7/7/10

12 Kάθε Ποντικός στην Φάκα του!

7/7/10

Επειδή θέλω να είμαι ενήμερη για όλα τα πράγματα της επικαιρότητας για να μπορώ και να τα σχολιάσω, σουλατσάρω σε διάφορα ειδησεογραφικά (ή που θέλουν να ονομάζονται έτσι) blogs. Το πιο αξιόπιστο για εμένα είναι ο Τειρεσίας, αλλά αραιά και που μπαίνω και στον πρωκτικό!

Τον Πρωκτικό τον έχω υποστηρίξει σε προηγούμενα ποστ μου, όχι τόσο για την δουλεία του ή για τις τραγικές ειδήσεις του αλλά για την ελευθερία των blogs που κάποιοι θέλουν να κόψουν! Απο κει και πέρα, μπορείτε εύκολα νομίζω να καταλάβετε ποια είναι η γνώμη μου και μόνο από το "Πρωκτικός" που λέω.

Ωραία και γω ξερνάω λαγούς στην θέα της αγριομουτσούνας του Μάκη, και βγαίνει από τα μάτια μου το συκώτι όταν αυτοαποκαλείται δημοσιογράφος αλλά μέχρι έκει. Και η βλάκεια της έμμονης έχει τα όρια της. Χεστήκαμε που ο Μάκης τα βάλε μαζί τους (ίσως πρέπει να αυτοαναιρέσω ένα προηγούμενο ποστ μου, και να συμφωνήσω οτι θα πρεπε να κλείσει το συγκεκριμένο blog)

Άλλο αγαπήμενε πρωκτικέ μου να ενημερώνεις τον κόσμο με ΟΝΟΜΑ και ΕΠΙΘΕΤΟ όταν αποκαλύπτεις σκάνδαλα ή εστω με το username που χρησιμοποιείς στο blogger, πράγματα άγνωστα για σενα και άλλο να μου κοτσάρεις απο κάτω ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ, αποποιώντας τις ευθύνες από πάνω σου! Σώπα ρεεεε.........

Βαρεθήκαμε το μουνόκλαμμα όλη αυτή την περίοδο για το αν θα πρέπει να κλείσει το τροκτικό.
Ειλικρινά; ΧΕΣΤΗΚΑ!!!!!!!! Να το φάει η πουτάνα η γάτα που μου φαγε το καναρίνι μου...

Στο μεταξύ, και πιο παλιά είχα εντοπίσει ορθογραφικά λάθη, αλλά είναι φυσιολογικό να υπάρχει κανένα - ανθρώποι είμαστε- αλλά έχει παραγίνει το κακό, ίλλιγγος με έπιασε μόλις είδα αυτό



Όλα αυτά που έχω κυκλώσει είναι ασυνάρτητα πράγματα, λέξεις που ούτε ένας Αλβανοπακιστανός δεν λέει!

Αν κάτι καλό είχα να λέω για το πρωκτικό, είναι οτι παρά την μεγάλη επισκεψιμότητα δεν το έχει εκμεταλλευτεί οικονομικά...Μέχρι χθες, γιατί από σήμερα δήλωσε πως θα βάλει διαφημίσεις της google και τα έσοδα θα πηγαίνουν για φιλανθρωπικους σκοπούς. Αυγά τραχανιστά με μασχαλόζουμο...

Δες την τούμπα της Κορομηλά ξανά!  Άλλη όρεξη δεν έχω να μου ματώσουν τα αυτιά μου από τις τσιρίδες!!!!

Τι κάνει ο Τζουντ Λο εκεί;
 ....
       Διαβάστε περισσότερα
Βραβεύεται

Αυτοί είναι μερικοί ευφάνταστοι τίτλοι που πασάρουν για να κερδίσουν από την αφέλεια ορισμένων!
Πως και δεν σκεφτήκατε να κάνετε κόμμα στην Βουλή; Τουλάχιστον εσάς ξέρουμε πως θα σας εξοντώσουμε! Με φόλες, ποντικοφάρμακα, φάκες κτλ. Δώστε λίγη χαρά στον λαό να φάει ένα κόμμα.

Το πρόβλημα μου, είναι η βλακεία! Εννοείται πως είμαι υπέρ της ελευθερίας των blogs, αρκεί να είναι ελευθερία και όχι Αναρχία αυτά κάνει το πρώην τσιράκι του Ταρζαν, και μάλιστα ανορθόγραφα.

Κάπου είχα διαβάσει οτι έχει και μαντικές ικανότητες!!!!
Βέβαια βγάζει ειδήσεις πριν καλά - καλά συμβούν (όπως η έκρηξη στον Κορυδαλλό)..

Μία αναγνώστρια (χαχαχαχα)

12 σχόλια:

  1. Το τρωκτικό γαμιέται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα έλεγα πως και το WWW.KSIPNISTERE.BLOGSPOT.COM είναι ανένταχτο και επιθετικό ειδησεογραφικό blog.
    AMYNIAS
    AMYNIAS.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμυνία ναι και αυτό καλό είναι... Άλλα έχω συνηθίσει τον Τειρεσία πιο καλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπλιάξ, τρωκτικό! Το σιχαίνομαι αυτό το χμμμμμ blog να το πω? Φαντάσου ότι είναι και το αγαπημένο της Στεφανίδου. Δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο.
    Λολ τρωκτικό με αισθήματα. Νια νια, αφού και εγώ Χριστινάκι μου, που προσπαθώ να κλείσω μερικές τρύπες με τις διαφημίσεις της google, τα ελάχιστα χρήματα που βγάζω με το ζόρι θα τα στείλω στην εκκλησία. Παμ καλά? μουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχα της Τάτιανας το αγαπημένο είναι;
    Αυτό δεν το ξερα :P
    Γι αυτό σαμποτάζ στον πρωκτικό χαοχαοχαοχαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ...ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ;;;
    ΤΗΝ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΒΟΥΡΛΟ. ΤΗΝΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΤΙ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις γνωρίσει την Τάτη;;; Ουλαλα..Τι τιμή;;;
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νιεεεεεε την είχα ακούσει τυχαία στην τηλεόραση που έλεγε: "Αν δεν μπω τουλάχιστον 1 φορά την μέρα στο αγαπημένο μου πρωκτικό, δεν μπορώ, πεθαίνω"

    Και συνεχίζω: Μην ξεραααααααάσω!

    Πω ρε συ Ιταλέ, είχες μεγάλη τιμή και τύχη που γνώρισες την κυρία Σκατιάνα. Ζηλεύω, ουά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΛΙΑ ΗΜΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ...
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΥΠΟΥ GALA.
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΛΗΜΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παναγία μου, άμα ενημερωνόταν και η Τατιάνα φάντασου για τι αξιοπιστία μιλάμε...
    Ιταλέ γιατί δεν κάνεις ένα άρθρο με όλες τις επαρμένες, να μάθουμε και εμείς ου δεν είμαστε στον χώρο; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ...
    ΧΙΧΙΙΧΙΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όταν έχεις χρόνο κάνε ένα θεματάκι...θα πέσει πολύ γέλιο... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina