4/9/10

8 Tsaxpina rules!

4/9/10
Μιας και δεν προλαβαίνω να σκεφτώ τι θέμα να γράψω/ κράξω λόγω εξεταστικής, θα κράξω τον εαυτό μου! Θα σας πω διάφορα "κόλπα" top3 ( ο θεός να τα κάνει) σε περίπτωση που βαριέστε και να ανασάνετε...

#1 Βγάλσιμο φρυδιων και μουστάκι.

Μαριαννάκι  θα σου συνιστούσα να μην συνεχίσεις σε αυτό το διάβασμα για το καλό σου.
Δεν ξέρω αν το χω ξαναπεί, αν όχι το λέω τώρα, είμαι πολύ λιγόψυχη σε θέματα ιατρικής και ότι συνεπάγεται με πόνο. Επίσης βαριέμαι ελεηνά να κάθομαι με τσιμπιδάκια μπροστά από ένα καθρεύτη και να βγάζω μία μία τριχίτσα από τα φρύδια, δεν είναι και της υπομονής μου, όπως επίσης και να μου το βγάζει η φίλη μου η μαρία παλί αρχιζω και εκνευρίζομαι από την ακινησία. Η λύση είναι μία...


Eίμαι γελοία, τραγελαφικιά τα ξέρω όλα αυτά αλλά πραγματικά ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΦΡΥΔΙ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑ!
Το απλώνω με μία μπατονέτα το αφήνω 5 λεπτά και μετά βρέχω άλλη μπατονέτα και το βγάζω δυνατά, χωρίς πόνο, και προπάντων χωρίς να βγάζω αυτά τα βουναλάκια με λίγο αίμαι που έβγαζα με το τσιμπιδάκι (από τα νεύρα μου έβγαζα και μάτι), το ίδιο κάνω με το μουστάκι αλλά με βαμβάκι και όχι με μπατονέτα, τι ταινίες και βλακείες Veet 4 εβερ!

#2 Κλαμπ για ύπνο

Ότι μισώ τα κλάμπ το χω πει σε σχόλιο αν θυμάμαι καλά, παρόλα αυτά μερικές φορές αναγκαστικά πρέπει να παραστώ αλλά ΌΟΟΟΟΟχι δεν πτοούμαι! Δεν χαλάω το πρόγραμμα μου για κανένα λόγο, έτσι λοιπόν όσες φορές έχω πάει έχω αράξει σ ενα ηχείο πάνω και κοιμαααααμαι...
Αν και θεωρητικά το κλαμπ θα αποτελέσει αστήρευτη πηγή κλαυσιγέλωτος και κραξίματος ωστόσο προτιμώ τον ύπνο...
Αν λοιπόν και εσείς είστε έτσι δεν έχετε παρά να κοιμηθείτε σε ηχεία, και άμα ροχαλίζετε μην φοβάστε δεν θα σας ακούσει κανένας

#3 Τηλεκοντρόλ


Πόσο σπαστικό είναι, να παίρνεις πατατάκια, κοκα κόλα να στρώνεσαι στον καναπέ επειδή αρχίζει το SATC και να συνειδητοποιείς οτι δεν έχεις πάρει το τηλεκοντρόλ;
Είναι απ΄τα πιο σπαστικά πράγματα, ειδικά αν έχεις αρχίσει την μάσα!
Γι αυτό και εγώ έχω περάσει στο κινητό μου πρόγραμμα και αλλάζω από κει τα κανάλια... Οχι θα κάτσω να σκάσω... Μένει να βρώ μια εφαρμογή που να μου κάνει φρέντο το κινητό και καμία βάφλα..


Όποιος βαριέται του θανατά αυτά κάνει χεχεχε

8 σχόλια:

  1. 1.Εμένα το Veet με έχει βολέψει παντού, και ειδικά εις το μπικίνιον και τις ευρύτερες περιοχες. Τα φρύδια τα βγάζω με τσιμπιδάκι και Silk epil στο πόδι. Αν τις βγάζεις νωρίς που δεν έχουν προλάβει να θεριέψουν και να θρέψουν, πονάει ελάχιστα.

    2.Τα κλαμπ επίσης τα σιχαίνομαι. Σκατά, εγώ και που με καλούνε εν πάω, εν πάω!

    3. Σπάσιμοοοο!

    Ρε συ, μπορεις να το κάνεις αυτό με το κινητό;

    Που ζω ρε, που ζω; Και υποτίθεται ξέρω απο αυτά!

    Να σου πω, το κινητό σου λεφτά κάνει; Καφέ; Κανα ωραίο αγοράκι να παιξουμε μπίνγκο; Αν δεν τα κάνει αυτά, τζάμπα τα φράγκα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοοολ!

    1. Μωρή αποτριχωτική κρέμα δεν είναι αυτό?:( Θα σε πλακώσω!

    2.Εγώ ως γνωστό εκτός από αντικοινωνική είμαι και party animal. Φάση - αντίφαση αλλά λειτουργώ περίεργα.

    3. χαχαχα είσαι ΤΕΜΠΕΛΟ. Εγώ δεν έχω αυτή την πολυτέλεια γιατί το κινητό μου είναι μούφα αλλά το έχω ξαναπεί. Τα βαριέμαι τα κινητά!

    Θέλω κούρεμα επειγόντως! Το κινητό σου εκτός από αυτά που είπε η Μπανανία παραπάνω, μήπως κουρεύει κιόλας? Αν κάνει και κανα βάψιμο ακόμα καλύετερα:-p

    Μπουάχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1. (Mπανανία) η εφεύρεση του αιώνα είναι...
    (Μαριάννα) Δεν ξέρω τι είναι, αλλά την δουλεία της την κάνει μια χαρά ;)

    2. (Μπανανία) εε στα γενέθλια πχ της κολητής σου αναγκαστικά πας...Επίσης στην 3/ρη και 5/ρη δεν μπορούσα να κάσω στο ξενοδοχείο...
    (Μαριάννα) Πως γίνεται αυτό; Αντικοινωνική και party animal;

    3. (Μπανανία + Μαριάννα) TV remote λέγεται το θαύμα της τεχνολογίας και της βαρεμάρας. Και γω ψηλοβαριέμαι τα κινητά αλλά κάτι τέτοια δεν μου ξεφεύγουν...
    Μαριάννα αν θες κούρεμα, έλα σ εμενα εχώ πολύ veet ακόμα! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γι'αυτό σου λέω δεν βγάζεις εύκολα άκρη με μένα. Είμαι αντικοινωνικότατη τα τελευταία 10 χρόνια αλλά τα party τα πάω με 1000. Ούτε ο γιατρός μου δεν μπορεί να το εξηγήσει, μουαχαχα

    Να γίνω κουρούπα θες? χαχαχα βλαμένο. Λες να κουρευτώ με κερί? Πρέπει να είναι σούπερ εμπειρία και κυρίως χωρίς πόνο. Μπουά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχ ρε έχεις πολύ πλάκα..χαχαχαχαχ

    Άμα θες έχω μπόλικο κερί πάντως...τρίχα δεν θα σου μείνει...χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα.
    Θέλω να κλείσω ένα ραντεβού για αποτρίχωση με κερί στο κεφάλι.
    Κατά τις 5.00μμ. είναι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλά, έχουμε κεριά αποτρίχωσης, κεριά ρεσό, λαμπάδες και κεριά για "κοινωνικές" εκδηλώσεις..χαχαχ τι προτιμάται;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετά την αποτρίχωση κάντε πρωκτικό σεξ χωρίς βαζελίνη για να στρώσει η επιδερμίδα σας ΄-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina