27/7/10

17 Τα ΖΩΑ για τα ζώα!

27/7/10
Ευτυχώς που αυτό το κωλονήσι έχει ιντερνετ καφέ και μπήκα γιατί άρχισαν να με πιάνουν τα πρώτα στερητικά!

Στο προηγούμενο ποστ μου αναφέρθηκα σ'ένα γαμω γρουπ που έκανε ένας σπασαρχίδης με τίτλο "θάνατος στους αδέσποτους bloggers". Αυτός λοιπόν που έφτιαξε το γκρουπ που έκραξα, είχε κάνει και το περιβόητο "ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ" Η εικόνα πάνω δείχνει κάτι μπάσταρδα κωλόπαιδα να θανατώνουν έναν σκύλο!

Αυτοί οι μπάσταρδοι που τους ξέρασε το μουνι της μάνας τους (εξού και τα μουνόπανα, όπως πολύ σωστά τους στόλισαν κάποιοι) είναι τόσο περίφανοι για τις μαλακίες που κάνουν, ώστε τα βγάζουν φωτογραφία για να τα ανεβάσουν στο facebook.

Μπράβο ρε πούστη είσαι πολύ μάγκας! Όχι πραγματικά το εννοώ...
Μόλις διαπίστωσα τι μπορούν να κάνουν μερικοί για αυτά τα περίφημα 15 λεπτά δημοσιότητας!
Ξεφτιλίζονται μπροστά στην φωτογραφική μηχανή που αυτοί επέλεξαν να είναι εκεί.
Ό μόνος κύριος από αυτές τις εικόνες είναι  Ο ΣΚΥΛΟΣ!! Ο σκύλος είναι πιο άνθρωπος και από αυτά τα βλαχοκαγγουροβλαμμένα.

Αν λοιπόν κάποιοι αξιζουν τον θάνατο, είναι αυτά τα ζώα που ανήκουν στην κατηγορία "των ανθρώπων"!

Προχθές μπήκαν σε μία στάνη 2 αρχίδια και βίασαν τις κατσίκες, μάλιστα η μία έπαθε και ρήξη μήτρας!

ΡΕ κωλόζωα που σκοτώνετε τα σκυλιά μήπως δεν σας γάμησε το σκυλάκι και το σκοτώσατε;
Μόνο έτσι μπορώ να εξηγήσω την ανωμαλία που έχετε!

Τα αδέσποτα υπάρχουν, γιατί δυστυχώς ΥΠΑΡΧΟΥΝ κατι δίποδα ζώα που τα παίρνουν και μετά τα πετάνε στους δρόμους!

ΣΕ ΑΥΤΟΑ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΤΙΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΑΚΑΡΙΑΙΟΣ!

Να τους βάλουμε όλους αυτούς και εσάς μαζί σε μία πλατεία, να στήσετε κώλο και να σας πηδήξει γαϊδαρος και άλογο μετά! ΓΑΜΑΤΟΟΟΟΟΟΟ;;;;;

Και τέλος να πεθάνετε επειδή από την τρύπα όταν (και αν μπορείτε) να χέσετε θα σας φύγει και η σπληνα και το εντερο και το ένα θα τραβάει το άλλο...

Πως σας φαίνεται; Δημοκρατικό σαν και σας ε;

17 σχόλια:

  1. Μωρηηηηή δεν έφυγες για διακοπες???!
    Λοιπόν επειδή έχω γαμωφασίνα χιχι επανέρχομαι σε 2-3 ώρες!
    Μέχρι τότε δεν σχολιάζω, έτσι για να μάθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδη εχω σοκαριστει απιστευτα! και ειμαι ετοιμη να βαλω τα κλαματα! Μονο ετσι μπορω να αντιδρασω σε καποια πραγματα οπως αυτα! ενα εχω να πω μοναχα ενα ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ"(ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ) ΠΑΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    αμα τους καναμε το ιδιο θα τους αρεσε? Κατι τετοιοι ανθρωποι δεν πρεπει να ζουν. ΑΙΣΧΟΣ , ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....
    Γράψε άκυρο στο 1ο μήνυμα γιατί απλά άφησα μήνυμα χωρίς να διαβάσω το ποστ...

    Ξέρεις πως είμαι με τα ζώα... Ειλικρινά μόνο να μάθω ποιοί είναι στα @@ρια μου αν θα πάω φυλακή.
    Κωλοfacebook δεν έχω αλλά είμαι ικανή να ξαναγυρίσω μόνο και μόνο γι'αυτό που μόλις είδαν τα γαμωμάτια μου. Τέτοιες στιγμές εύχομαι να ήμουν τυφλή.

    Δεν έχω λόγια, μόνο μίσος και θυμό.
    Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι η κοινωνία μας σε αυτή την κωλοχώρα που λέγεται Ελλάδα, χώρα του πολιτισμού κλάιν μάιν μην γαμήσω, είναι όχι απλά ΑΡΡΩΣΤΗ αλλά αγγίζει τα όρια της παράνοιας.

    Δεν συνηθίζω να βρίζω τόσο, αλλά το συγκεκριμένο ποστ σου, μου βγάζει τον χειρότερο μου εαυτό.

    Λιθοβολισμός και κρέμασμα στην πλατεία στα βρωμοζώα που θέλουν να λέγονται άνθρωποι.
    Σκατοβρωμιάρηδες να ψοφίσετε και να σας φάνε τα ζώα όλου του κόσμου. Εγώ μαζί τους θα είμαι και θα γελάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ήθελα και το είδα γαμώ το φελέκι μου γαμώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχει δίπλα wi fi οπότε ξανάμπήκα και τώρα ;)

    Siren Girl θα σου πω το εξής: Αν ο Οιδίποδάς ζούσε σήμερα και στο αίνιγμα της σφήκας θα απαντούσε "ΑΝΘΡΩΠΟΣ" θα είχε σκοτωθεί, επειδή η σωστή απάντηση θα ήταν ΖΩΑΔΙ! Αυτό είναι πιο σοκαριστικό απ'όλα γιατί απ το ζωάδι που έχουν γίνει κάποιοι έτσι (δεν βάζω Α πληθυντικό, επιτρέψτε μου να εξαίρεσω τον εαυτό μου και εσάς)

    Μαριαννάκι έχει φύγει μπουκάλι απ τα χέρια μου πάνω σ'έναν μαλάκα μηχανόβιο! Πέρναγε με την μηχανή και επειδή ήταν ένα σκυλί που πήγε να περάσει απέναντι και περίμενε (και κατα διαολική σύμπτωση ήταν στην διάβαση πεζών) ελλάτωσε και το κλώτσισε στην μούρη! Αυτό που έκανα εντελώς αυθόρημητα ήταν να του πετάξω το μπουκάλι του μαλάκα ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΡΙΞΑ ΚΑΤΩ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ αν και τον πήρε στο κράνος!
    Άλλοι πάλι έπιασαν ένα σκυλί που περιφέρεται στα στενά μας και το κούρεψαν στην πλάτη μόνο για να γελάσουν!

    Μα το θεό ρουφιάνα δεν έχω γίνει ποτέ αλλά έτσι και πετύχω κάποιον μπάσταρδο να συμπεριφέρετε έτσι θα τον κυνηγίσω τον πούστη και θα του αλλάξω τα φώτα... Και το ακόμα καλύτερο θα δημοσιεύσω το όνομα του, την όδο του τα τηλέφωνα τα πάντα στο blog εδώ θα τον κάνω δημόσια ξεφτύλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΣΑΧΠΙΝΑ

    Ο ΖΩΟΦΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ...
    Ο ΦΙΛΟΖΩΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ...
    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ισχύει!
    Αυτοί είναι μόνο ΖΩΑ!
    Ντροπή τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To ekana group sto facebook

    http://www.facebook.com/pages/Ta-ZOA-gia-ta-zoa-READ-IT/138361782862290?v=wall#!/profile.php?id=100000625684387

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νάντια σε εχω κατακράξει http://itsaxpina.blogspot.com/2010/06/blog-post_03.html

    Μην ξαναδω fake profile δικό μου με φωτό κτλ...

    Πόσα γκρουπ έχεις κάνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕΕΕΕΕ μαλάκω είσαι;
    Πας καλά μωρή; Κάνεις fake profile μου γράφεις τις μαλακίες σου, και δεν τρέχει τίποτα;
    Τι ηλίθια που σαι ρε;
    Εγώ σου πα και τότε από κοντά (στα έβερεστ) να μαζευτείς, αν δεν καταλαβαίνεις ελληνικά δεν σου φταίει κανένας.
    Εγώ δεν είμαι καμία σταρ (ευτυχώς δηλαδή) για να μου φτιάχνουν fake profile, σε περίπτωση που ξαναδώ κάτι ύποπτο ένα email είναι στην Δ.Η.Ε ούτε 2 λεπτάκια δεν θα μου πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά του έκανες αγάπη. Πολύ θα ήθελα να είμαι μπροστά στο σκηνικό και να σου χτυπάω παλαμάκια.

    Χώσεεεεε χαχαχα! Σου αφιερώνω το εξής κομμάτι (νομίζω σου πάει γάντι):


    http://www.youtube.com/watch?v=v_MCNluI-UM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να φταίει η ζέστΑ?

    να φταίει η αγαμία?

    να φταίει η οικογενεια τους (η μανα τους ) που τα μεγαλωσε ετσι και δεν τα εσπασε στο ξυλο μικρα όπως καναν σοφα οι γονεις μας οταν το παραγαμ..με?

    να φταίνε τα νεφελιμ και οι εξωγήινοι?

    τι να φταίει και καταντησανε έτσι κάτι τέτοιοι άθλιοι τύποι? γιατι να τους έφτιαξε ετσι ο θεουλης... δεν παιζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι ναι το είδωλο μου!
    χαχαχαχα
    ΕΕΕΕΕΞΞΞξξωωω απταδοντιαααααα
    ΕΕΕξωωωω απταδόντια θα στο πωω

    χαχαχαχα θέλω το τηλέφωνο του οδοντίατρου που την έχει αναλάβει...χαχοαοχοαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aνώνυμε φταίνε όλα μάλλον.
    Εδω νομίζω μιλάμε για κωλόφαρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λολ
    Θα ψάξω να το βρω γιατί θέλω κι εγώ να πάω! 'Εχω μια κουφάλα να μου φτιάξει!
    Παρασκευή μας την κάνεις ε? Καλά φίλη θα κλαίω γιατί θα μείνω μια βδομάδα μόνη μέχρι να φύγω κι εγώ.
    Παλιοκλέφτρα:-p
    Έχω πιει κάτι μπύρες και αργώ να σκεφτώ γκρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. oooooooo my......... mono to thanatos sta adespota m arkei g na ekneuristo.... ti na po k n ts briso strafi tha paei. na bro kolopaida san auta na t gamiso ME to ksilo ....!!!!! pooooo ta pira tora tha klaio olh nuxta.... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina