9/10/10

11 Τζέφρυ από που είσαι είπαμε;

9/10/10


Πάνω εκεί που έλεγα, πως οτι και να ακούσω δεν θα μου κάνει έκπληξη, διάβασα κάτι για το οποίο είχα ακούσει και φαίνεται...

Το ξέρατε πουλάκια μου οτι το όνομα του κατα κόσμον Γιωργο Παπανδρέου είναι  Jeffrey Mineiko - Papandreou;
 

Όσο για την παραπάνω εικόνα δεν θα σας πω τι σημαίνει, έξυπνοι είστε θα καταλάβετε, τροφή για σκέψη...

Το 2004 δεν με ενδιέφερε που βγήκε ο μπούλης πρωθυπουργός, γι αυτό που  χαιρόμουν είναι οτι ξεκουμπίστηκε, ο εβραιομόγγολος ανθέλληνας Σημίτης! Χέστηκα είπα για αρχή για τον Καραμανλή, μετά όμως είδα την γλύκα από αυτόν, και τώρα ξαναβλέπω τον εφιάλτη με τους Εβραίους να ξαναζωντανεύει!

Ναι είμαι ρατσίστρια, θέλω να με κυβερνάνε Έλληνες και ΟΧΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΧΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΟΧΙ ΑΛΒΑΝΟΙ, ΟΧΙ ΓΑΛΛΟΙ, ΟΧΙ... ΟΧΙ... ΟΧΙ.... Μόνο Έλληνες! Καθαροί Έλληνες!

Πείτε με φασίστρια πάνω σε αυτό καθόλου δεν με ενδιαφέρει, και δεν έχω μάθει να σκέφτομαι βάσει κομματικών χρωματισμών, ούτε προσανατολισμου (δεξιά, αριστερα κτλ)! Έχω και «αριστερές΄» απόψεις, έχω και «δεξιές», και δεν με νοιάζει πως θα με χαρακτηρίσουν.

Ένα μίκρο άρθρο, απλά τροφη για σκέψη...Η εικόνα και η 2η παράγραφος μιλάνε από μόνες τους...

11 σχόλια:

  1. Το ξέραμε μπεκάτσα μου:p
    Εγώ Χριστινάκι μου δεν θέλω να με κυβερνάει κανείς. Θέλω εγώ να κυβερνώ τον εαυτό μου αλλά αυτό δεν ήταν, δεν είναι και ούτε θα είναι ποτέ εφικτό.
    Άντε βγάλε άκρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. WOOOW.. DEN TO KSERA!!
    KAMIA EPAFH ME TS POLITIKOUS K T SINAFIA TOUS...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ξέρες όλο αυτό τον σιδηρόδρομο όνομα Μαριαννάκι;
    Εγώ ήξερα περι μασσονίας όχι όλο αυτό τον σιδηρόδρομο :)

    Fire ξέρεις πόσα ξέρω για τέτοια...άλλα με το να τα ποστάρω εδώ θα γίνει ένα blog σαν όλα τα άλλα που θα αναπαράγει μπούρδες ενώ έτσι με χιούμορ είναι αλλιώς...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ήξερα που να μην το ήξερα.
    Καλά μην νομίζεις, τυχαία στο ίντερνετ το ανακάλυψα... Είτε είναι μασσόνος είτε όχι πάλι σκατίνος είναι μπαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαλάααακας είναι μέχρι το κόκκαλο.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατασκευασμένους κυβερνήτες τα εργοστάσια των USA
    θα παράγουν συνεχώς.
    Εμείς πώς θα γίνει να μη τούς νομιμοποιούμε με την ψήφο μας.???
    Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε πρωθυπουργό και αρχηγό αντιπολίτευσης που κατασκευάστηκαν σαν παρτίδα τής ιδίας παραγγελίας.
    Σπούδασαν μαζί και προφανώς πήραν την ίδια μύηση .
    Κάνανε και παρέα ,παίζανε στο ιδιο συγκρότημα
    Τυχαιο ...δεν νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν θα ξυπνήσουμε ελπίζω μόνο να μην είναι πάρα πολύ αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina