15/9/10

12 Οι μαλακοβγάλτες ρουφιάνοι...

15/9/10


-Mαμά ο Αρθόυρος μου πήρε το αυτοκινητάκι μου!!!! Μαμάααααααααα.....


Πως να λέγεται άραγε κάποιος, που αδρανεί σε μείζονα ζητήμα και κλαίγεται για οτι πέφτει στην αντίληψη του, με μία λέξη;

Είναι η λεγόμενη Κλαψουμουνίαση!!!! Ο γέααααα... ΚΛΑ - ΨΟ -ΜΟΥ- ΝΙ- Α -ΣΗ!

Είναι μία κατάσταση, η οποία μάλλον προυπάρχει ως ιστορικό πιθανόν κατάλοιπο σε όλους τους Έλληνες και μπορεί να αποδειχθεί και μέσω DNA!

Πως αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός οτι για όλα τα πράγματα, αντί να αντιδράσουμε κλαίγομαστε;
Από το πιο μικρό εως το πιο μεγάλο, από το πιο σημαντικό εως το πιο ασήμαντο!
Κι όμως, αυτό γίνεται, και βάση πάνω στην σχολή της κλαψομουνίασης, δίνουν διάφορα πρωκτολογικής ύλης μπλογκς ( ονόματα δεν λέμε, υπολείψεις δεν θίγουμε, είνα γνωστο για ποια μιλάω) που δίνουν βήμα στον κάθε κατακαημένο κατακάθι να γράφει την μπούρδα του και να κλαίγεται σαν να τον βίασε μαύρος μικροτσούτσουνος, και αυτό που τον πείραξε είναι οτι δεν είχε προσώντα!

Έτσι λοιπόν και σήμερα διάβασα κατά τύχη στο μπλογκ που τρομοκρατεί (κρυφτείται προσγείωνονται σκατά) τρομακτικό, το εξής γελοίο πράγμα:

Σημερα προς μεγαλη μου εκπληξη ειδα κατι αστυνομικες μηχανες BMW GS1200. Αυτες οι μηχανες...
oπως και ολες οι μηχανες BMW ειναι απο τις πιο ακριβες της αγορας με τα πιο ακριβα service
και ανταλακτικα. Επειδη δεν θελω να βγαζω συμπερασματα αυθαιρετα ας μας πει καποιος γιατι αγορασαμε αυτες τις πανακριβες μηχανες αντι για πολυ πιο φτηνες Ιαπωνικες. Εγινε διαγωνισμος και βγηκαν οι καλυτερες; Περιμενω απαντησεις και επειδη δεν θα ερθουν ποτε αφηστε με να
εκνευριζομαι!!!
Να μαστε λίγο ρεαλιστές ρεμάλια!
Οι ΔΙ ΑΣ (αν και δεν περίμενα οτι θα το πω ποτέ αυτό για κρατική αρχή) κάνουν και γαμώ τις δουλείες, και αν δεν έχουν τα κατάλληλα μέσα ρε ζώα πως θα κυνηγήσουν τον έμπορο ναρκωτικών; Πως θα πιάσουν τον μανιακό με τα καλάζνικωφ!
Τόσα μαλάκες έχουμε ανεχτεί (μάλλον έχετε μιας και εγώ αυτό το χρόνο ενηλικιώθηκα, και δεν ψηφισα κανένα αρχίδι) οι BMW των ΔΙ ΑΣ σας πείραξαν; 

Μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό σας ζώα;
Αστυνομικοί είναι που τρώνε τους δρόμους για την δικιά μας ασφάλεια και κατά τρόπο τινά την εχουν περιορίσει την μικροεγκληματικότητα! Αλλά είπαμε ΚΛΑΨΟΥΜΟΥΝΙΑΣΗ!

Το πρωί κλαιγόταν ένας δημόσιος επειδή στο Σχιστό οι νταλικέριδες είχαν κάνει μπλόκο!
Αλήθεια ρε μαλάκα, όταν εσύ απεργείς εις βάρος του λαού και υπολειτουργούν ΟΛΑ, η γραφειοκρατία γαμιέται που γαμιέται την κάνεις εσύ σουρωτήρι; ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΑΖΕΙΣ;

Μην ανησυχείς ΦΙΛΟΣ, θα είσαι σπίτι σου πολύ πριν την ώρα που θα σχόλαγες αν δεν έξινες τα αρχίδια σου, και προπάντων δεν έφευγες 2 ώρες πιο πριν!
Αλλά ακόμη και γι αυτο παίρνει επίδομα; Εφοριακέ μου; Ε;;;;;
Επίδομα επειδή είναι στην ώρα του! ( ουάου αμα ένας ιδιωτικός αργήσει σήμερα τρώει κλώτσο)
Επίδομα πολυτεκνίας!
Επίδομα λάθους! Φυσικά γιατί τα λάθη είναι ανθρώπινα και ως γνωστών από τα λάθη μαθαίνουμε! Γι αυτό κι όλας πρέπει να επιβραβεύονται τα ΛΑΘΗ!
Ένα κάρο επιδόματα, ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ?


Έχεις το θράσσος ρε μαλακανδρέα και μιλας από πάνω, επειδή σε καθυστερούν οι νταλικέριδες;
Πως θα αντιδράσουν αυτοί;

Η ρουφιανιά δε σε όλα της το μεγαλείο, τα γλυφτράκια δίνουν και παίρνουν τώρα που πλησιάζουν και οι δημοτικές εκλογές! Αλλα γέλια από εκεί!  Α συγνωμη ξέχασα οτι η νέα κυβέρνηση έχει ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!

Πάω να ξεράσω επιτόπου αυτά που έφαγα για τα περί διαφάνειας!

Παίδες όσο η ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΑΣΗ εδρεύει για τα καλά στο μπουρδέλο που ονομάζεται Ελλάδα, η διαφάνεια των πολιτικών θα πηγαίνει περίπατο! (Δεν θα εξηγήσω τους λόγους, όσοι έξυπνοι θα καταλάβετε )

Θα κλείσω το θέμα με αυτό που είχε πει ένας του οποίο το όνομα δεν θυμάμαι:

«ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ!»

12 σχόλια:

  1. Έχεις το θράσσος ρε μαλακανδρέα και μιλας από πάνω, επειδή σε καθυστερούν οι νταλικέριδες;
    Πως θα αντιδράσουν αυτοί;

    ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ...
    ΘΕΣ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ... ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ... ΑΠΕΡΓΙΑ ΝΑΙ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΑΣΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ. ΕΦΟΣΩΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΡΑ Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΙΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ...ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΩΣ ΕΔΩ. ΤΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΓΑΜΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΧΙ Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ...
    ΕΤΣΙ;
    CIAO, CIAO!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tsaxpina

    ΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ ΓΙΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ...
    ΚΥΠΡΟ, ΤΟΥΡΚΙΑ, ΙΝΔΙΑ, ΤΑΥΛΑΝΔΗ, ΜΑΛΔΙΒΕΣ, ΣΕΥΧΕΛΕΣ,ΑΙΓΥΠΤΟ, ΤΥΝΙΣΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΦΥΣΙΚΑ ΙΤΑΛΙΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΑΜΕΡΙΚΗ, ΑΥΣΤΡΙΑ,ΝΤΟΥΜΠΑΙ, ΤΣΕΧΙΑ,ΟΥΓΓΑΡΙΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ...
    ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΡΩΣΣΙΑ....ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΕΙΔΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ...ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΒΑΛΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ! ΑΥΤΑ....ΦΙΛΑΚΙΑ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιταλέ, δεν έχεις πιάσει το νόημα της συγκεκριμένης έκφρασης... Όπως είπα τα λεγε στην μαμά μου ένας βολεμένος εφοριακός, που κλαιγόταν από το πρωϊ εως και πριν από λίγο και ενώ παίρνει ένα κάρο επιδόματα...
    Όλα τα πράγματα έχουν επιπτωσεις.
    Όταν απεργούν οι γιατροί, είναι καλύτερα;
    Όποιος και να απεργήσει, θα έχει και κάποιο αντίκτυπο στην κοινωνία.
    Στους νταλικέριδες είναι τα μπλόκα.
    Στους γιατρούς η υγεία μας.
    και πάει λέγοντας...

    Και εν τέλει γι αυτό υπάρχουν και τα ποδήλατα...
    Εγώ κινούμαι και με ποδήλατο, οταν δεν παίρνω λεωφορεία! Γιατί θα πρέπει να προκαλούμε τέτοιο "πανικό" στην πολή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τσαχπινα

    ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ. ΟΧΙ ΟΜΩ ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ. ΕΣΥ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ. ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ.... ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΕΥΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;; ΝΑ ΚΑΒΑΛΗΣΩ ΤΟ ΒΜΧ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΜΕ ΤΟ ΣΟΡΤΣ...ΙΧΙΧΙ
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ. ΔΕΝ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΩ ΕΓΩ ΑΝΑΓΚΑΖΩ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ...
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΦΟΡΙΑΚΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΟΥΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΞΕΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ!!! ΣΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ!
    ΕΣΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμ να μαι κι εγώ!

    Συμφωνώ εν μέρη με αυτά που λες Χρστινιώ μου αλλά συμφωνώ και εν μέρη με τον Ιταλό. Έλεος, όλο στην μέση με βάζετε...δεν παίζω,χιχι

    Με την απεργία των νταλικέριδων δεν θα με βρεις σύμφωνη. Ακινητοποιούν όλη την χώρα, επειδή έτσι γουστάρουν. Δεν μπορείς ρε ζώον να αφήνεις τα νησιά χωρίς τρόφιμα, χωρίς νερό και πάει λέγοντας. Μάθε να διεκδικείς τα δικαιώματά σου αλλιώς, με λίγα λόγια παρτ' αλλιώς.

    Επίσης, δεν συμφωνώ ούτε με τις απεργίες δημοσίων υπαλλήλων κλπ. Με το να κάθεσαι στην καναπεδάρα σου και να πίνεις φραπέ, δεν θα έλεγα ότι διεκδικείς κάτι.

    Το θέμα είναι να βρεις λύση χωρίς να παιδεύεις τους άλλους. Στην τελική δεν σου φταίνε σε τίποτα.

    Πρέπει να με ξεκολλήσετε κάπως γιατί έχω πάθει τεμπελίαση και δεν λέω να συνέλθω. Παρόλ' αυτά εγώ δεν κλείνω τους δρόμους κι ας μην έχω μία, μουαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Iταλέ για μακρυνή απόσταση εννοείται πως θα πάρεις το αυτοκίνητο

    Δεν αναφέρομαι σε εσένα συγκεκριμένα που η δουλεία σου έχει προβλήματα, αυτό που λέω είναι οτι κάθε επάγγελμα εχει τον δικό του τρόπο αντίδρασης, και ξαναρωτάω με τους γιατρούς όταν απεργούν γίνεται τέτοιος σάλος; ΟΧΙ δεν γίνεται της μουρλής στα ΜΜΕ οπως με τους νταλικέριδες...
    Ή δεν θα επιτρέπεται σε κανέναν η απερεγία, ή θα το έχουν όλοι το δικαίωμα αυτό με τον όποιο αντίκτυπο στην κοινωνία.
    Εγώ δεν έχω κάποιο νταλικέρη συγγενή, απλά λέω το σκεπτικό μου πάνω σε αυτό το θεμα. Δεν θα θελα σε λίγα χρόνια να θέλω να απεργήσω και να σκέφτομαι να διεκδηκίσω τα δικαιώματά μου.ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ..

    Μαριάννα αν το καλοσκεφτείς οι απεργίες των δημόσιων είναι χειρότερες από αυτές των νταλικέριδων, γιατί ακινητοποιούν όλο τον κρατικό μηχανισμό άμεσα. Οι νταλικέριδες θα μπορουσαν μπλοκάρουν τους δρόμους, αλλά παράλληλα να στέλνουν τροφές και φάρμακα εκεί που υπάρχει έλλειψη. Αυτό θα ταν το ιδανικό...

    Και γω βαριέμαι και έχω πάααααλι διάβασμα, οπότε μάλλον θα με χάσετε πααααλι για κανένα τριήμερο...

    PS: Ο Ιταλός έχει γυρίσει ολο τον κόσμο, το επόμενο ταξίδι αναμένεται στον Αρη! Ιταλέ εκεί είναι οι συγγενείς μου, πέρασε να τους πεις κανενά γεία...χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΣΑΧΠΙΝΑ

    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΧΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ. ΑΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΝΤΑΛΙΚΕΡΙΔΕΣ ΑΦΟΡΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΕΝΩ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΣΗ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΘΕΣ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΝ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΟΡΤΩΜΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ...ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ.
    Ε ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΑΚΟΜΑ.ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΕΤΣΙ!!! ΣΤΟΝ ΑΡΗ;;;;
    ΑΝΤΕ ΡΕ ΕΣΥ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΑΝΩ....ΧΙΙΧΙΧΙΧΙΧ
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΡΙΑΝΝΑ

    ΕΕ ΖΥΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ;; ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ.

    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΤΑΛΟ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ! Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ....ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ

    ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ. ΑΝ ΗΘΕΛΕΣ ΘΑ ΕΙΧΕΣ..ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΕΜΠΕΛΙΤΣΑ...ΧΙΙΧΙΧΙΧΧΙ ΜΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιταλέ δεν έπιασα καλά αυτό που είπες. Λες να απεργούν αλλά άμα γίνονται φόρτωμα στους άλλους καλυτερα να κάτσουν σπίτι τους;
    Αν λές αυτό, έχω να σου πω οτι δεν έχει καμία ουσία αυτό διότι μπορούν να χτυπήσουν αναρωτική να κάτσουν σπίτι τους και να πληρωθούν...Αυτό δεν είναι αντίδραση ούτε στο ελάχιστο. Εξάλλου όσο μεγαλύτερο αντίκτυπο έχει στην κοινωνία ή οποια διαμαρτυρία (θετικό ή αρνητικό) πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες για την επιτυχία των στόχων...

    Έχεις και εσύ συγγενείς στον Άρη; Κοίτα να δεις που θα βγούμε και πρώτα ξαδέρφια χαχαχ
    Να εδώ μένουν http://www.coverups.com/photos/mars_face.jpg

    ΥΓ: Και γω Ζυγός είμαι...Την άλλη εβδομάδα έχω γενεθλιάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tsaxpina

    ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ!!
    Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΟΧΛΟ ΠΙΕΣΗΣ... Η ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ...ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ...ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ!!!!!
    ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΕΓΩ ΞΑΔΕΡΦΟΥΛΑ!!!
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΖΥΓΟΣ ΔΕΙΞΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ...ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑ
    ΕΤΣΙ ΞΑΔΕΡΦΟΥΛΑ!!! ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!ΧΙΙΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο του μηνός? Εγώ 21 Οκτωβρίου (να το θυμηθείτε αλλιώς θα τα πάρω)

    Αμάν με αυτό το διάβασμα πια. Παράτα το, εσύ δεν χρειάζεται να διαβάζεις. Είσαι από μόνη σου εγκυκλοπαίδεια μωρό μου, μπουαχαχα

    Το θέμα είναι ότι ζούμε σε μία κωλοχώρα που διαρκώς πάει προς τα πίσω. Είναι ΟΛΑ πρόβλημα γιατί τίποτα δεν λειτουργεί σωστά. Α στα διάλα θέλω να φύγω, δεν την παλεύω άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν βγήκε αποτέλεσμα, ποτέ επειδή δεν είμαστε άξιοι να το κάνουμε σωστά.

    1 Οκτωβρίου, πρωτομηνιάτικη είμαι χαχαχα

    Εμπρός πίσω όπως έλεγε και ο Ποποτας χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina