16/8/10

3 Come Back?

16/8/10


Γιούχου αλάνια μου, ήρθα αλλά θα την ξανακάνω πάλι προς βορά αυτή τη φορά, να δω πότε θα προλάβω να διαβάσω για την γαμω εξεταστική, τέλος πάντων δε γαμίεται;
Επειδή τα καλύτερα σας τα φιλάω για μόλις ο κώλος μου θα κάτσει σπίτι μου, κοινώς γυρίσω από τις διακοπές, θα σας γράψω συνοπτικά τα κουφά απ τις διακοπές μου στην Ζαχάρω...χοχοχο Έχω και πλούσιο φωτογραφικό υλικό...

Συνοπτικά είπαμε, να δω από που θα ξεκινήσω και που θα τελειώσω...

Λοιπόν ξεκινάω από τα μπάνια στην θάλασσα, πηγαίναμε κατα τΗ (να μιλάμε και σωστά Ελληνικά) μία εκείνη την ωρα συνήθως οι φαμίλιες που κουβάλαγαν τα 5 χρονα κωλόπαιδα την έκαναν προς άλλη πόλη, βασικά για να φάνε τον αγλέουρα πως αλλιώς θα μπορούσαν να συντηρήσουν όλα αυτά τα στρέματα λύπους που βάραιναν τα κόκαλα τους;

Κάνω μία να δω τι παίζει στην παραλία, και τι βλέπω;
Μία όρκα που την ξέβρασε το κύμα να χαμουρεύεται μ'εναν που μάλλον κάθε πρωί τρώει 2 κουβάδες μερέντα από τα χεράκια της μαμάκας του...
Το love story μεταφέρθηκε και στην θάλασσα καταλαβαίνετε τα σχόλια...
Με άγνοια κινδύνου παρακολουθούσα την εξέλιξη (τελικά δεν έγινε τίποτα, εκτός και αν ο μερεντάς είχε μανιβέλα, εγώ πάντως δεν είδα αυτή να σηκώνει κοιλιά).

Στην παραλία οτι μπορούσες να φανταστείς το βλεπες, αλλά το όσκαρ καλύτερης πατέντας το παίρνει αυτός ο γυφτόκαμπος!



Πανέξυπνος, ελά πειτε την αλήθεια εσείς δεν το σκεφτήκατε και τώρα που το είδατε θα το κάνετε...
Άμα έβαζε και 4 κουπία ένα από το κάθε παράθυρο, θα είχαμε μία τριήρη. Ε δεν πειράζει το επόμενο καλοκαίρι που η ζέστη θα μας λιώσει...


Το πιο πολύ γέλιο το ρίξα με έναν DJ που το ήξερε η  φίλη μου και έτσι ξέχασα οτι βρίσκομαι σε κλαμπ και άρχισα να κακαρίζω, βασικά είχαμε χεστεί στο γελιο.

Είχε έρθει που λέτε δίπλα μου και όποτε του ερχόταν μου ρίχνε αγκωνιά και μου λεγε για μια στο διπλανό ακριβώς τραπέζι από εμάς.
μου ρίχνει την αγκωνιά...
-Η γκόμενα θέλει μπούρου - μπούρου και γω το χω κάνει μπισκότο (και αρχιζει και χωρεύει στην καρέκλα σαν να είχε καρφία ο κώλος του)

Mέτα λέγαμε για αποτριχώσεις με κερί σε ευαίσθητες περιοχές. Λέει η φίλη μου
-(Η φίλη μου)Πριν σου βάλουν το κερί σε ρωτάνε αν θέλεις τουαλέτα και πας και πλαίνεσαι εκεί.
-(Εγώ) και άμα θες να κλασεις;
-(Η φίλη μου) κλάνεις, ξέρω εγώ;
-(Εγώ) και όπως είναι περασμένο το κερί στον κώλο ακούγετε ένα ΠΦφφ και κάνει μία τρυπίτσα το κερί;
-( Η φίλη μου) την πιάνουν τα γέλια. Μαλλον
- (Εγώ) Ωραία και μετα τι μένει το φυτίλι;

Λοιπόν παίδες αυτά για σήμερα πάω να ξυριστώ με μπαλτά, λιγότερο θα κοπώ από τι με τα καταραμμένα τα ξυραφάκια...

ΥΓ: Δεν είναι ντροπή να κάνεις καλλίεργεια την ποδότριχα, ντροπή είναι να την αφήνεις αχτένιστη και πιάνει ψείρες...

3 σχόλια:

  1. ΧαχαΧΑΧΑΧΑ, καλώς μας ήρθες πίσω έστω και προσωρινά ρε συ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΕΦΤΑΣΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σας βρήκα! Άντε να μαζευόμαστε σιγά - σιγά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina