20/7/10

10 Eίμαστε στον κόσμο μας...Τυχαίο; Δεν νομίζω!

20/7/10
(Τα λόγια γι αυτό που θα σας περιγράψω δεν πιάνουν μία, μπροστά σε αυτά που "βίωσα" χθές)

Χθες πήγα βόλτα με τις φίλες μου, οοο ναι είμασταν κοριτσοπαρέα χθες αλλά περάσαμε τέλεια.
Πήγαμε που λέτε στον Φλοίσβο και παρκάραμε κοντά στο Αβέρωφ, εκεί που θα κάνω τα γενέθλια μου τον Οκτώβιο. Αφού λοιπόν γυρνάγαμε από εδώ γυρνάγαμε από εκεί για να δούμε που θα παλουκωθούμε λέω:

-Πάμε εκεί πάνω που έχει και ωραία θέα!

Αφού μπουκαρα εγώ και η Ναταλία σ'ένα μαγαζί που πιστεύαμε οτι ο πάνω όροφος του ανήκει, και ακολουθεί ο παρακατω διάλογος (στο μεταξύ να περπατάμε και να χουμε μπει μέσα στην μπάρα και όλοι να μας κοιτάνε έκλπηκτοι)

Νατ: Γεια σας, που είναι η σκάλα για να πάμε πάνω;
Μπαρμαν: ΕΕΕ; Νομίζω έχετε κάνει λάθος...
Εγώ: ΑΑΑ ωραία θα χει ανσασέρ....
Μπάρμαν: (Γουρλώνει τα μάτια) Οχι πρέπει να πάτε απ τα διπλανά μαγαζία...

Αφού κάναμε μία στάση στις τουαλέτες (πιο στριμόκωλες δεν έχω δει) ανεβήκαμε κάτι σκάλες. Μπήκαμε σ 'ένα εστιατόριο...


Σερβιτόρος: Καλησπέρα σας, σήμερα το μενού μας περίεχ
Εγώ: Στην καφετέρεια από που πάμε, δεν ήρθαμε για να φάμε (ευγενέστατη όπως πάντα)
Σερβιτόρος: Απο κει..


Πως είναι τα μετρό στην Αμερική που όλα τα βαγόνια ενώνονται από κάτι κωλόπορτες...
ΕΕΕ έτσι ήταν και εδώ με την διαφορά ότι μιλάγαμε για καφετέρειες και εστιατόρεια.

Πάμε που λέτε στην καφετέρεια που είχαμε σταμπάρει έρχεται μία ψηλόκοτα και ήθελε να μας βάλει στην μπάρα γιατί δεν είχε τραπέζια. Αλλά δεν τις έκατσε της μαλάκως που νόμιζε οτι θα πιο τον φρέντο μου σε μπάρα να με πιασει η μέση μου. Ουστ ρε...

Τελικά καταλήξαμε σ'ενα κωλόμπαρο που έκαναν 3 τέταρτα να μας πάρουν παραγγελία γιατί ήταν μαλάκες ντιγκιντάγκουες, να με χει πιάσει και η λόρδα και να κατεβάζω το μπινελίκι απ τα νεύρα μου. Εκεί να δείτε τουαλέτα άνοιγες την πόρτα και έπεφτες πάνω στην χέστρα...

Αφού ήπιαμε τις μαλακίες μας με μία ώρα και ένα τέταρτο καθυστέρηση από τότε που βάλαμε τον κώλο μας στο κωλόμπαρο, πήγαμε στην πίτα του παπού το τι μαλακία είπαμε δεν λέγεται, Αν τις ενώσουμε όλες μαζί βγαίνει αυτό:

Πάμε ευτεία στου σουβλΙτζίδικο με σελφ σερβις να πάρουμε δύο τσάγια λεμόνια...

Καθόμαστε και κει και παραγγέλνει η Ναταλία...
Νατ: Έχεις κεμπαπ
Σερβ. Ναι αμέ
Νατ: ΑΑ και τι σαλτσες
Σερβ: 3 Σάλτες μία ροζ, ασπρη και κίτρινη
Νατ: Καλά χεστο βάλε τζατζίκι...

Στο μεταξύ όταν γυρνάγαμε από τον Φλοίσβο για να πάμε στο σουβλατζίδικο καθόμουν εγώ πίσω με την Ναταλία και βγάζαμε φωτογραφίες με φλας στο αυτοκίνητο και η Μαρία όδηγούσε, αλλά τι πειράζει;

10 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΝΑΜΕ..
    ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΕΚΕΙ ΗΜΟΥΝ ΕΤΡΩΓΑ ΣΤΑ ΦΡΑΙΝΤΕΙΣ.....ΟΧΙ ΟΤΙ ΑΝ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...
    ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΟΝΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΡΝΑΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ....ΧΑΧΑΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λολ
    Δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό. Αφού είσαι ούφο στάνταρ και η παρέα σου ουφοφέρνει, μουαχαχα.
    Α! Αφού είμαστε και οι δύο Ζυγάκια μπορούμε άνετα να κάνουμε τα γενέθλια μας μαζί στο Αβέρωφ. Πως σου φαίνεται η ιδέα μου? Θα μας έρθει και πιο οικονομικά μαρή:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιταλέ αυτό φαγάδικο δεν είναι;
    Το είπαν οι φίλε μου αλλά πήγαμε στο κωλόμπαρο...
    Μαριαννάκι ναι να τα κάνουμε μαζί τα γενέθλια μας...

    ΥΓ: Από το πρωι ήμουν χωρίς ιντερνετ
    ΥΓ2: Δεν προλαβα να βγάλω φώτο στην Α4 στον Φλοίσβο... γρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΙ ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΜΟΥ ΦΑΓΑΔΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κρίμα αν κα ούτε εγώ θα σε γνώριζα... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ θα σας γνώριζα και τους δύο!
    Από τα νύχια των ποδιών σας φυσικά, μουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχαχα γιατί από τα νύχια...
    Τα φαγα τα νύχια των ποδιών μου πάνε τελείωσαν χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα αυτού του είδους η διασκέδαση δεν μου αρέσει να πω την αλήθεια,ειμαι λίγο γεροντομούνα στα γούστα μου. Θέλω ησυχία. Το Σ/Κ κανονίζω εκδρομές και φεύγω, αλλιώς πάω κάπου ήσυχα, δεν με καθίζεις σε τέτοια μαγαζιά με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δεν έχω πρόβλημα είτε υπάρχει άκρα του τάφου σιωπεί είτε φασαρία (αρκεί στην δεύτερη περίπτωση να μην νυστάζω γιατί αρχίζω τα διαόλια μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina