2/7/10

29 Η σωτηρία μας...

2/7/10

Λοιπόν παίδες, μαζί με τις βαλίτσες που ετοιμάζετε για τις διακοπές...στο σπίτι σας ή αν πάτε κάπου έχω να σας προσφέρω και μία μούτζα ελπίδα (πεντάκις δηλαδή). Μιας και το ΦΠΑ θα φτάσει στο ημισυ του μισού παρά ένα 24%, μιας που αυτοί τις τροίκας μας έχουν μπαστακώθει, και γενικά έχουμε στριμωχτεί τόσο που αν κάποιος κλάσει θα τρυπήσει τον από πίσω (τέτοιο στριμωγμα) και αφού και η γκαντεμοκίνα ανοργασμικιά θα κάνει και κόμμα.

Η λύση είναι μία!!!

Μεταναστεύστε σε άλλο πλανήτη!!!!
Η χώρα μας αλάνια μου, δεν μας χωράει καθημερινά μας χέζει με τα σκατά που λέγονται πολιτικοί, δημόσιοι και συνδικαλιστές! Μας κάνουν ότι τους καβλώσει και εμείς σαν μαλάκες περιμένουμε να ενημερωθούμε για τα γεγονότα από τους ανεμοκαβλιάριδες των ειδήσεων...  Η ανεμόκλαβλα του έχεις χτυπήσει στο κεφάλι και μαζί με την ζέστη, ασ τα να πάνε!!!

Προχθές με το που ξύπνησα το κέρατό μου δηλαδή έπεσα πάνω σ'ένα ντοκυμαντερ για τα "Σενάρια Καταστροφής του Κόσμου" Είδα όλα τα ανεμενόμενα, αλλά κάτι μου έλειπε....Κάτι δεν μου κόλλαγε καλά...Μόλις πηγα στον καθρεύτη μου συνειδητοποίησα οτι αυτό που δεν μου κόλλαγε ήταν η ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ !!! Κι 'ομως οι πυρηνικοί πολέμοι που αναφέρθηκαν είναι αρκετά μακριά από την ίδια μας την ύπαρξη ως κίνδυνο για την Γη μας...

Άμα διαφωνεί κανένας, θα του προτείνω να βγει λίγο έξω στην κοινωνία να δει το είδωλο του, στους ραγισμένους καθρεύτες μας, που τους αφήνουμε να μας δείχνουν τόσο άσχημα. Τρόμαζουμε και εμείς στην θέα του ειδώλου μας!

Μήπως τελικά πριν αλλάξουμε τον καθρεύτη μας, και ταξιδέψουμε γι αλλου να κάνουμε κάτι;
Σίγουρα το γυαλί όταν θα κολλήσει θα φαίνεται η ρωγμή, αλλά και αυτή θα υπάρχει να μας θυμίζει οτι σφάλαμε και επανορθώσαμε! Άμα το αφήσουμε έτσι, σίγουρα θα χρειαστεί να αλλάξουμε πλανήτη!

Όπως είχε πει πολύ σωστά ένα κωμικός:
Η άνω τάξη είναι που έχει την εξουσία
Η κάτω τάξη αυτή που εξαρτάται από την Άνω
Και η μεσαία για να βλέπει την κάτω και να προσπαθεί για να μην πέσει "στα χάλια της"
Ξέχασε το καθρεύτισμα, μπροστά στον καθρεύτη μας είμαστε όλοι ίσοι!
Δυστυχώς για ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ το εσωτερικό μας χάλι κανένας πλαστικός δεν μπορεί να το αλλάξει!
Μόνο εμείς, αλλά και πάλι εδώ λειτουργεί η δύναμη της ΜΑΖΑΣ, "αφού ο άλλος κάνει αυτό θα το κάνω και εγώ, αυτός είναι πιιο μάγκας από εμένα;"

Γι αυτό παίδες, ας κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας πρώτα...
Άμα δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε προς το καλύτερο εννοείται, πως θα αλλάξουμε την κοινωνία μας;
Θα μένουμε πάντα στους βούρκους των πολιτικών, και μέρα με την μέρα θα βουλιάζουμε πιο πολύ μέχρι που θα χαθούμε... Για να είμαστε και ακριβείς θα αυτοεξαφανιστούμε, επειδή θα βάφουμε την ασχήμια μας με Erre Due  και θα την ποζάρουμε στους καθρεύτες μας, για περισσότερα like στο facebook!

YΓ: Δεν ξέρω τι με έπιασε και τα έγραψα με παρομοιώσεις... Ελπίζω να διαβάζεται το κείμενο...

29 σχόλια:

  1. Γύρισα, σαν τον Καρρά ένα πράγμα και κοιμάμαι όρθια. Σου έλειψα μαρή?!
    Στα λόγια μου έρχεσαι ζουζού. Αν ο άνθρωπος δεν αλλάξει από μέσα του δεν παίζει να γίνει ποτέ τίποτα. Πρέπει πρώτα, ο καθένας ξεχωριστά, να συνειδητοποιήσει τι είναι, τι θέλει να κάνει, πως μπορεί να γίνει καλύτερος κλπ. Μόνο τότε μπορούν να έρθουν πραγματικές και ουσιαστικές αλλαγές σε αυτό τον τόπο.
    Περιττό να σου πω, ότι θέλω διακοπές, αραχτή σε μια παραλία όλη μέρα μόνο με το μαγιό. Γύρισα και με έχει πιάσει ψυχοπλάκωμα γκρρρ.
    Πως πέρασες το Σ/Κ?
    Μουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε βρε Μαριαννάκι, επιτέλους ήρθες άντε να έρθει και ο Ιταλός, να μαζευόομαστε σιγα σιγά...Πως ήταν η Ναύπακτκος; Μόνη μου με αφήσατε ζοντοβολάκια...
    Θα σου φύγει το ψυχοπλάκωμα, όσο για το Σ/Κ βόλτες ;) συνεπώς καλό! Χεχεχε
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ...
    ΕΓΩ ΕΚΤΟΣ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΟΡΙΝΘΟ ΣΕ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΖΕΥΓΑΡΙ...
    ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ... ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕ!!!

    ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΤΙΚΗ!!! ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ.

    ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ. ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΑ! ΤΟ ΑΦΗΣΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ! ΜΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έκανες και συ ;) Άντε να φύγω και εγώ...
    Iταλάκι, για πάντα για πάντα, θα μας αφήσεις; :(

    Άντε γράφε γιατί όσο εσείς δεν γράφατε διάβαζα τις δικές μου σοφίες, και είναι πολύ επικίνδυνο αυτό...χιχιχι
    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙΑ ΜΟΥ. ΟΥΦ!
    Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ... ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!
    ΠΟΤΕ ΦΕΥΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΟ;;

    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...
    ΡΕ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΘΑ ΜΕΛΑΝΧΟΛΗΣΕΙ ΤΟ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΙ ΜΑΣ!
    ΧΙΧΙΧΙΙΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αργώ εγώ... :( 30 Ιουλίου για κανένα 15νθήμερο, γιατί μετά έχω διάβασμα...
    Χαχαχα βαρέθηκα τη ζωή μου στο ίντερνετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΛΙ ΔΙΑΒΑΣΜΑ. ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ!
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ..ΓΚΡΡ
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εμ τι να κάνω χρωστάω μαθήματα... :'(
    ρε συ Ιταλέ μήπως είμαστε από ίδιο σόι;
    Ούτε εγώ τρελαίνομαι για μπάνιο, για ρακέτα πάω πιο πολύ και για την πλάκα, κάνω όμως μπάνιο αν δεν βαριέμαι( σπάνια) πέρσυ έκανα μόνο 10 μπάνια και ήμουν Ιουλιο και Αυγουστο διακοπές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
    ΜΠΟΡΕΙ.. ΞΕΝΕΡΩΝΩ ΑΦΟΡΗΤΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΕΡΟΤΕΛΕΣΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ..ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΚΑΝΩ..
    ΑΣΤΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΣΕ ΠΡΗΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.. ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΡΕ!!!
    ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΚΡΟΦΙΛΟΣ ΣΑΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑ... ΧΧΑΑΧΑΧΑΧ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ. ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΗΣΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΤΑΤΤΟΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ!
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΚΙ ΟΛΑΣ ΔΗΛΑΔΗ....ΙΧΙΧΙΙΧΙΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχαχα νεκρόφιλος χαοαχοαοχαοχοα
    Εγώ φοβάμαι τα τατουάζ, ειδικά αυτά με τις βελόνες που είναι..απαπαπα πνουχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε ΝΑΙ ΡΕ ΕΣΥ.... ΜΕ ΠΡΗΞΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΣ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΡΕ ΕΣΥ, ΛΙΓΟ ΠΟΝΑΕΙ..ΑΝΤΕΧΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λολ να φύγετε ρεεεεεε, να πάτε αλλού:p
    Και εγώ σκυλοβαριέμαι το ίντερνετ. Θέλω να φύγω τώρα (αλλά δεν μπορώ μπουά)
    Στις 23 αν δεν κάνω λάθος θα πάω σε ένα τριήμερο festival στο βουνό yay! Θα έρθετε?
    Ωραία στην Ναύπακτο αλλά είναι λίγο 3 μέρες μόνο γκρρρ
    Το τατουάζ δεν πονάει καθόλου (τουλάχιστον εγώ δεν κατάλαβα τίποτα).
    Και εγώ τεμπέλα στο κολύμπι. Μπαίνω και βγαίνω και πολύ είναι.
    Βαριέμαι!
    Καλά πως γράφω έτσι? Καμία ροή στον λόγο μου, τυχαίο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΡΙΑΝΝΑ
    ΠΟΙΟ ΒΟΥΝΟ... ΤΙ ΦΕΣΤΙΒΑΛ..
    ΔΩΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΡΕ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΦΩΤΙΣΕ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνο που πονάει μακριά από εμένα...χαχαχα
    Μαριαννάκι δεν προλαβαίνω 26 μάλλον πάω Πάρο(άλλαξα πάλι γνώμη 5 φορές έχω αλλάξει μέχρι στιγμής) και μετά 30 Ζαχάρο Hell Yeah (ελπίζω τα νέα που θα σας γράφω, να μην αφορούν φωτιές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το event http://events.myspace.com/Event/4237195/%CE%89%CF%87%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%94%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%85%CF%82-2010%CE%A4%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B7%CE%BD%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%AC-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1.( καλά τι σκατά λινκ είναι αυτό?)
    Πάντως λένε πως το μέρος είναι τέλειο. Μέσα στο πράσινο. Είχε πάει η αδερφή μου πέρισυ και πέρασε πολύ ωραία. Θα είμαστε παρέα γύρω στα 15 άτομα.
    Χριστίνα προλαβαίνεις. 25 τελειώνει το event χοχο:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλεος γιατί δεν φαίνονται τα σχόλιά μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι σκατά έχει πάθει το blogger και δεν μεφανίζονται πουθενά σχόλια το κέρατό μου μέσα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαριάννα μου εγώ τα βλέπω τα σχολιά σου.... Και γω έχω απαντήσει 2 φορές στο ποστ σου, και δεν μου τα χει βγαλει...Μαμιεμαι το blogger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι αλλά δεν θα προλάβω να φτιάξω βαλίτσες, τίποτα...χαχαχα
    Θα δω γιατί την σκέφτομαι την Πάρο για το αν θα πάω ή όχι... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τώρα σοβαρά αν δεν πας, να έρθεις μαζί μας. Είμαστε όλοι ούφα και καλά παιδιά. Εγώ πάντως την πρόσκληση την έκανα, από κει και πέρα εσύ αποφασίζεις! Την θυμάσαι αυτή τη σειρά ή ήσουν νιάνιαρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω καμία αμφιβολία οτι είστε καλά παιδιά, θα σου πω σίγουρα μέχρι την Πέμπτη γιατί όλο αλλάζω για την Πάρο ;) και είμαι μακριά από Ναύπακτο :( Ποια σειρά καλέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντάξει!
    Εεεεεε δεν την έχεις προλάβει. Ήταν μια σειρά παλιά που λεγότανε "Εσύ αποφασίζεις". Ο τηλεθεατής ήταν αυτός που καθόριζε την εξέλιξη της υπόθεσης:p
    Βαριιέμαι και νυστάζω!
    Καλά πήγα να πάρω τσιγάρα και για 1η φορά είδα την τιμή., 7.40 ευρώ παρακαλώ. Έλα Αλέκο? Πόσο???????! χαχαχα.
    Ξύπνα! Υπναρού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΒΟΥΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΝΟΜΙΖΩ..
    ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΡΕ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΟ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΝΑ ΘΥΜΑΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναι όντως δεν θυμάμαι τίποτα... :Ρ
    Ρπιχρυσωμένα ήταν τα τσιγάρα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα φώναζε ο Πλάτωνας αλλά απο τότε μεχρι σήμερα η ανθρωπότητα τον έγραψε στ' αρχίδια της.

    Αυτοί είμαστε σαν είδος αγάπη, και σε άλλο πλανήτη να πηγαιναμε πάλι θα την γαμούσαν την κατάσταση. Δεν έχουμε βγει απο τις σπηλιές ακόμα, η κατάσταση μονίμως διαιωνίζεται, οι συνθήκες το ίδιο. Θα πρέπει να γίνουν πολλά loop ακόμα, πολλά σβήσε - ξαναγράψε, για να γίνει κάτι καλύτερο. Και αυτό αν δεν αλληλοεξοντωθούμε ή δεν μας πηδήξει ο πλανήτης.

    Μόνο η μόδα της εποχής αλλάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εεεε νιε ήταν μικρό, δεν φταίω εγώ:p
    Άστα τσαχπινογαργαλιάρα τι να πω? Δεν φτάνει που μας κάνουν κακό μας τα πουλάνε και ακριβά τα ζώα. Να σου πουλάνε θάνατο και εσύ να τον αγοράζεις και ακριβά από πάνω. Τελικά πρέπει να είμαι πολύ ζώον που καπνίζω ακόμα... γκούχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπανανία μου ο Πλάτωνας και οι άλλοι μια χαρά τα έλεγαν, εμείς δεν ξέρουμε που μας παν τα 4...

    Μαριάννα κοψτό βρε κοπελιά το βρωμοτσίγαρο, και γω κάπνιζα για 1 μήνα αλλά μετά ξυράφι το κόψα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina