31/8/10

11 Tα ζώα για τα Ζώα 2!

31/8/10
Επειδή δεν μπορώ να βάλω το βίντεο απευθείας για να δείτε μια μαλάκω που πετάει τα κουταβάκια στο ποτάμι θα σας παραπέμψω αφού πρώτα την μπινελικώσω την μαλακω!


Kαταρχήν τα ζώα τα αδέσποτα, είναι ακίνδυνα αν δεν έχει επέμβει ο άνθρωπος για να τα εξαγριώσει, πόσο μάλλον τα κουταβάκια που γεννήθηκαν στον δρόμο, και τουλάχιστον γλιτώσαν αυτό το «κένο» όταν τα εγκαταλείπουν τα μαλακιστίρια αφεντικά τους.

Στο βιντεο λοιπόν δείχνει μια ανήλικη να πιάνει τα κουτάβια μέσα από έναν κουβα και να τα πετάει η αρχίδω στο ποτάμι!

Αη μώρη σαβούρα, τέτοια βλέπω και ξεχνάω τα ανθρώπινα δικαίωματα και την όποια δημοκρατία.
Πεσ 'τε με Φασίστρια, ακραία δεν με ενδιαφέρει αυτό που νιώθω είναι οργή που αυτά τα ζώα είναι στο έλεος του κάθε ανώμαλου που τα κακοποιεί ή και που ασελγεί πάνω σε αυτά, αυτό που αξίζει σε αυτήν την κοπέλα αλλά και σε όποιον έχει τέτοιες ιδέες, αξίζει να την δέσουν χειροπόδαρα στην πλατεία και να την αφήσουν στο έλεος λυσασμένων ντόπερμαν και σκυλιών που από κάτι τέτοιες πουτάνες έγιναν αγρια.

Εδώ είναι το επίτευγμα την ανήλικης καριόλας: http://www.adespoto.tv/watch_video.php?v=f2f8c2b6e441410

Σορρυ ξανά για το μπινελίκι αλλά μου είναι γενικά αυθόρμητο και σε τέτοιες περιπτώσεις μου βγαίνει πολύ εύκολα

11 σχόλια:

  1. Πω πω, θα πάθω υστερία.
    Βλέπουν καλά τα μάτια μου? Τα πετάει και το διασκεδάζει κιόλας? Κάτσε να συνέλθω λίγο φιλενάδα γιατί θα πάθω κλονιμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είσαι φασίστρια γι' αυτό! Φασίστας είναι αυτός που θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο και όχι αυτός που θα εξοργιζόταν με αυτό. Δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι είναι ψυχικά άρρωστοι όπως η γυναίκα στο βίντεο. Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο για να το εξηγήσω αυτό που είδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι ασύλληπτο αυτό που δείχνει το βίντεο.
    Παυλίνιο μία διευκρίνιση, δεν είναι καν γυναίκα είναι μία ανήλικη μπάσταρδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πώς μπόρεσε το κωλότσουπο να τα πετάξει αυτά τα πλασματάκια; Εύχομαι μια μέρα να την πετάξουν κι αυτή στο ποτάμι και στο ποτάμι να κολυμπάνε κροκόδειλοι! Ένα κακομαθημένο πουτανάκι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πες τα ρε ανταρτισσα με το κωλοπουτανάκι!

    Ιταλέ καλώς σε βρήκα, αν έχεις κανένα πρόβλημα στα Αγγλικά ξέρεις σε ποια να απευθυνθείς..ε; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγάπη δεν θα το σχολιάσω το θέμα γιατί ο φίλος μου, μου βάζει κωλόχερο επειδή μιλάω σαν νταλίκα. Λέω να συμμορφωθώ και να το παίξω κυρία 30άρα.
    Σκέφτομαι να αγοράσω και ταγιέρ και βεντάλιες, μουαχαχα.
    Είμαι λίγο στεναχωρημένη γιατί με το που γύρισα από διακοπές δεν ξαναείδα την φίλη του Ορφέα (του σκύλου). Λες να την φολιάσανε?:-(
    Χθες κοιτούσα τον Ορφέα και με πήραν τα δάκρυα. Σκεφτόμουν ότι θα ήθελα να ζω σε έναν άλλο κόσμο που η κακοποίηση των ζώων δεν θα υπήρχε, που οι άνθρωποι θα σέβονταν ο ένας τον άλλο. Α στα διάλα γιατί γεννήθηκα μου λες?
    Μου ήρθε ο κόκκινος στρατός - όπως λες κι εσύ - γι'αυτό και το υπαρξιακό.
    Έχω ξεχάσει και να γράφω. Είμαι σοβαρά γιατρέ?
    Οι φωτογραφίες από τις διακοπές που είναι? Εεεεεεεεεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να το παίξεις 30άρα; Αν το παίξεις 30άρα δηλαδή σαν εμένα, θα μιλάς ακόμα χειρότερα ρε συ!

    Γαμώτο, εμένα όλοι παρατήρηση μου κάνουν και με λένε βόθρο αλλά τι να κάνω ρε σεις; Εγώ εκτονώνομαι έτσι και δεν το καταλαβαίνουν. Τι στο διάολο, όλα θα τα απαγορεύσουν πια;

    Όσο για τις πουτάνες ανεξαρτήτου φίλου που βασανίζουν ζώα, τα έχουμε ξαναπεί. Φέρτε τους απο δω ρε σεις, θα τους γαμήσουμε ωραία, δυνατά και Ελληνικά που λέει και ο Λιάκουρας.

    Ευλόγησον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ζωα υπάρχουν ρε γαμώτο να ρίχνουν φολες...
    Θα ανεβάσω και φώτο αλλά πρέπει να βγάλω τα κόκκινα μάτια, γιατί σε κάποιες έχω βγει σαν βρυκόλακας χαχαχα
    Μαζί τον έχουμε τον κόκκινο στρατό... Συμπάσχω μαζί σου... ;)

    Μπανανία, και γω βόθρο έχω αν το ανοίξω ,θες να κάνουμε μία κοινή αποχέτευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όχι απλά κοινή αποχέτευση, δίκτυο ολόκληρο μη σου πω και την Ψυττάλεια ολόκληρη να αγοράσουμε, να γίνουμε καπιταλέ βόθροι.

    Και το γέλιο ξέρεις ποιο είναι; Πως δεν μου φαίνεται καν πως είναι έτσι.

    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καπιταλέ βόθροι χαχαχα
    Ατάκα φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina