18/10/10

7 ΠΑ, ΠΑ, ΡΙ, Α!!!

18/10/10
Image and video hosting by TinyPic

Αυτό θα ψηφίσω εγώ!

Τέτοια περίοδο πάντα με πιάνουν τα διαόλια μου, γιατί περνάει ο κάθε μαλάκας ντελάλης 4 το μεσημέρι για να μου πει την τελευταία μαλακία για το εκλογικό του κέντρο.

Γυρίσαμε στην Ελλάδα του Σκοταδισμού, όχι οτι είχαμε φύγει και ποτέ...
Η διαφορά του τότε με το τώρα είναι ότι παλιά οι άνθρωποι ήταν έξυπνοι δεν καλοπιάνοντας με τα τοστάκια στο εκλογικό κέντρο του κάθε φίλοδοξου μαλακοκαύλη...

Πήγε μία θείτσα από απέναντι μου στο εκλογικό κέντρο ενός τέτοιου μαλακά και ενώ πήγε -και καλά- να τον βρίσει και να του υποδείξει τα προβλήματα της περιοχής γύρισε άλλος άνθρωπος επειδή είχε μπουφέ...

Έτσι είπε τουλάχιστον, θα δείξει ο χρόνος βέβαια με το που θα δουλέψει ο γιος της!
(Καταλαβαίνετε τι λέω...)

Έτσι φτάσαμε εδώ πάς για μάλλι και βγαίνεις κουρεμένος!
Πας για να βρίσεις και ξεφτυλίζεσαι μοιρολατρώντας και κάνοντας πελατειακές σχέσεις με τους πολιτικούς...
Είσαι άξια της μοίρας σου θειτσα, κακομοίρα!

Τέτοιοι άνθρωποι έφτασαν την Έλλαδα εδώ...Και απ οτι φαίνονται δεν πτοούνται με τίποτα, αντι να σκύψουν το κεφάλι τους και να το βουλώσουν για τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους κυκλοφορούν με το κεφάλι ψηλά, σαν να το άξιζαν!

Μωρή κότα τράβα και πηδήξου μπινότσουλα τελευταία...

Εγώ τελικά δεν θα απέχω θα πάω και θα ψηφίσω, θα πάρω το άσπρο και θα τους γράψω οτι μπινελίκι μου κατέβει για να μάθουν, η θα κάνω ένα κολάζ με τις ωραίες φωτογραφίες που κατα καιρούς έχω βρει, με διάφορους εβραιομασονικής καταγωγής. Τι να κάνω έτυχαν οι εκλογές σε περίοδο που μ εχει πιάσει διάυγεια και δημιουργηκότητα...


Έγινε η γη βαθιά πληγή δώστε της ξανά ζωή
Για να μπορέσω να μεγαλώσω
Αυτόν τον κόσμο που αγαπώ να τον γλιτώσω

Τέρμα τα μίση, τέρμα οι φόνοι
Τεχνολογίες που η φύση τις πληρώνει
Τέρμα ο κόσμος των ταχυτήτων
Το νερό, ο αέρας
Οι αντιθέσεις δεν είναι λύση
Τέρμα οι μεγάλοι ευεργέτες απ τη φύση
Τέρμα οι σπατάλες για τη μαγκιά μας
Τα χουμε όλα δανειστεί απ τα παιδιά μας

Έγινε η γη βαθιά πληγή δώστε της ξανά ζωή
Για να μπορέσω να μεγαλώσω
Αυτόν τον κόσμο που αγαπώ να τον γλιτώσω

Μια στιγμή, κλείσε τα μάτια κι άφησε να περάσει από μπροστά σου
αυτός ο κόσμος που θες κι ονειρεύεσαι.
Κλείσε τα μάτια και θα δεις πως είμαι εγώ εκεί μπροστά που θες να φτάσεις.
Άσε την αγάπη να υψωθεί στον ουρανό.
Άσε την αγάπη να ξεκλειδώσει την καρδιά σου.
Είναι απλό. Τόσο απλό. Άφησε εμένα να γίνω οδηγός.
Άφησε εμένα.

Tραγούδια με νόημα και για λίγους... Τα πολλά και τα σκατα τα παίζουν τα ραδιόφωνα, αυτά είναι για λίγους και για καλούς!

7 σχόλια:

  1. Λολ πόσο ωμή είσαι ρε γαμώτο, χαχα.
    Εγώ δεν ξέρω τι σκατά να κάνω. 1η σκέψη ήταν να μην πατήσω καθόλου, 2η να πάω και να γράψω όλες τις βρισιές του κόσμου και 3η να ψηφίσω εμένα:p
    Τελευταία στιγμή θ'αποφασίσω. Εσύ θα κατέβεις ή μπα?
    Ρε συ ο μπουφές τι φαγητά είχε? Αν είναι να πάω να φάω κι εγώ γιατί πεινάω.
    Μπουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχ η εποχή την απαιτεί την ωμότητα ;)
    την δεύτερη επιλογή, γιατί στην 1η η ψήφος σου θα πάει στην πλειοψηφική "παράταξη" και στην 3η θα σε βρουν, ενώ στην 2η θα το ευχαριστηθεις κι ολας.
    Εγώ χθες έλεγα με μία φίλη να βάλουμε προφυλακτικά μέσα, αλλά τελικά δεν θα το κάνω...Τι μου φταίνε οι ανθρώποι της εφ. επιτροπής;

    Ο μπουφές δεν ξέρω μόλις την είδα να στάζει μέλλι το στόμα της γι αυτόν (βασικά σάλια της έτρεχαν γιατί της έλειπαν τα μπροστινά δόντια) μου ανέβηκε η πίεση...Τοστάκια και τυροπιτάκια είχε σίγουρα, μπορεί να σούβλιζαν και κανέναν άνθρωπο χαοχοαχοαοχαοοχαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lol
    Ξερνάω! Δεν θα έτρωγα ποτέ από εκλογικό κέντρο, μπλιαξ!
    Μμμμ ανθρωπάκια σουβλιστά, δεν κακό:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα ούτε εγώ ληγμένα θα ταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τραγουδάκι πάντως τέλειο είναι...
    Εγω θα απέχω, δεν πάω να ψηφίσω κανέναν μαλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eγώ θα πάω για να βρίσω, χθες στον ύπνο είδα πως πήγα και είχα γράψει άρθρο...χαοχοαχοαοχα
    παίζει και αυτο να κάνω...
    όσο για το τραγουδάκι καλό είναι από τα λίγα... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά μουρλη έτσι και εδώ να λένε στις ειδήσεις βρήκαν ένα υβριστικότατο άρθρο στο Κερατσίνι, να ξέρεις θα το τραβήξω βίντεο...χαχαχα αυτά δεν χάνονται με τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina