10/7/10

23 Κοτσάνας λόγος...

10/7/10

Πριν κανένα μήνα, είχα υποσχεθεί οτι θα βάλω μία έκθεση μου στα Αγγλικά για να κλάναμε στο γέλιο. Δεν την βρήκα αυτή που έψαχνα, βρήκα άλλες, θα ψάξω καλύτερα, που στο διάολο θα πάει. Τώρα θα σας γράψω διάφορες κοτσάνες που έχω πετάξει, στο σχολείο  και γενικά όταν με πιάνει η μαλακία μου. Για αυτό το κείμενο δεν θα χει "φυσιολογική ροή"...
Με πλαγιαστά γράμματα, είναι διευκρινήσεις  για να γίνουν (όσο μπορούν) κατανοητές οι μπαρούφες...

Α Γυμνασίου (Μάθημα Ιστορίας)
-Χριστίνα έχεις διαβάσει ιστορία
-Ναι κυρία!
-Ωραία, για πες μου οι Αθηναίοι από ποια μεγάλη δύναμη ζήτησαν βοήθεια και τι έγινε στον πόλεμο;
-Ο Λεωνίδας ο αρχηγός των Λακεδαιμονίων πήρε τους 300 στρατιώτες και εξαπλώθηκαν σε 1000 πλατείες!

-------------------------
Α λυκείου
-Κυρία ο Μ. Αλέξανδρος ήταν γκέουλας;
- Τι είναι αυτό;
- Εμ.... την κουνάει την φραουλίτσα του;
[περιττό να πω οτι παρατρίχα την γλίτωσα την ολοήμερη]

-------------------------
Από έκθεση στα Αγγλικά (το γράφω αυτολεξεί, θα βάλω και μετάφραση για ευνόητους λόγους)

...And i buy a uniqe white dress [...] The Sunday i dress my dress and i was white as my milk fage...
[προσπαθείστε να δείτε, μπορείτε να το μεταφράσετε, μην δείτε από κάτω την μετάφραση...κάψτε λίγα κύτταρα]
Μετάφραση
 Και αγόρασα ένα μοναδικό άσπρο φόρεμα [...] Την κυριακή φόρεσα το φόρεμα και ήμουν άσπρη σαν το γάλα της Φάγε.

-------------------------
(Λατινικά Γ Λυκείου)
Καθηγήτρια: Το tempus είναι της τέταρτης κλίσης και σημαίνει ο χρόνος
Εγώ: Και πως κολλάει κυρία στα σποράκια;
Καθηγήτρια: ...
Εγώ: Πάστα Τέμπο, κυρία δεν λέγονται
Όλη η τάξη βάζει τα γέλια
Καθηγήτρια: Πάστες ονείρευεσαι χριστινάκι;

-------------------------

Είχα μια καθηγήτρια η οποία ήταν πάντα στην τρίχα, κοκέτα σκέτη και είχα την απόρια ποτε προλαβαίνει και ετοιμάζεται κάθε πρωϊ και είναι στην εντέλεια.
-Κυρία πότε προλαβαίνετε και βάφεστε
- Εεεε, σιγά το πράγμα
- Μα πως κυρία εδώ εγώ που είμαι και πολύ πιο νέα από εσάς και βαριέμαι να στοκάρω πρωϊ - πρωϊ

-------------------------

Γ Λυκείου Αρχαία κατεύθυνσης

Καθηγήτρια: Και ο Πλάτωνας που λέτε, πήγε 3 φορές στην ζωή του στην Ιταλία (συγκεκριμένα στην Σικελία)
Δημήτρης: Ποοο Κυρία τι λέτε, δεν θα έκανε να πάει 2 χρόνια και άλλα 2 για να γυρίσει;
Εγώ: Τι λέει ο Μαλάκας; 2 χρόνια και λιγότερο θα έκανα εγώ να πάω και να έρθω κολυπτώντας!
(Ωριαία έφαγα...)
-------------------------
 Διευθύντρια μίλαγε με καθηγήτρια
Διευθ: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ βάζω κανονικά το μολύβι φτάνει στα φρύδια μου, στο δαίμονα πια
Εγω: Χρυσή μου με τόσες κινητές ρυτίδες
[Αυτό το είπα χαμηλόφωνα]

-------------------------
Μια συμμαθήτρια μου που ακόμα και στο αυτί έχει τρίχες
Μαρία:Ποποπο πολύ κρύο κάνει και τα καλοριφέρ ακόμα δεν τα χουν ανοίξει
-Η Τριχόμπαλα: Και τι να κάνω εγώ;
-Εγώ: Γίνε πουγκί...

-------------------------
Α Γυμνασίου Οδύσσεια
Οι παλιοί σίγουρα θα θυμούνται αυτό το βαρύ και χοντρό μπλέ βιβλίο της Οδύσσειας, και οι πιο τσαχπίνιδες τον στίχο 100 στην σελίδα 336 [Τα αρχίδια σου ωμά να σου τα φάνε τα σκυλιά...(κάπως έτσι το λεγε)]
Καθηγήτρια: Τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα θέλω να κάνετε μία ανάγνωση όλη την Οδύσσεια, και να με ρωτήσετε οτι θέλετε ακόμα και αυτά που δεν θα τα κάνουμε...
Μετά τα Χριστούγεννα...
Καθηγήτρια: Κάνατε αυτό που σας είπα;
...
- Καθηγήτρια: Έλα Χριστίνα, πες μου. (παίρνει ύφος οτι και να μου πεις, εγώ το ξέρω)
Εγώ: Κυρία στην 336 σελίδα στον 100 στίχο ο Όμηρος βρίζει, και τον Τάκη πριν τον κατεβάσατε κάτω που είπε τον Κώστα πούστη..
Καθηγήτρια: ΕΕΕ Χριστίνα μου................ Δεν κατάλαβες καλά, η λέξη αυτή που λες σημαίνει αρχή μιας νέας ιδέας.

Μετά από κανένα τρίμηνο, που είχα διαβάσει και ήθελα να κάνω την ξύπνια..
-Κυρία μόλις σκέφτηκα ένα αρχίδι!

-------------------------


Αυτά θυμήθηκα μέχρι στιγμής, είναι και νύχτα, σίγουρα θα υπάρξει και δεύτερο μέρος!
Βασικά βιβλίο γράφω με τις μαλακίες που έχω πει, μία φίλη μου οτι έλεγα στο σχολείο τα έγραφε σε τετραδιάκι, οπότε αυτό είναι η ιστορία μου, Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΜΟΥ! Όταν έρθει από τις διακοπές, ευελπιστώ να μου το δανείσει για να σας τα γράψω...

 see yaaa in hell my friends!!!!!

23 σχόλια:

  1. - Καθηγήτρια: Έλα Χριστίνα, πες μου. (παίρνει ύφος οτι και να μου πεις, εγώ το ξέρω)
    Εγώ: Κυρία στην 336 σελίδα στον 100 στίχο ο Όμηρος βρίζει, και τον Τάκη πριν τον κατεβάσατε κάτω που είπε τον Κώστα πούστη..
    Καθηγήτρια: ΕΕΕ Χριστίνα μου................ Δεν κατάλαβες καλά, η λέξη αυτή που λες σημαίνει αρχή μιας νέας ιδέας.

    Μετά από κανένα τρίμηνο, που είχα διαβάσει και ήθελα να κάνω την ξύπνια..
    -Κυρία μόλις σκέφτηκα ένα αρχίδι!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Καλά δεν παίζεσαι λέμε, χαχαχα έχω λιώσει στο γέλιο. Μιλάμε είσαι μεγάλο ούφο γι'αυτό σε πάω!
    Αν ήμουν στην θέση των καθηγητών σου σε καμία περίπτωση δεν θα σου έδινα αποβολή γιατί όλες οι απαντήσεις σου ήταν έξυπνες, λολ.

    Μέχρι και 5ήμερη έχω φάει με την δικαιολογία ότι κατάντησα το σχολείο "οίκο ανοχής". Τι μαλάκας διευθυντής! Όλα αυτά επειδή με έπιασε να καπνίζω και επειδή δεν "έδωσα" τα υπόλοιπα άτομα που κάπνιζαν. Α και μία άλλη φορά επειδή πήγαινα στο γυμνάσιο, ντυμένη φρίκουλο. Τύφλα να έχει το ανακριτικό μιλάμε. Ο παλιοτρύπας, ο μπουχέσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν υπαρχεις χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες τα βρε Μαριάννα, ειδικά στην Γ γυμνασίου, απούσια για μένα θεωρούνταν να είμαι στην τάξη και όχι στο προαύλιο...:P
    Αυτό με το αρχίδι το πλήρωσα πολύ ακριβά, και στις τρεις τάξεις του γυμνασίου είχα την ίδια καθηγήτρια και σε κάθε τρίμηνο μου βάζε 9 (η μαλάκω), βέβαια δεν ήταν το μόνο που είχα πει και κάνει..
    Από τοτε κάπνιζες βρε; Σα δεν ντρέπεσαι Οίκο Ανόχης το κάνες το σχολείο μας, με τα malboro...χαχαχα

    Siren Girl δυστυχώς είμαι μία θλιβερή απόδειξη της εξωγήινης ζωής χαοχαοχαοοα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΧΑΧΑΧΑ...ΩΡΑΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ...
    ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΤΟΥΒΛΟ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ! Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΕ. ΤΗΝ ΛΕΓΑΝ ΦΑΡΜΑΚΗ! ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΠΟΤΕ, ΠΟΥ ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΛΕΓΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΜΟΙΚΑΝΑ, ΣΚΙΣΜΕΝΟ ΤΖΙΝ, ΠΑΡΑΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΡΒΥΛΕΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΕΣ!
    ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ. ΑΥΡΙΟ ΠΑΟΛΟ ΘΑ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΡΙΝΩ ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΩ Η ΟΧΙ!
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΕΓΩ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ. ΒΛΕΠΕΤΕ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙ.. ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΦΑΡΣΙ!
    ΠΑΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΩΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ!
    ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ;;
    ΝΑΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΤΑ ΞΕΡΩ...
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΗΝ ΕΜΑΘΕΣ.
    ΝΑΙ ΛΕΩ. ΤΗΝ ΕΥΚΤΙΚΗ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ
    ΝΑΙ ΞΑΝΑΑΠΑΝΤΩ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΩ, ΡΩΤΑΩ!
    ΟΧΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΚΟΡΑΚΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ....
    ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΑΛΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΩ.
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕ ΥΦΟΣ ΑΥΣΤΗΡΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΙΑ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ! ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ Ε;; ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ!!!
    ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΑΠΟΔΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΩΝΑΖΩ ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΩ...
    ΕΚΠΛΗΚΤΗ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΕΣΤΗΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΥΦΟΣ...
    ΑΡΧΙΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ... ΚΕΚΟΡΑΚΑ, ΚΟΡΑΚΙ, ΚΟΚΟΡΑΣ, ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ...
    ΜΕ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ΕΞΩΩΩΩΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ
    ΘΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ...
    ΣΗΚΩΝΟΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ... ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΠΑΛΙΟΚΟΤΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
    ΠΕΝΘΗΜΕΡΗ ΑΠΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ... ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ!!! ΧΑΧΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λολ
    Δεν έκανα malboro αλλά camel:p Γάμησέ τα, από 15 χρονών καπνίζω, μπουά.
    Η μαλακία πάει σύννεφο σε αυτές τις ηλικίες, όχι πως μετά παύουμε να μαλακιζόμαστε και μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά, χαχαχα.

    χαχαχα Ιταλέ! Καλά της είπες την κότας. Έπρεπε μαζί με το άι γαμήσου να της κάνεις και κο κο κο. Τι σκατά είναι "κεκορακας" έμαθες? Δεν κάναμε ποτέ αρχαία στο σχολείο...

    Πλήττω και δεν έχω παρέα να βγω, το κέρατο μου. Ξενυχτήσαμε μέχρι τις 8 το πρωί και όλοι κοιμούνται ακόμα, πτφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΧΙ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΠΟΤΕ!!
    ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΣΠΙΤΙ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ.ΧΙΧΙΧΙΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ ήμουν μεγάλη λέρα ειδικά στο λύκειο, αν αρχίσω να λέω θα πάρει ώρες. Ειδικά 3η Λυκείου με τις μεγάλες καταληψεις μηνών, αξέχαστες ημέρες στην Πλάκα που πηγαίναμε σχολείο, και διατηρώ ακόμα φιλία με την κοριτσοπαρέα που ήμασταν συμμορία, δεν ξεκόψαμε ποτέ. Και πάντα θυμόμαστε τις μαλακίες που κάναμε.

    Marianna απο τα 15 και εσύ αγάπη; Χαχαχαχα, και εγώ! Βάλε άλλο ένα κοινό στην λίστα! :-P

    Παιδιά το μεγάλο κλάσιμο απο τα γέλια στα αγγλικά παίζει στην αυτόματη μετάφραση.

    Μετάφραση στα Ελληνικά τι είναι το Grunge.

    "Grunge (sometimes referred to as the Seattle sound) is a subgenre of alternative rock that emerged during the mid-1980s in the American state of Washington"

    "Μετα-grunge-μετα είναι ένα subgenre εναλλακτικός βράχος αυτός προέκυψε κάπως στις αρχές του 1990 ως παράγωγο grunge μουσική.[1] Γενικά, οι ζώνες επονομαζόμενες υπό αυτήν τη μορφή είναι ζώνες βράχου που επηρεάζονται κοντά grunge."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά βρε Ιταλέ που το σκέφτηκες αυτό;;; Χαχαχαχα Γάμησε το κεκόρακα...

    Μαρίαννα κάμελ, ε; Αυτά χάλασαν τώρα... ;)

    Μπανανία μην ανησυχείς απ'ότι φαίνετε εδώ όλες λέρες είμαστε...χοχοχοχοχο

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τσαχπινα

    ΕΜΑ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΟ, ΤΑ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕ!

    ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΑ 15 ΚΑΠΝΙΖΩ...WINSTON, PRINCE,CAMEL
    KAI KAΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ MARLBORO LIGHTS... ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμάν ρε Μπανανία μου! Κάτι συμβαίνει εδώ πέρα... κάτι ύποπτο χαχαχα. Άστα να πάνε οι online μεταφράσεις στα ελληνικά έχουν τρελό γέλιο. Οπότε grunge είναι ο εναλλακτικός βράχος? Ωραία γιατί τόσο καιρό δεν ήξερα, μουχαχαχα

    Όντως, τα camel έχουνε γίνει πολύ μπλιαξ. Εδώ και χμμμμ πόσα 5-6 χρόνια? κάνω μόνο καπνό. Τα τσιγάρα μου βρωμάνε!! Εγώ δεν είμαι λέρα λε... πλένομαι συχνά:-pp

    Ρε Ιταλέ με γράφεις? Τι σκατά σημαίνει το κεκόρακας? Θα μας πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα Camel και τα Marlboro είναι σκατοτσίγαρα. Η Καμήλα δεν έχει πια τον καπνό που είχε, άσε ρε με τα αμερικάνικα, ένας Θεός ξέρει τι σκατά ρίχνουν στα καπνά τους.

    Ξέρεις τι να δοκιμάσεις; Τα ΒF!

    Απο τα τελεύταια Ελληνικά τσιγάρα, απο τα Ελληνικά ΣΕΚΑΠ, τα ωραιότατα καπνά μας, με βιοφίλτρο άνθρακα παγκόσμια πατενταρισμένο που ήρθε η Marlboro και τα έσκαγε όσο όσο να το πάρει και έφαγαν πόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα ιδρύσουμε το ΚΟ.ΕΛ.ΛΕ.

    Κόμμα Ελληνίδας Λέρας! :P

    Κορίτσια σαν εμάς είναι μετρημένα στα δάχτυλα ρε σεις, ας όψονται αυτές που ήταν τα "καλά κορίτσια", χο χο χο! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λοιπόν από την ολιγόμηνη πείρα μου, απο τους μπάφους, παίδες μουράτι, πρινσάκια άσπρα και τα μάλμπορο τα light...Αυτά μου άρεσαν τους δύο μήνες που το παίζα καπνίστρια (τώρα είμαι φανατική αντικαπνίστρια)

    Μπανανία πες το και έγινε για το κόμμα... Είμαστε ήδη 3 μέλη....
    ΚΟ.ΕΛ.ΛΕ και Ντου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λολ γουστάρω!
    Ποιός θα είναι αρχηγός? Ή Errico Malatesta για μια ελεύθερη κοινωνία χωρίς αρχηγούς? μουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαχαχα εεε λογικά η μπανανία θα είναι, μιας και που το σκέφτηκε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΑΡΙΑΝΝΑ
    ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΒΡΕ... ΔΕΝ ΕΜΑΘΑ ΠΟΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΕΚΟΡΑΚΑ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγω θα είμαι προεδρα να' ούμε και σαν πρώτη προεκλογική κίνηση προσφέρω εκδρομή στο Γαιδουρονήσι με την σμαραγδένια θάλασσα, με σκηνές κάτω απο τα Πεύκα να το παίζουμε χίπισσες και να κοζάρουμε κανα ωραίο τουρίστα.

    Οι άντρες μας να πάνε διακοπές μόνοι τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λολ
    Έλα μωλέ άσε με να πάω με τον άντρα μου. Κρήτη θα πάμε ούτως ή άλλως οπότε πετάγομαι μία Γαϊδουρονήσι χωρίς αυτόν:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν πάτε κοντά Ιεράπετρα δηλαδή ανατολικη Κρήτη, μπορείς να πας απο εκεί με το καραβάκι. Αν μου πάτε Δυτικά στα Χανιά, άστο για άλλη φορά.

    Πολλά φιλιά στην μισή πατρίδα μου (μαμά Χανιώτισσα) όταν πας. Μου έχει λείψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το ξέρω είχε πάει ο bf πέρισυ, μην χέσω!
    Χανιά γιατί έχει φίλους εκεί. Δεν με χαλάει, έχουμε μηχανή, μηχανάρα θα έλεγα και μπορούμε να πάμε όπου θέλουμε! Ουυυυυ! Να τσακιστείς να έρθεις και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ φιλενάδα μουουουουυ πόοοσοο θα το ήθελα!!! Μακάρι στο μέλλον να μπορέσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά το στίχο από την Οδύσσεια δεν τον ξέχασα ποτέ. Σελ. 336: "T' αρχίδια θα σου ξεριζώσει, ωμά να σου τα φάνε τα σκυλιά". Σωστός κι ο Όμηρος που τον έγραψε, κι ο μεταφραστής που τον απέδωσε με ρεαλιστικότητα. Εμείς δεν το είχαμε κάνει καθόλου αυτό το κεφάλαιο, ήταν η ραψωδία Σ, αν και περιμέναμε πώς και πώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina