15/6/10

9 summerγέλωτες!

15/6/10




Κάθε φορά που πάω να κάνω μπάνιο στην θάλασσα με πιάνουν τα γέλια με τα ευφάνταστα πράγματα που κουβαλάνε ορισμένοι , κυρίως γυναίκες. Που πανε και τα βρίσκουν;
HelloooOOooo στην παραλία πάτε βούρλα, ούτε στον Βέρτη ούτε στον Πλούταρχο!

Φουλ στο Χαϊμάλι

Και μόνο που σε βλέπω το χέρι μου ιδρώνει και μου θυμίζεις μια μάγισσα που δεν θυμάμαι το όνομα της. Καλά ρε κοπέλα μου, σου δίνεται η μοναδική ευκαιρία που επιτρέπεται το full γδύσιμο και εσύ μου ντύνεσαι σαν να πηγαίνεις να κάνεις κρυοθεραπεία στην Ανταρκτική;

Παρεό με πούλιες και στρας

Να χαρείς, είναι ο ήλιος που μου χει λιώσει το κεφάλι μου χει κάψει τον αμφιβληστροειδή έρχεσαι και εσύ και ολοκληρώνεται το ολοκαύτωμα μου. Με τόσες πούλιες και στράς που έχεις βάλει έχεις σκεφτεί να ντυθείς ηλιακός θερμοσύφωνας;
Καλά όταν το φοράνε αγόρια εκεί είναι που απλά προτιμάς να σε λιώσει ο ήλιος από το να βλέπεις αυτό το θέαμα, μαγιό σλιπάκι Κούρου και παρεό με στρας..


Lap top

Όχι πραγματικά ποια είναι η σημασία να κουβαλάς λάπ τόπ στην παραλία;
Να μας δείξεις οτι έχεις; ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ! Έχουμε και εμείς (νια νια νιανιανια)
Σ'έχει διορίσει κανείς ως σπασόDJ της παραλίας; Στην παραλία πας για να φύγεις από την καθημερινότητα και όχι για να την μεταφέρεις στην παραλία,!! Άμα θες πάρε το λάπ τόπ σου και πήγαινε για τουρισμό στην μπανιέρα σου, και μόνο που σε βλέπω στην παραλία με λαπ τοπ εκνευρίζομαι!


Μπολάκια με κεφτεδάκια, τυροπιτάκια και γενικά πράγματα αποκλειστικά για μαμ...

Όπως είχα γράψει σ'ένα παλαιότερο ποστ (δεν θυμάμαι ποιο είναι) μία θεία μου είχε πάρει στην παραλία ρολό με πατάτες στον φούρνο! Μιλάμε για την απόλυτη ξεφτύλα, δεν θυμάμαι να χω ντραπει περισσότερο στην ζωή μου αν και δεν καθόμουν κόντα είχα παπαριάσει στην θάλασσα.
Αλλά δεν είναι μόνο η θεία μου, είναι κάθε θείτσα η οποία κουβαλάει όλη την κουζίνα της για να μην μείνει νυστικός ο μπούλης σύζυγος με την κοιλιά της φιλαρμονικής...

Μαγιό σλιπ σε άντρες

Για μένα το πιο αντιαισθητικό πράγμα που μπορεί να βάλει ένας άντρας!
Άμα δεν είσαι αυτό που λέω καλωδιάκιας και πάλι με επιφυλάξεις, εε δεν το βάζεις.
Πέρσι ήταν ένας κάπου στα 35-40 που φόραγε κίτρινο σλιπ μαγιό και προσπαθούσε να μπροστοτουρλωθεί για να μας δείξει τα προσόντα του (;) αλλά έλα που τα προσόντα καλύπτονταν από μία μπυροκοιλιά και το σλιπ από πίσω έτεινε για στρινγ...


Σαμπρέλες, δράκοι, στρώματα, φουσκωτές μπάλες όλα μαζί!

Η χαρά του παιδιού, το Νηπιαγωγείο και ο Παιδικός σταθμός στην παραλία.
Δεν λέω αν κουβαλάς κάποιο από αυτά, αλλά αν τα κουβαλάς όλα αυτά!
Τι να κάνουμε με πειράζει η υπερβολή!
Τι θα τα κάνεις ρε κακομοίρη μπέμπη όλα αυτά 40 χρονών γαϊδαρος είσαι και δεν κουβαλάς και κανένα κουτσούβελο;

Αθλητικό παπούτσι και τζιν!

Μάλιστα, είσαι περιπτωσάρε εσύ... Όλοι οι ανθρωπολόγοι και να σε μελετήσουν άκρη δεν θα βγάλουν με εσένα!
Πας στην παραλία για να κάνεις μπάνιο και βάζεις τζιν παντελόνι και αθλητικό;
Οκ τον εαυτό σου προφανώς και δεν τον σκέφτεσαι τους διπλανούς σου όταν θα βγάλεις το αθλητικό και θα μοσχοβολάνε οι μύκητες σου ούτε αυτούς σκέφτεσαι;



Ψαροντούφεκο!

Θα σε ανθρωποντουφεκιάσω έτσι και σε ξαναδω σε παραλία με κόσμο να μου ρθεις με ψαροντούφεκο ζώον ε ζωο!
Πόσο βλάκας παίζει να είσαι ρε;


Ακολουθεί περσινό καλοκαιρινό τραύμα...



Λοιπόν πέρσι, είχα πάει με την παρέα μου για μπάνιο και είχε πάρα πολύ ζέστη λιώναμε...
Όπως καθόμασταν στην άμμο και συζητάγαμε ξαφνικά το φως του ήλιο χάθηκε! 
Ήρθε μία μούμια με κάτι βυζόμπαλα σαν μπάλες του μπάσκετ και άπλωνε την πετσέτα της για να κάτσει...
Σιγά όμως μην την αφήναμε έτσι... ΧΕΧΕ
Πήραμε τα ποπ κορν και τις τα πετάγαμε στην χαράδρα ανάμεσα μέχρι που μας πήρε είδηση και αφού μπουκώθηκε με καρύδια (αυτά που τρώγονται για να μην την παρεξηγήσετε την γυναίκα) πήρε την πετσέτα της και σε άλλη παραλία...

9 σχόλια:

  1. Λολ...
    Συμφωνώ σε όλα εκτός από το τζιν και το αθλητικό παπούτσι. Αν έχεις μηχανή και δεν θέλεις να σκοτωθείς μέχρι να φτάσεις στην παραλία...ε καλό είναι να είσαι και λίγο ντυμένος... σωστά? Τουλάχιστον αν πέσεις να γλυτώσεις μερικά τραύματα, εκτός και αν πέσεις και σκοτωθείς οπότε και σαγιονάρα να φορούσες το αποτέλεσμα δεν αλλάζει. Τι λέω βραδιάτικα?!
    Τα Καμμένα Βούρλα τα έχεις ακουστά? Γιατί δεν πάνε εκεί όλα τα βούρλα που είναι και καμμένα, να ξενοιάσουμε και εμείς? χιχι Σκάωωωωωωωωωω! Μουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα οκ άμα είναι μηχανή πάσο... :)

    "Τα Καμμένα Βούρλα τα έχεις ακουστά? Γιατί δεν πάνε εκεί όλα τα βούρλα που είναι και καμμένα, να ξενοιάσουμε και εμείς? χιχι"

    Έλα ντε...
    Τι ατάκα είπες; Το πρόβλημα θα ναι οτι δεν θα χωράνε..χιχιχιχι

    3 μπάνια έχω κάνει σήμερα(στην μπανιέρα) απο την ζέστη και λέω να πάω και για 4...ασ'τα να πάνε με την κωλόζεστη...

    φιλούθκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ... ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ...
    ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΑΚΕΤΕΣ... ΠΑΚ ΠΑΚ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ.. ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΗΚΩΘΩ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΕ ΚΑΝΑΝ ΠΑΤΟ....
    ΜΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασικά το πρόβλημα με τις ρακέτες είναι αν είναι πολλοί και δεν ξέρουν...εκεί είναι να τους κάνεις την ρακέτα καπέλο...

    ΥΓ: Και γω ανήκω σε αυτή την κατηγορία του καπέλου
    χεχεχεχε

    Σμούτσις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα για το μπαλάκι. Μια φορά μου είχε σκάσει στο κεφάλι γκρρρ.
    Τώρα που είπα κεφάλι... χθες τα γατόνια μου ρίξαν ένα μικρό τραπεζάκι που έχω στο μπαλκόνι και έπεσε το τασάκι πάνω στα κεφάλια των από κάτω. Πάλι καλά που ήταν πλαστικό χαχα!
    Όσα μπάνια και να κάνεις τσαχπίνα μου, το ίδιο και το αυτό. Δεν το γλυτώνεις το μουσκίδι από τον ιδρώτα. Μπουά σαν ζαβλακωμένα κοτόπουλα είμαστε όλοι.
    Μαγίο σλιπ σε άντρες... το χειρότερο μου μιλάμε. Φρικάρω κα μόνο στην σκέψη. Το καλύτερο όμως είναι οι "άντρες" με string χαχαχα:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΡΑΚΕΤΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ... ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΝ....
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πλαστικό, εεε;; Κρίμα χαοχαοχαοχαο
    Καλέ με το string απλά αποθέσωση Τ-Ο Γ-Ε-Λ-Ι-Ο

    Ντάξει Ιταλέ αν δεις καμία στην παραλία να βρίζει αυτούς που παίζουν ρακέτα και μετά από λίγο να παίζει και η ίδια, ΔΕΙΡΕ ΜΕ!!! ΕΓΩ ΘΑ ΜΑΙ!!!
    χαοχοαοχοαχοαχοαοχοα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα. Πόσο αλήθεια είναι ό,τι γράφεις! Βέβαια, για να πούμε την αλήθεια, στους ρακετάκηδες ανήκω κι εγώ, αλλά τουλάχιστον φροντίζω να πάω και να παίζω σε κάποιο σημείο της παραλίας που δεν θα ενοχλώ. Κατά τα άλλα, από αυτά που γράφεις στο κείμενο, κατά την γνώμη μου το μεγαλύτερο fail είναι το laptop. ΒΛΑΚΑ και ΚΟΛΛΗΜΕΝΕ άνθρωπε, που από την αγαμία έχεις βγάλει σπυριά ακόμα και στα νύχια, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΑΣ! Παράτα το κωλοlaptop και δες λίγο τον κόσμο γύρω σου, μπάνισε καμιά γκόμενα, κανε μια βουτιά, δικαιολόγησε τέλος πάντων ότι πηγαίνεις στην αραλία. Δεν με νοιάζει κι αν είσαι κάποιος γιάπης που αγχώνεσαι με το τί θα γίνουν οι μετοχές σου στο επόμενο τρισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου.

    Σε αυτό το θέμα είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητος, γιατί μια φορά είχα βάλει μέσα στο Ποσείδι έναν γνωστό μου που μου τα είχε πρήξει και αφού το έκανα αυτό, ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΚ. Laptopάκι και WOW μέσα στο κατακαλόκαιρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπονζούρνο!!!
    Μα δεν κοιτάνε μόνο μετοχές, κουβαλάνε και τα wi-fi usb και λιώνουν στο facebook...
    Τόσο σπασίκλες!!!

    Όσο για τις ρακέτες, εεε εγώ δεν έχω πρόβλημα θα σχολιάσω όλους αυτούς που δεν ξέρουν να παίζουν και μετά μπορεί να δεις και εμένα να προσοαθώ να κεντράρω την ρακέτα για να βρω μπαλάκι και όχι κανένα κεφάλι... Ντόινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina