25/7/10

17 Tα ζώα της "Δημοκρατίας".

25/7/10

Σήμερα όπως έβλεπα τις αναρτήσεις των blogs που παρακολουθώ, μου κέντρισε ένας τίτλος το ενδιαφέρον από το blog Aλεπού του Ολύμπου "

Συμμοριτες οι μπλογκερς........, θανατος στους μπλογκερς.......


Η πρώτη σκέψη που έκανα, μέχρι να μου φορτώσει η σελίδα ήταν
Τι στον πούτσο είναι πάλι αυτό;
Αφού το διάβασα και με έπιασε μια τάση για εμμετό, σκέφτηκα ο φασισμός είναι ιδεολογία ή αρρώστεια;

Πρέπει να ξεχωρίσουμε τι σκατά είναι για να ξέρουμε και πως θα το αντιμετωπίσουμε, αν είναι ιδεολογία ο καθένας ας κάνει οτι νομίζει σωστό για να συνετίσει αυτά τα ζώα αν είναι αρρώστεια πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε με συμπόνοια! Πράγμα δύσκολο για εμένα για τέτοια ανθρωπίδια.

Μπήκα στον κόπο και έγινα μέλος αυτής της γελοιοδέστατης ομάδας (συγκεκριμένα ήμουν το τρίτο τους, τόοοοοση επιτυχία) μόνο και μόνο για να τους βρίσω όπου φυσικά ο διαχειριστής ειρώνευτικε. Χέστηκα και εγώ.

Νομίζουν μερικοί οτι είμαστε ηλίθιοι και το χουν δει διαφωτιστές της μουνότριχας.

Ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει και να προασπίζετε οτι γουστάρει. Με εναν όρο: 

ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΑ, ΓΙΑ ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ!

Απο κεί και πέρα αν κάποιος γουστάρει να διαβάζει "ταγμένα" ιστολόγια σε κομματικές παρακλάσεις, δικαιωμα του.

Δηλαδή Τι; Αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο ιστολόγιο που διαβάζει, δεν θα ήταν ένα παθιασμένο, φανατισμένο ζώο;

Ρε δεν πάμε στο διάολο λέω εγώ;

Άντε με τον κάθε μαλάκα διαφωτιστή που σκέφτεται μία παπαριά και την ξερνάει με βαρύγδουπες εκφράσεις για να κάνει εντύπωση, με την μαλακία που σκέφτηκε!
Όπως λέει ένα ρητό:
Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανείς δεν λέει να αλλάξει τον εαυτό του.

Αυτή είναι η νέα μόδα, οι Νεοναζί της Ελλάδος που προσπαθούν να ευνοχίσουν την Δημοκρατία μας (οτι έχει απομείνει δηλαδη)

17 σχόλια:

  1. Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ..
    ΤΟ ΝΑ ΦΕΡΕΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αστα να πανε κοπελια... εχουμε πήξει στους φασίστες και συγκεκριμένα στους φασίστες που πιθηκίζουν.
    ειναι της μοδός βλεπεις!
    και η γενικότερη κατασταση στην οποία οι ανθρωποι δεν εχουν διεξοδους και έχουν πολλα προβληματα βρισκουν πολλοι την ευκολη λύση ====> ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΟΙ ΚΑΚΟΙ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΟΣΟΥΝ! ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ! ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥς!
    Και όλα αυτα χωρις καν να ψαξουν, να μαθουν , να ακουσουν, να διαβασουν και πανω απόλα να βαλουν μπροστα αυτη την ριμαδα την λογικη πριν υιοθετήσουν κατι .
    Αλλα βλέπεις ... ειναι πιο ευκολο να φταίνε παντα οι άλλοι, να εισαι παντα ο ριγμένος που έχεις ενα σωρο δικαιώματα και οι κακοι στα στερούν και θελουν να σε δουν να σερνεσαι και να τους παρακαλας για την ζωη σου!

    Η ημιμάθεια ειναι χειρότερη απο την αμάθεια.
    - ποιος το ειπε δεν θυμάμαι αλλα δίκιο είχε το παλικάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα δεις και άλλα. Έχει να ξεράσει αρρώστια τώρα που θα πάρει σβάρνα τα πάντα. Έσπασε το απόστημα βλέπεις που όλοι έκαναν οτι δεν το έβλεπαν και τώρα θα βρωμίσει ο τόπος. Εφοδιαστείτε με υπομονή, αντοχή και μπόλικα αντισώματα.

    Θα τα χρειαστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιταλέ κάπως έτσι πρέπει να είναι.

    Ανώνυμε αυτό είναι πολύ σοφό "Η ημιμάθεια ειναι χειρότερη απο την αμάθεια." Οι πρώτοι νομίζουν πως τα ξέρουν όλα

    Μπανανία δεν αντέχω αλλό τέτοια ζώα. Έπηξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρω ρε συ. Βλέπω τι γίνεται γύρω μου και μα τον Θεό ζορίζομαι πολύ ώρες ώρες. Δεν γουστάρω έτσι τον κόσμο που ζω, μου την δίνει τόση ασχήμια. Και δεν μπορώ να κλειστώ σε έναν μικρόκοσμο και να κάνω ότι δεν βλέπω τι συμβαίνει γύρω μου. Ζούμε τις ζωές μας, παλεύουμε όσο μπορούμε να κάνουμε κάποια πράγματα, να κατακτήσουμε στόχους στην ζωή μας, να έχουμε υγεία, αλλά η αλήθεια είναι πως η κοινωνία μας έχει γίνει μια άσχημη κοινωνία.

    Και αυτό πάει και στο ποστ σου για τα κωλόζωα που έκαναν το γκρουπ στο FACEBOOK για τα αδέσποτα. Έχει ξεφύγει πολύ ο κόσμος, ανησυχώ με τους ανθρώπους που ζουν ανάμεσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mπανανία το ίδιο ακριβώς διαπιστώνω και εγώ. Οτι δεν με χωράει η Ελλάδα έτσι όπως την έκαναν κάποιοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και που να πάμε ρε συ; Εγώ έχω συγγενείς στην Μελβούρνη, σκατά μου τα λένε και αυτοί, δεν είναι ευχαριστημένοι. Εκεί έχουνε άλλα πάλι. Και φίλοι μου που ζούνε έξω μου λένε και καλά, μου λένε και πολλά άσχημα.Δεν ξέρω αν το ιδανικό υπάρχει πουθενά τελικά, δεν ξέρω τι να πω, που να πάω, τι να κάνω. Ξέρω μόνο πως δεν μου αρέσει αυτό που ζω αλλά δεν ξέρω και τι μπορώ να κάνω. Μιλάω με πολύ κόσμο που νιώθει έτσι, καλή ώρα όπως μιλάμε τώρα. Αλλά κανεις δεν ξέρει τι να πει και τι να κάνει.

    Εμένα δεν με ανησυχεί πως τα ζώα έκαναν προφίλ στο Φατσαμπουκ. Καλώς το έκαναν για να σταμπάρουμε και να τους ξέρουμε.

    Εμένα με ανησυχεί πως υπάρχουν και ζουν ανάμεσα μας.

    Με ανησυχεί που βλέπω πως οι μαλακίες γενικά όσο πάνε και πληθαίνουν γύρω μας και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

    Αυτός είναι και ο λόγος που δεν γουστάρω να κάνω παιδί. Που να φέρω ρε; Τι να του πω; Τι να του δείξω; Να το κουβαλήσω σε αυτό τον κόσμο για να ικανοποιήσω την γενετική μου ανάγκη γιατί; Πέρα απο τις ευχάριστες στιγμές, τι υπάρχει στο γενικό, ευρύτερο, βαθύτερο σύνολο για το οποίο αξίζει κανείς να ασχοληθεί και να τραβιέται σε αυτό το μπουρδέλο;

    Γάμα τα.

    Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oπου και να πάμε θα πρέπει να κάνουμε μία ζωή απ την αρχή, νέους φίλους νέα επαγγελματική σταδιοδρομία κτλ Δηλαδή μιλάμε ισοδυναμεί όσο και η μετοίκηση σε άλλο πλανήτη.
    Αυτό που βλέπω είναι μία εντελώς διαφορετική Ελλάδα, από αυτή που μας τάξαν και που ελπίζαμε- ονειρευόμασταν.
    Παρένθεση:Η πλάκα στο μεταξύ είναι πως μας είπε ένας καθηγητής πως η Κοινωνιολογία είναι η επιστήμη του μέλλοντος. Δεν ξέρω αν το πε για πλάκα αλλά για την Ελλάδα δεν ισχύει, αρκεί να σου πω πως διαφόρες θεωρίες και ιδέεα σοβαρές, για τα δεδομένα της Ελλάδας μου φαίνονται γελοίες.- κλείνει η παρένθεση-

    Εγώ προσωπικά μολίς (και αν) τελειώσω αυτές τις παράδοξες σπουδές μου, δεν ξέρω τι θα κάνω, πραγματικά. Απ τη μία -θα ακουστεί γελοίο το τρίτο αλλά είναι η αλήθεια- δεν μπορώ να διανοηθώ να φύγω και να αφήσω πίσω μου τους φίλους μου, την οικογενεία μου και τα αρχαία μνημία μας!

    Όταν νιώθω πως πνίγομαι, μία βόλτα στο Μοναστηράκι ή στο Θησείο κάτω απ την Ακρόπολη μου δίνει την χαρά και την υπερηφάνεια που χρειάζομαι! Θυμάμαι σε μία εκπομπή που έτυχε να παρακολουθώ - του Χαρδαβέλλα αν θυμάμα καλά ήταν- έλεγε για την μετοίκησή μας σε άλλο πλάνητη. Η πρώτη ερώτηση που έκανα στους γύρω μου ήταν:
    - Και η Ακρόπολή, τα Μαντεία, τα αρχαία μας μνημεία τι θα γίνουν;

    Αυτά είναι οι χαρές μου, σαν άνθρωπος (ως μονάδα) νιώθω καλυμένη έχω πάρει πολύ αγάπη, είμαι γεμάτη γενικά. Ως άνθρωπος (σε συλλογικό επίπεδο) νιώθω κενή! Όχι τόσο για τον εαυτό μου, γιατί δεν έχω κάνει κάτι για να ντρέπομαι αλλά για κάποιοι γεννημένους μαλάκες! Εκεί νιώθω πολυ κενή, εκεί είναι που θλίβομαι απ την κακία που βγάζουν και το μίσος...

    Πέρα από την πλάκα που κάνω εδώ στο blog τα περισσότερα θέματα είναι σοβαρά από μόνα τους ασχέτως αν μερικές φορές τα ξεφτιλίζω, αλλά το χιούμορ μας έμεινε τι να κάνουμε.

    Η τελευταία φράση σου "ΓΑΜΑ ΤΑ" τα λέει όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχω να σου πω κάτι παραπάνω, συμφωνώ 1000% σε αυτά που έγραψες. Έτσι ακριβώς νιώθω και εγώ οπότε και με κάλυψες πλήρως.

    Μα το Θεό χαρά μου θα ήταν να βρεθούμε κάποτε να τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαι μένα να γνωριστούμε όλοι! Το παρεάκι που έχουμε κάνει εσύ ο Ιταλός το Μαριαννάκι και εγώ... Αλλα απ' ότι έχω καταλάβει δεν μένετε Αθήνα, σωστά;

    Εγώ μένω Κερατσίνι.

    (Αν γίνει αυτό, κατά τον Σεπτέμβρη το κόβω ήδη τώρα είμαι διακοπές και κλέβω ιντερνετ και την Παρασκευή θα ξαναφύγω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΑΑ επίσης μην περιμένετε να με δείτε με γόβες κτλ.
    Καμία σχέση τζίν τ -σερτ και ολ σταράκια
    (Το αγαπημένο μου ντύσιμο)

    Παίζει να φάω και λίγο κράξιμο απ το Μαριαννάκι αν μου χει ξεφύγει λίγο το μολυβι, και ειδικά αν της πω πως βγάζω το φρύδι μου! Χοχοχοχοχο (θα σκίζει τα πτυχία της) αλλά ας με κράξει και εμένα κάποιος, τόσους έχω κράξει και εγώ.

    (Μπανανία σε βάζω στους αγαπημένους μου γιατί σε συμπάθησα και εσένα- και να ξέρετε δεν συμπαθώ εύκολα ανθρώπους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ Σαλόνικα αλλά προσεχώς μετακομίζω Αθήνα.

    Και έχουμε τα ίδια γούστα ντυσίματος, no prob.

    Θα βάλουμε τον Ιταλό και την Μαριάννα να μας κάνουν ρετούς! :P

    Yeap,έτσι θα γίνει! Θα βρεθούμε όλοι, έχουμε κάνει και το κόμμα μην το ξεχνάμε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν συμπαθείς εύκολα ανθρώπους; Ρε μα την Παναγια πιο στραβόξυλο απο εμένα αποκλείεται να είσαι, αλλά το καλό με το ρημάδι το νετ αυτό είναι. Βρίσκεις ανθρώπους που είναι στο ίδιο μήκος κύματος με εσένα, λες πράγματα που ίσως δεν μπορείς εύκολα να πεις αλλού, και σε πράγματα που σε ζορίζουν και σε ενοχλούν δεν νιώθεις πως τα λες μόνος σου, κάπου μοιράζεις το βάρος.

    Εμένα είσαι ήδη στις αγαπημένες μου ωρε. Απλά πρέπει να κάτσω να φτιάξω το blogroll γιατί τα έχω κάνει αχταρμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οχι οτι τους αντιπαθώ, αλλά δεν συμπαθώ εύκολα ανθρώπους. Πόσο είσαι εσύ; (Κάτι μου λέει οτι θα είμαι η μικρότερη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 29 αγάπη. Έγινα πριν ένα μήνα! :P

    Καλές διακοπές και καλά να περάσεις. :D Θέλω briefing για τα μωρά εκεί όταν πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχα θα το χεις αν έχει μωρά (που δεν την γλιτώνω)

    Η μικρότερη είμαι...Εγώ είμαι 19 :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τσαχπίνα,
    μ'αρέσεις γιατί εκτός από τσαχπίνα είσαι και αντισυμβατική.
    Είσαι τυχερή που πας διακοπές, δεν μας λες όμως ποιυ θα πας.
    Αν πας σε κανένα νησί να έρθουμε να σε βρούμε, αν όμως σου φανεί ακριβά το νησί έλα Πελοπόννησο και ειδικά στην Καλαμάτα. Εκεί θα βρεις εσύ εμένα.
    αν θα μπεις και στο δικό μου Blog στείλε μου και εσύ ένα σχόλιο.
    ελπίζω να τα πούμε.
    Αντώνης από το
    messiniaka.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina