6/9/10

4 Οι περιπέτειες μου... «Χριστινιάδα!»

6/9/10

Ή εγώ όσο μεγαλώνω γίνομαι παράξενη με τους ανθρώπους, ή οι άνθρωποι είναι μαλάκες και βρωμιάρηδες! Το δεύτερο συμβαίνει, εγώ είμαι μία χαρά εξάλλου «εμείς ποτέ δεν φταίμε»!
Βασικά η αρχή του προβλήματος ξεκινά από τον αναθεματισμένο Μάρξ που έγραφα σήμερα και αναγκάστικα για πάρτυ του, να κάνω ένα υπερατλαντικό ταξίδι, και πήρα τα @@@@. Δύο ώρες να πάω και άλλες δύο για να ρθω με την συγκοινωνία, ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!

Μπαίνω στο λεωφορείο για να κατέβω Πειραιά, κάθομαι στο κάθισμα και σε δύο στάσεις μπαίνει το πρώτο παρατράγουδο...

Μία χύπισσα αιρετικιά (;) η οποία προσφέρθηκε να μου κάνει συζήτηση περί θεού./
Της πρόσφερα απλόχερα το ένα από τα τρία του Μαρξ και αυτή σαν προσβεβλημένη κότα θέλησε να συνεχίσει το θέατρο του παραλόγου δίνοντας μου ένα κωλόχαρτο που έλεγε οτι πρέπει να το ταχυδρομήσω σε 5 δικά μου άτομα, αλλιώς θα πεθάνω! Εκεί είναι που τα πήρα και της είπα οτι αν δεν σκάσει θα της κάνω μήνυση για προσηλυτισμό, εκεί βρισκόταν και ένας δικηγόρος που είπε οτι θα της κάνει και αυτός αν δεν το βουλώσει! Ευτυχώς κατέβηκε πολύ πιο πριν από το λιμάνι γιατί θα την σκότωνα...

Όπως στρίβει - που λέτε- το λεωφορείο και βγαίνει στο λιμάνι ένα μαλακεισμένο που δεν έσκασε σε όλη την διαδρομή , βλέπωντας τον Ελ. Βενιζέλο αναφωνίζει:
-Μαμά κοίτα μία βαρκούλα!!!! Μαμάααα κοίτα τηηηη....
-(αφού γελάει η μαμά του)Ναι ναι αγόρι μου την βλέπω...
- Θα μου πάρεις και εμένα μία;
- Όσες θες θα σου πάρω...
Δεν άντεξα και πετάχτηκα!
- Άμα μπορείτε χαρίστε μου και εμένα μία τέτοια βαρκούλα
-Καλέ ΝΑΙ θα σου πάρουμε και σε σένα..

Έπειτα άλλαξα λεωφορείο και κοντά στο Φάληρο μπήκε ένας πακιστανόγυφτος και ήρθε και έκατσε δίπλα μου (γαλαρία), βρώμαααααγε μασχαλίλα και μπαστουρμαδίλα σαν να μην έφτανε αυτός μπήκε στην Καλλιθέα ένας βρωμιάρης ο οποιος φόραγε ένα ξεσκησμένο τζιν, και από πάνω μία μπλούζα σαν ράσο και ήρθε και έκατσε και αυτός δίπλα μου!
Από την μπόχα που εξέπεμπαν και οι δύο, ειδικά ο δεύτερος, σκέφτηκα 15 τρόπους να αυτοκτονήσει κανείς μέσα στο λεωφορείο!
Από αριστερά τον Πακιστανό και από δεξία έναν βρωμιάρη που βρώμαγε σκατιλά, τσικνίλα, μασχαλίλα, σαπίλα και έβγαζε και κακάδια από την μύτη του. Έτσι και με έπαιρνε τίποτα θα τον "απαύτωνα" ανάποδα τον παλιομαλάκα!

Για να προλάβω, ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΦΤΩΧΟΣ, είχε κινητό ολοκαίνουριο αφής και ένα κράνος και αυτό ολοκαίνουριο. Επίσης υπάρχουν και δημόσια λουτρά, όπως επίσης κοντά στον Πειραιά, Παραλιακή, Φάληρο, Καλλιθέα υπάρχει θάλασσα. So αυτά  είναι φτηνές δικαιολόγιες για να έχουν να λένε που δεν πλένονται!

Πάω γράφω, φεύγω και λέω κάτσε να πάω από Σύνταγμα να πάρω τον ηλεκτρικό μην περιμένω πάλι το λεωφορείο και κάνω μία ώρα. Φτάνω Σύνταγμα κατευθύνομαι προς Μοναστηράκι, και όπως μίλαγα στο κινητό, με σταματάει ένας τοιούτος -τελείως κραγμένη- για να μου δώσει ένα κωλόχαρτο για ΣΠΑ και να μου κάνει τον ξύπνιο, αλλά ούτε αυτός έφαγε...
-Καλησπέρα σας, να σας απασχολήσω για λίγο;
- Άμα είναι για λίγο
- Ειστε άνω των 18 , έτσι;
- Άμα το λες εσύ, είμαι...
- χαχα Ωραία, λοιπόν  δείχνοντας αυτό εδώ το χαρτί αφού πρώτα πάρετε τηλέφωνο, έχετε προσφορά στα ΣΠΑ μας... Ξέρεις τι είναι ΣΠΑ;
- Αχ γλυκέ μου δεν ενδιαφέρομαι έχω ΣΠΑ σπίτι μου, τι να το κάνω;
(Αυτός ψάρωσε )
- ααα έχουμε και...
- Ότι και να έχετε, ΤΟ ΕΧΩ!
- Ωραία σκιά έχεις;\
- (πηγαίνω προς το αυτί του και του λέω) θες να σου πω ποια είναι;
- ΕΕΕ ναι για την φίλη μου
- Κρίμα δεν ξέρω...

Είμαι πολύ κακός άνθρωπος; χαχαχαχα

Ο τίτλος είναι κλεμένος από γραπτό μαθητή που έλεγε «"Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειές του δεν λέγονται Οδύσσειες, αλλά Κουστωδίες".» Οπότε οι δικές μου περιπέτεις λέγονται Χριστινιάδα! Χοχοχοχο

4 σχόλια:

  1. Είσαι τρελοκομείο και είναι ένας από τους λόγους που σου έχω απίστευτη συμπάθεια.

    Μην στεναχωριέσαι θα σου πάρω εγώ την συγκεκριμένη βαρκούλα ( στην άλλη ζωή). Μπορείς να περιμένεις φαντάζομαι ε?

    Περί μασχαλίλας, μου έχει τύχει και εμένα να είμαι στο λεωφορείο για Ομόνοια, να κάθομαι σε θέση και από πάνω μου ένας όρθιος Πακιστανός επίσης, να κρατιέται από αυτή τη μαλακία για να μην πέσει και να ζέχνει απίστευτα. Στην επόμενη στάση κατέβηκα γιατί δεν την πάλευα άλλο.

    Χριστινιάδα όπως λέμε καλύτερα Φωσκολιάδα:p

    Βαριέμαι αλλάζω το κωλοtemplate μου (πρωτότυπο ε?) και έχω ξεστραβωθεί με όλους τους κώδικες.

    Μωρή στείλε μου το μου σου νου σου (msn) στο email μου γιατί mail δικό σου δεν βλέπω πουθενά γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και δεν είσαι καθόλου κακός άνθρωπος. Απλά βράζει αίμα σου και τα λες έξω από τα δόντια όπως η φίλη σου η Μαλάμω:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με καταλαβαίνεις ε πάνω στο θέμα μπόχας...χιχιχιχι

    Και γω θέλω να αλλάξω το template μου αλλά βαριέμαι του θανατά.

    Που να στο στείλω xristina_-_gothic@hotmail.com

    Από τον τίτλο καταλαβαίνεις τι ιστορία έχει αυτό το email το χα κάνει είχα βγάλει και 2 φρικιαστικές φωτογραφίες και έκραζα τον κόσμο...

    Α τι σου χω;
    Θα ανεβάσω φωτογραφίες από τις διακοπές που ζήτησες μόνο να βάλω στα πρόσωπα των άλλων τίποτα με photoshop γιατί δεν θέλουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως σε γουστάρω ρε γαμώτο, σαν να διαβάζω τα απομνημονεύματα μου είναι!

    Χριστίνα θα βαφτιστεί το μωρο. ;)

    Δεν λέει ρε, κάτι καρμικό έχουμε εμείς οι 3 τσούπρες λέμε. Το έχω ρίξει και στον Βουδισμό τους τελευταίους μήνες και αρχίζω και τα πιστεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina