10/6/10

13 Xώροι κοινωνικής βλακείας!

10/6/10


Πως έχει γίνει έτσι το Facebook; Βασικά πως έχουν γίνει οι χρήστες, γιατί την πλέον σχεδιαστική ασχήμια του εν λόγω site την κάνω πέρα;

Βλέπεις συνεχώς να σε "ανταρουν" ανθρώποι που δεν ξέρεις και ΠΡΟΦΑΝΩΣ ούτε εκείνοι εσένα!
Για ποιο λόγο ρε βλάκα με κάνεις Add τη στιγμή που ήδη σ'εχω απορρίψει 7 φορές;
Θα μου πεις ποια είμαι εγώ που θα απορρίπτω;
Όποια θέλω είμαι και μάλλον για να μην δέχομαι την "φιλία" δεν θέλω και να με μάθεις! Where is your probleme?

Κάνει ο καθένας ένα προφίλ και επειδή μου έχει βάλει τα άθλια γυαλιά ηλίου και φοράει μπλούζα wesc, βγάζοντας τον εαυτό του φωτογραφία μπροστά από ένα καθρεύτη αυτόματα θεωρεί οτι μπορεί να ριχτεί σε όποια γουστάρει!

ΕΕΕ λοιπόν ούτε μάγκας είσαι, ούτε ώριμος μπορείς να θεωρηθείς και ούτε φυσικά αρσενικό!
Ένα αρσενικό δεν αυτοφωτογραφίζεται σαν την τελευταία πουτάνα του πεζοδρομίου με νάζι!!!

Σίγουρα η μαγκεία και το ποιόν του ανθρώπου δεν φαίνεται από τις φωτογραφίες αλλά όπως και να το κάνουμε, δείχνουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας ή ενα κομμάτι από αυτό ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΜΟΔΑ, οπότε μάλλον πάσχουμε από έλλειψη προσωπικότητας!

Έχει γίνει πλέον ένας χώρος κοινωνικών απλύτων!
Ο καθένας γράφει οτι μαλακία του κατέβει, λες και είναι άξια να την διαβάσω εγώ έστω αυτά τα 2 δευτερόλεπτα. "ta spasame koritsares m simera", "tonight shisha", "gia sena" αυτά είναι μερικά από τα σημερίνα μνημόνια. Χέστηκαμε κοπελιά, που καψουρεύτηκες, που έφαγες χυλόπιτα και από τον πόνο σου τα έκανες λίμπα στο shisha!!!

Ένα από τα πιο τράγικα είναι η σφαγή της γλώσσας από τα greeklish  ποτέ δεν κατάλαβα την χρησιμότητα για κάποιον που ζει στην Ελλάδα και το pc του έχει ελληνικό πληκτρολόγειο!
Μία φίλη μου οταν την ρώτησα μου είπε οτι επειδή είναι ανορθόγραφη γι'αυτό χρησιμοποιεί τους λατινικούς χαρακτήρες! Μα καλή μου δεν θα μάθεις ποτέ να γράφεις ελληνικά έτσι; Πως θα μάθεις σκι αν δεν φας τις τούμπες σου;

Άμα το πρόβλημα σου είναι το [alt] +[ctrl] θα γράψω στο τέλος αυτού το ποστ πόσες φορές το γύρισα για να δούμε και αν ζήσω!

Έρχεται στο Inbox μου μήνυμα: "geia s me lene niko apostoloy, ti kanis? pws se lene kai ti ilikia exis?"
Kαταρχήν πες μου ρε Νίκο πόσο βλάκας είσαι;
Είμαι περίεργη να μάθω τα ποσοστά χαζομάρας σου;  Σε χτύπαγε η μαμά σου με το μίξερ και χάνεις;
Είναι δυνατόν ρε "άνθρωπε" να μου στέλνεις μήνυμα και να μην βλέπεις πως με λένε; Ή μήπως νομίζεις οτι τα εμμετικά και γλοιώδη μηνύματα σου θα είναι ανώνυμου αποστολέα;


Ένας άλλος πιο παλιά μου έλεγε "den eimai omorfos? e pes tin ali8eia, kouklos dn eimai?"
Σαν ανάποδο γαμώτο είσαι φίλε μου και όσο με ρωτάς τόσο με τσικλάς να σου ξεράσω την άποψη μου στην μάπα σου, μπας και στρώσει!

Θυμάμαι πέρσι όταν πήγαινα Γ λυκείου (τι ωραίες εποχές) είχε γίνει ο κακός χαμός στο σχολείο, επειδή ένας συμαθητής μου είχε πει πουτάνα την φιλόλογό μας... Το παράξενο δεν ήταν αυτό μόνο, αλλά οτι έστειλα εγώ στον διαχειριστή του group να το διαγράψει γιατί μπαίνουν καθηγητές και πράγματι μέσα σε 30 λεπτά το μήνυμα αυτό είχε διαγραφεί, οι καθηγητές μας όμως είχαν φωτοτυπίσει όλα τα μηνύματα και εγινε της πουτάνας στο σχολείο!

Λοιπόν θα κλείσω το παρόν θεματάκι με τα στατιστικά [alt][ctrl] συνιφασμένα πάντα με την κοινωνική ιντερνετική μόδα για λόγους ειρωνείας.


ΖΩ!!!! Το έκανα 28 φορές και ΖΩΩΩΩ!!! Ούτε ο κώλος μου πέσε, όλα είναι στην θέση τους!
Κισσις (ΧΟΥ)

ΥΓ: Πάω να το σβήσω πλουτίζουν οι μαλάκες από τα δικά μου τα κλικ.. Ουστ ρε!

13 σχόλια:

  1. Το έχω σβήσει το προφίλ μου στο βρωμοφαψεβοοκ εδώ και καιρό. Μια μαλακία και μισή είναι και ένα εξαιρετικό φακέλωμα.
    Ποτέ δεν έκανα add αγνώστους. Το περίεργο ξέρεις ποιό είναι? Ότι ενώ δεν είμαι μέλος πια, μου έρχονται στο email μου μηνύματα με αιτήματα φιλίας. Αυτό πως το εξηγείς?
    Δεν το συζητώ για τις φωτογραφίες. Τα καλλιστεία δεν φτουράν τίποτα μπροστα στο φάψεβοοκ. Τίγκα στα ψώνια και στους ματαιόδοξους είναι. Τι να πεις βρε φίλη? Όπως την βρίσκει κανείς!
    "Σε χτύπαγε η μαμά σου με το μίξερ και χάνεις;"
    Καλά μιλάμε πέθανα από το γυάλο. Γειά σου βρε τσαχπίνα με τα ωραία σου χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι περίεργο, άμα κάνεις λογαριασμό στο Facebook ουσιαστικά ποτέ δεν μπορείς να τον σβήσεις! Φακελώνεσαι ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ! Απλά τον απενεργοποιείς αλλά πάντα εκεί βρίσκεται, έτσι ώστε άμα θες -και καλά- να τον επανεργοποιήσεις να μπορείς...
    kisses :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ...
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΠΑΝΙΣΤΗΡΙ...
    ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γκρρρρ μαμάκες! Καλά αυτό είναι νόμιμο?
    Καλημέρααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίναι νομίζω μέσα στους όρους που αποδέχτηκες όταν έκανες την εγγραφή σου :D :D
    Καλημερούδιαααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Τσαχπίνα. Είδα το μήνυμά σου στο Sync και γράφτηκα αναγνώστης σου. Το blog είναι πολύ ενδιαφέρον και πάνω από όλα, διασκεδαστικό! Παρεμπιπτόντως, είχα γράψει παλαιότερα ένα άρθρο που κράζω κι εγώ το Facebook, πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου σε αρκετά σημεία:

    http://megalesistories.blogspot.com/2009/11/facebook.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπέρες Δήμο, ώραιο το ποστ σου μου πήρε ένα 15λεπτο να το διαβάσω αλλά ήταν απολαυστικό!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To Φατσαμπουκ το χρησιμοποιώ αποκλειστικά και μόνο για ενημέρωση των άρθρων του μπλογκ και ειδήσεις απο άλλα μπλογκ.

    Απο εκεί και πέρα, εξυπηρετικό μεν αν θέλεις να κρατήσεις επαφή με δικά σου άτομα, αλλά και μικρογραφία του πόσο πραγματικά χαμηλού επιπέδου είναι η νεοελληνική κοινωνία.

    Το Φατσαμπουκ είναι καθρεφτης κυρίες και κύριοι. Εκεί βλέπετε πραγματικά που έχουμε φτάσει, τι κόσμος κυκλοφοράει εκει έξω, με αρκετές καλές εξαιρέσεις βέβαια. Πάντα έτσι ήταν, απλά τώρα τα βλέπουμε φανερά και μαζεμένα. Και το ανατριχιαστικό είναι πως ο κόσμος εκτίθεται ηθελημένα και μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συμφωνήσω με τον Πολίτη της Μπανανίας.
    Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο χειρισμού που κάνει κάποιος.Όσο για το φακέλωμα εδώ θα πω το "χέσε ψηλά κι αγνάντευε".Που σημαίνει ότι ούτως ή άλλως η Ελλάδα είναι ένας φάκελος για ξεπούλημα.Εμένα προσωπικά λίγο με νοιάζει.Αυτοί φακελώνουν κι εγώ τους συνδέω...με το προφίλ μου.
    Φιλάκια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ και με τις δύο, απλά δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πάντως αναζητώ πάντα τις εξαιρέσεις. Και ευτυχώς υπάρχουν. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. **Σε χτύπαγε η μαμά σου με το μίξερ και χάνεις;
    Χαχαχαχ, τελειο!

    Facebook ποτε δεν ειχα αφου ειδα το ποσο μεγαλος ντορος εγινε, λεω μοδα ειναι κ αυτη και θα περασει...
    Καθε καρυδιας καρυδι εκει μεσα... Ελεος...


    Θα τα λεμε=]]]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά έκανες και δεν έκανες (τι ασυνάρτητο πράγμα έγραψα πάλι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina