12/7/10

21 Όταν γελάνε και οι πέτρες... Με ορισμένους...

12/7/10


To τι γέλιο έχω κάνει τελαυταία με ανθρώπους που αποκαθηλώνται, από διάφορους θρόνους της μαλακίας, δεν λέγεται! Σε αυτή την ανάρτηση θα ασχοληθώ μόνο με "διάσημα" ζώα.
Αν ρωτήσω μία κοπέλα να μου πει ένα top ten με τους πιο σεξυ ποδοσφαιριστές του Mundial, σίγουρα μέσα θα συμπεριλφθεί και C. Ronaldo, ε;

Για τα δικά μου τα γούστα όμορφος ήταν μόνο όταν έκλαιγε το 2004,κατά τα άλλα είναι για τον πέο.
Κυριολεκτικά όμως!!!

Θαυμάστε τον ΘΕΟ ΣΑΣ!!!!!!!!

Άτσα και νυχάκι!!! Λουλούκα μου εσύ...

Καλά η καλύτερη είναι αυτή...

Κλείστε το στόμα μην σας μπει καμία αλογόμυγα!

Πούστης, λοιπόν δεν είναι κάποιος που είναι ομοφυλόφιλος αλλά όταν είσαι κάτι και επιδευκνύεις κάτι άλλο με σκοπούς! Αυτό είναι η πουστιά και εκεί και θα γελάσω και θα κράξω και θα γίνω και ρατσίστρια. Αν δεν αποδέχεσαι τον εαυτό σου πως μου ζητάς να σε αποδεχτώ εγώ;

Μαριάννα  έτσι και τον περιποιηθείς λιγάκι θα τον κάνεις κούκλα ;) Χαχαχαχα

Έπειτα από το φαινόμενο Ρονάλντο, γέλασα με την Τάτη (αστήρευτη πηγή για κράξιμο αυτή η γυναίκα)
Την διώξανε από τον ΑΝΤ0 και κλαίγεται από το blog της...Και σαν να μην φτάνει αυτό βγαίνουν διάφοροι ανοργασμικοί της χεστρόρασης και την βρίζουν...

Μα καλοί μου άνθρωποι, τι την βρίζετε την Σάντα Τατή; 
  • Αυτή δεν θα χει να φάει...Θα πεινάσει.. 
  • Εσείς θα χετε το σκαφάκι σας, εκείνη όμως;
  • Επίσης είναι η μοναδική που δουλεύει στην Ελλάδα και την ρίχνουν πόδι, όλοι οι άλλοι ξύνονται
 Και έπειτα, κλαίγεται γιατί σκέφτεται και εμάς...
Πως θα ζήσουμε χωρίς Τατιάνα;


Γι αυτό ρεμάλια, ας κάνουμε κανέναν έρανο να πάρει τουλάχιστον ένα καρβέλι ψωμί να τρώει...

--------------------------------------------
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων για το πρώτο θέμα. Το δικό μου Τ10 είναι.
Καναβάρο
Βίλια
Μέσι
Κασίγιας
Βύντρα
Ποντόλσκι
Πικέ
Τζώρβας
Φαμπρεγκας
και ένας Φελίπε Μέλο (κάπως έτσι λέγεται την Βραζιλίας)

21 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η blogger είναι παιδόφιλοι μιας και τον παίρνει από τον κώλο από την κούνια...χαχαχα

    Στο ζουμί τώρα...Ο Ρονάλτο είναι άθλιος (τουλάχιστον για τα δικά μου τα γούστα). Είναι σαν γύφτος στην φάτσα. Και ο Μπέκαμ είναι είδωλο για πολλούς (και για εμένα) και αυτός θα έχει τυχός επηροές αλλά σαν τραβέλι δεν ντύνεται όπως ο Ρονάλντο.
    Δεν νομίζω να ναι τόσο χαζός ωστε να μην καταλαβαίνει οτι το λουλουδάκι στο αυτί, το καυτό σόρτς και το βαμμένο νύχι τον κάνουν άντρα..

    Για το Τοπ 10 μου:
    Καναβάρο: Συμφωνώ (ΤΙ ΑΝΤΡΑΣ!!!!!!)
    Βίλια: Σχεδόν κοντά μου είναι το Μπουρνάζι, οπότε δεν θα με χάλαγε, είναι γούτσου μωρέ...
    Μέσι: Δείγμα ναι αλλά είναι γλυκούλης, έχει μια γοητεία και αυτός..
    Κασίγιας: Συμφνώ με αυτό που είπες
    Βύντρα: Γιατί είναι βαρετός, τον ξέρεις; Παρ'όλα αυτά είναι πανέμορφος
    Ποντόλσκι:ΕΕΕ όχι και μόνο..(τα δόντια του μου την σπάνε λίγο)
    Πικέ: I agree
    Τζώρβας: Με γένια είναι κούκλος, ΘΕΟΣΣΣΣΣ, ξυρισμένος είναι σαν λυκάνθρωπος
    Φάμπρεγκας: ΕΕ όχι και αδιάφορος..
    Φελίπε Μέλο: Εντάξει εδώ δεν λέω οτι είναι κούκλος, αλλά μια γοητεία και αυτός την έχει...

    Τι να κάνουμε ο καθένας με τα βίτσια του εδώ...
    Είστε η αγαπημένη μου καθημερινή συνήθεια πλέον εσύ και το Μαριαννάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ, ΓΑΜΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ, ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑΑΑΑΑΑΑ!" χαχαχαχα πέθανα! χαχαχα

    Τσαχπινάκι που ούτε εμένα μου αρέσει ο Ρονάλντο, μου την δίνει στα νέυρα, άσε που είναι σαν σκατόφατσα. Μπούχου μαμά με είπε σκατόφατσα!

    Εμένα αυτός που μου αρέσει είναι ο Τζόρβας με ο ή ω? Για τους άλλους δεν έχω γνώμη γιατί δεν θυμάμαι τα ονόματά τους...

    Να μου λείπει μαρηηηηή! Σιγά μην τον περιποιηθώ, προτιμώ να περιποιηθώ τον Ιταλό μας χαχαχα. Μα πες μου τώρα, τι άλλο θα μπορούσα να του κάνω? Αποτρίχωση έχει κάνει, νυχάκια έχει βάψει, σκουλαρικάκια φοράει, λουλουδάκι στο μαλλί έχει, κρέμα για να γυαλίζει έχει βάλει... πες μου τι? Ίσως κανά ρουζ? Ή κανά κραγιονάκι σε απαλό χρώμα?
    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους μόνο με τις κραγμένες. Αυτές δεν τις αντέχω.

    Κλανημέρες αγαπημένοι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α ρε σεις, δείτε εδώ!

    Yoann Gourcuff (μου τρέχουν τα σάλια):

    http://tinyurl.com/299emcu

    http://en.rian.ru/images/15942/96/159429613.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΣΑΧΠΙΝΑ

    Ε ΝΑΙ ΡΕ ΕΣΥ ΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΙ....
    ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΑΝΟΣ ΤΟΥ ΣΕΦΕΡΛΗ, ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΝΤΡΑΣ... ΧΑΧΧΑΧΑΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Mπράβο ρε συ Μαριάννα, σκατά είναι ο Ρονάλντο!! Σαν τον Τζώρβα, γιοκ!

    Μπανανία ποιος είναι αυτός δεν τον ξέρω ;Ρ

    Ιταλέ δεν είναι το ίδιο και ο Νάνος του Σεφερλή και ο Μέσι έχουν πρόβλημα υγείας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΣΑΧΠΙΝΑ

    ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τσαχπίνα, το ΜΩΡΟ είναι στην εθνική Γαλλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για το Μέσι δες εδώ http://www.inews.gr/60/i-istoria-tou-mesi-pou-den-eiche-chrimata-na-plirosei-gia-to-provlima-ygeias-tou.htm και κάτι με την καρδιά του είχα ακούσει.

    Ο άλλος και αυτός κάτι έχει, δεν μπορεί να ναι τόσο κοντός, αυτοί που πάσχουν από νανισμό κάτι με τα κόκαλα έχουν.

    Δεν ξέρω λεπτομέρειες πάντως και ο Μέσι και ο άλλος που είπες, έχουν πρόβλημα και ας το έπιναν το γαλατάκι τους...

    Μπανανία όντως μωρό ;) Απορώ πως μου ξέφυγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι γαμώτο είναι. Γαλλικό κρουασάν και θέλω να του ρίξω μια Ελληνικότατη δαγκωνιά! :P

    Να του δείξω τα αρχαία, τον πολιτισμό μας, τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ.

    ΒΡΕ ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΙ. ΑΛΛΟ ΛΕΩ ΕΓΩ..
    ΟΤΙ ΚΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΛ ΠΑΤΣΙΝΟ Η ΤΟΜ ΚΡΟΥΖ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟΙ.
    ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΩ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ ΟΤΙ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ... ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ Ο ΜΕΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΩΣ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αααααααααα ουάου! Ρε Μπανανία μου τι μωρό είναι αυτό?! Μόνο να με έβλεπε ο φίλος μου τώρα θα την είχα φάει την μπάτσα, χιχι

    Ο Μέσι είναι μπλιαξ. Σαν άνθρωπος των σπηλαίων. Δεν μ'αρέσει:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε σεις βαριέμαι να γράψω στο blog μου. Τι έχω πάθει? Ουά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχω γούστο στα καλά μωρά,δεν συναντάμε κάθε μέρα τέτοια λουκούμια! :P

    Μπα εμένα ο δικός μου το παιζει άνετος και καλά, χο χο χο.

    Θερινή ραστώνη αγάπη, λογικό είναι. Και εγώ υπολειτουργώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μοντέλο δεν είναι αλλα γλυκούλις είναι....

    Και γω βαριέμαι απίστευτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΧΑΧΑΧΑΧΑ Ε ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!! ΘΑ ΓΕΛΑΩ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προσπαθώ αν και δεν είναι πάντα εφικτό να υπάρχει η ίδια δόση χιούμορ και εγώ έχω τις μαύρες μου :(
    Νομίζω η ανάρτηση αυτή είναι ξεχωριστή κυρίως για της φωτογραφίες της Κα Ρονάλντο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina