6/7/10

15 Κλινέξ και σκατέξ

6/7/10


Λοιπόν παιδάκια θα σας διηγηθώ την σημερίνη μου τραγική - βρωμερή ιστορία!
Γι αυτό όποιος δεν έχει υπομονή καλύτερα ας μην διαβάσει....

Ξύπνησα κατά τις 12.30 πρωϊ πρωϊ και κάτι σκυλοβρώμαγε ακόμα και στο σαλόνι...Αθώες σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου, θα κλασε ο διπλανός, θα μας εχεσε κουνάβι κτλ. Μέχρι που βγήκα έξω και το θέαμα ήταν απόκαρδιωτικό...

Απ το καπάκι του φρεάτειου έβγαιναν νερά...Πήραμε ένα αποφρακτικό ήρθαν κατα τη 1 και μας είπαν οτι χρειάζεται να έρθει η ΕΥΔΑΠ (σωθήκαμε). Από τη 1 πριν μισή ώρα ήρθαν (6 το απόγευμα), και δεν πίστευα στα μάτια μου γι αυτό που αντίκρυσα. Όλη η αυλή μέσα στα σκατά, πλημμυρίσαμε στο σκατό και μαζί με την αυλή κάναμε και την γειτονιά. Καλά της γειτονιάς της άξιζε, ειδικά στην κυράτσα δίπλα.

Η μαμά μου έπαθε κρίση πανικού μολίς είδε την αυλή να είναι έτσι...
Έλεγα τώρα θα την μαζέψω και άμα πέσει κι'όλας πως να την μαζέψω; Με τα σκατολοΐδια μαζί; Ούτε κατά διάνοια...

Στο μεταξύ έβγαιναν οι θείτσες απο την γειτονιά και έλεγαν:

-Τι είναι αυτά;

Τι θες μωρή να ναι, δείγματα ωμής ομελέτας είναι;

-Εδώ θα μείνουν;


Τώρα που σε βρήκαν να σε χάσουν; Κρίμα δεν είναι;


Πρώτη φορά και εγώ που με αηδίασε κάτι τόσο πολύ! Είχαν βουλώσει και άλλα φρεάτεια εδώ στην γειτονιά, αλλά τέτοιο σκατό πια, ούτε στην Βουλή!

Tώρα περνάει μία μία κάτι σαν να μας συλληπηθούν, και να μας πουν
-ΧΑ, ξέρουμε τι χέζετε! Έχει γίνει η must συζήτηση της γειτονιάς...Ποια θα μπορούσε να είναι άλλωστε η συζήτηση για μία ΣΚΑΤΟγειτονιά σαν την δική μας...ΤΑ ΣΚΑΤΑ!!!

Οι χλωρίνες έχουν πάρει φωτιά...Οχι φυσικά από εμένα...


Λοιπόν επειδή το θέμα δεν έχει πολύ ζουμί και επειδή πάω να βάλω όρο στην μύτη μου μπας και ξεβουλώσει από την μυρωδειά που μου χει κάτσει σας βάζω ενα εντελώς γελοίο κλιπάκι μίας που κράζει την Σακίρα

Όποιος έχει διαβάσει πολλά από αυτά που έχω γράψει, θα δει οτι δεν υπάρχει κείμενο που να μην έχω αναφερθεί σε σκατά....Τυχαίο;;; Δεν νομίζω!




15 σχόλια:

  1. χαχαχαχα ρεεεεεεε έχω λιώσει στο γέλιο!
    Λατρεύω τον τρόπο που γράφεις χαχαχα!
    Λίγα με το κλινέξ κοπελιά γιατί το σκυλί μου είναι σαν αυτό στην διαφήμιση:-p
    Πωωωω σκατά ολέ!! Δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι στην θέση σου, μπλιαξ! Σκατό εδώ, σκατό εκεί, σκατοκατάσταση κυριολεκτικά.
    Πως τις λένε ρε γαμώτο τις σακούλες που γεμίζανε παλιά με σκατά και τις πετάγανε στην πόρτα των γειτόνων? Κάνε και εσύ το ίδιο. Είναι κρίμα ρε, μην πάει χαμένο τόσο σκατό χαχαχα
    Πες στην μαμά να πάρεις βαθιές αναπνοές (τώρα αυτό στην δική σας την περίπτωση δεν ξέρω αν είναι καλό χαχα).
    Το έχω δει το βίντεο με την Σακίρα λολ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω είπα μεγάλο άκυρο...
    Το σκυλί είναι στην διαφήμιση του κλινέξ και όχι του κλίνεξ χαχαχα. Σκύλος που διαφημίζει χλωρίνη, καλή φάση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχ σκατό εδώ, σκατό εκεί, έχει γίνει όλη η γειτονιά σκατά ολέ...Τελικά δεν έφταιγαν οι δικοί μας κώλοι/ποποί/έδρες αλλά της γειτονιάς. Το είπε ο σκατατζης, αλλά επειδή υπάρχει λίγο κλίση στο δρόμο, πετάχτηκαν σ'έμας τα αποσυντεθεμένα τους...
    Γι αυτό παίδες λυπηθείτε τους από κάτω σας και προσέξτε που χέζετε και ΠΟΣΟ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ!!! Επίσης κάποιος γείτονας έχει αμοιβάδες,και δεν τον ξέρει, κάτι σκουλικάκια έβγαιναν απο το κουραδάκι του..χοχοχο
    Εγώ με το κλινέξ καμία σχέση, χαλάνε τα χεράκια...Εδώ δεν ξέρω καλά καλά να στρώσω το κρεβάτι μου (μάχη δίνω) θα βάλω χλωρίνες για να μαζέψω τα σκατα; I dont think so...

    Γαμάτη ιδέα σκύλος που διαφημίζει χλωρίνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λολ
    Τύχη που την είχατε χαχαχα.
    Στην τελική σου χρειαζότανε κοπελιά! μιας και χρησιμοποιείς πολύ την λέξη σκατά... να μην σου κάνουν μια επίσκεψη?:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα εεε οχι όμως ολης της γειτονιάς..παρα πάει χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΑΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΙΑΣΑΤΕ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ....
    ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΑ ΧΕΣΙΜΟ... ΧΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά είναι πραγματικά προβλήματα! Χαχαχα!
    Όσο για την μυρωδιά φεύγει δύσκολα η άτιμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kitsosmitsos αστα έχουν περάσει 2 μέρες και ο λαιμός μου έχει γίνει σκατά..

    Μαριάννα χαχαχαχαχα κλαϊν μάιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina