενδιαφέροντα είναι αυτά που διαβάζεις;

Κάποιοι είναι τόσο σιχαμένα πρόβατα, που αφού διάβασαν πως θα έχουν και καλά ένα θέμα υγείας, όταν θα φρακάρει η μύτη τους, ή όταν θα τους πιάσει τσιγαρόβηχας θα πουν:

Είδες κάτι ήξερε η αστρολόγος που είπε έτσι...Να ναι καλά η γυναίκα...


Και εμένα άμα κάποιος κατοχυρώσει πως το blog αυτό είναι επιστημονικό και οτι όλα αυτά που γράφω είναι αποδεδειγμένες θεωρίες, ότι μαλακία και να γράψω κάποιοι θα το πάρουν στα σοβάρα και θα το ανθυποβάλλουν στον εαυτό τους, θα πάθουν αυτό που έγραψα εξαιτίας υποβολής και μετά θα λένε, πόσο τέλεια τα λέω, και άμα βάλω και διαφημίσεις θα χεστώ στα ευρώ! Έχε χάρη που είμαι καλός άνθρωπος...

Άμα αφήνεις να σε κοροϊδευουν θα σε κοροϊδεύουν!


Όποιος περιμένει απ τα ζώδια να του πουν οτι βράζουμε στο ίδιο καζάνι με τα ίδια σκατά, είναι βλάκας!

Ζυγοί, Κριοί, Ταύροι και Σια ζούμε σε μία συναστρία διαφθοράς, αηδίας, προβατοποίσης της ανθρώπινης συμπεριδοράς! Σε μία Συναστρία που κανένας ανάδρομος δεν μας σώζει.
Και δεν πρόκειται να μας σώσει γιατί μόνοι μας δημιουργήσαμε τις μαύρες τρύπες και κάθε μέρα μας τραβάνε όλο και πιο μέσα τους, βουλιάζουμε στα σκατά επειδή δεν τα "μαζέμαψαμε"  επειδή μάθαμε να τα αμολάμε όπου μας καβλωσει, και όταν τελείωσε ο χώρος "χέζαμε" πάνω σε άλλα σκατά και μετά άρχισε το χέσιμο και πάνω στους ανθρώπους!

Συνεπώς οι αστρολογικές προβλέψεις δεν είναι τίποτα παραπάνω από μία αλήθεια που ήδη υπάρχει και κατά κάποιο τρόπο αποτελεί και παραδοχή μίας παρα-επιστημής για την παθητικοποίηση μιας και βάζει στο ίδιου τσουβάλι ανθρώπους που έχουν το ίδιο ζώδιο!

Ας μην κοροϊδευόμαστε, κανένας άνθρωπος που έχει τα λογικά του δεν παίρνει στα σοβαρά τα ζώδια.
Εγώ προσωπικά όταν ακούω «ζώδια» μου έρχεται στο μυαλό, μία ρυτιδιασμένη θεία που τρώει φούντα και λέει το μέλλον των ζωδίων ή αν μιλάμε για άνδρα, έναν πούστη (σίγουρα κατά 98%)  μικροτσούτσουνο που ασχολείται με αδερφίστικα πράγματα.

Υπάρχουν βέβαια και οι κανόνες στην εξαίρεση, στο λεωφορείο μία μέρα μου είχε πιάσει μια αστρολόγος την συζήτηση η οποία αν δεν μου το έλεγε ούτε που θα το φανταζόμουνα οτι κάνει αυτήν την δουλεία, για μοντέλο την πέρασα.

Παρόλα αυτά η αστρολογία δεν είναι Επάγγελμα για αυτό βρείτε κάτι άλλο!

9 σχόλια:

  1. Η αστρολογία είναι απλά μία άκρατη δεισιδαιμονία που πιστεύεται από λίγους αφελείς ότι καθορίζει τη μοίρα τους αλλα εμπράκτως στην ζωή τους ποτέ δεν παίρνουν στα σοβαρά τα λεγόμενα αυτής της "επιστήμης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ Ζυγός είμαι .
    Τι να πεις? Τα διαβάζω ,έτσι για να έχουμε να συζητάμε και να βρίζουμε το σύμπαν άνωθεν για ό,τι κακό μας συμβαίνει.
    Κατά 101% είναι μπούρδες ,αλλά έχει και την πλάκα του να συνάπτεις ή να μη συνάπτεις σχέση ,επειδή το εκάστοτε γκομενάκι δεν ταιριάζει ζωδιακά με σένα.
    ΄Έτσι ρίχνουμε τις ευθύνες στα άστρα και είμαστε ευχαριστημένες.
    Φιλιά πολλά συν-Ζυγίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα τι οροσκοπο έχεις; Γιατί εγώ έχω Ταύρο...
    Καλά δεν παίζονται αυτές που στο πρώτο ραντεβού ρωτάνε, τι ζώδιο είσαι; Το χε κάνει μία φίλη μου και τις απαντάει ο τύπος
    - πιστεύεις κοπελιά και σε εξωγηίνους;
    και κατάπιε την γλώσσσα της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eksairetika keimena...den mporw na ginw melos omws exei kapoio thema...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωροσκόπος Καρκίνος.
    Άσε μην το πεις....φρίκη ,το γνωρίζω εκ γενετής.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάκη χαίρομαι που γέλασες :)))

    Venus ιδέα δεν έχω, και εμένα τον ωροσκόπο μου τον είπαν... :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΠΟΛΥΣΥΜΦΩΝΩ...
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΖΩΔΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ..ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΑ. ΜΕ ΙΣΩΣ ΛΙΓΕΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΛΟΓΩ ΒΙΩΜΑΤΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.ΑΝ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΣΤΟ ΑΝΕΛΥΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΙΣΩΣ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΚΑΤΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ...CIAO CIAO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοινα πράγματα έχουμε όλοι οι ανθρώποι μεταξύ μας...
    Εγώ επειδή βασικά μια φίλη μου είναι ζυγός δεν έχουμε καμία σχεση, γι αυτό αλλωστε έχει κρατήσει και τόσα χρόνια η φιλία μας...Εγώ είμαι μες τα νεύρα και τα χω με όλο τον κόσμο και εκείνη είναι πολύ ήρεμη δύναμη...Τώρα όμως για να το λες, κάτι θα ξέρεις εσύ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina