17/6/10

7 Have an anxious holiday!

17/6/10



Πέρσι τέτοια επόχη ήμουν στην αναμονή για να βγούν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών, και δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η αναμονή!

Φέτος τα πράγματα έχουν αλλάξει όχι από άποψη άγχους αλλά από άποψη ανωτέρα βίας, δηλαδή ΟΛΜΕ!!!

Να τα πάρουμε με την σειρά...

Η ΟΛΜΕ (Οργανισμός Λούφαδώρων Μέσης Εκπαίδευσης) αποτελεί την συνδικαλιστική οργάνωση των καθηγητών. Αυτή λοιπόν η σέχτα (γιατί περί σέχτας πρόκειται) ξέρει καλύτερα από καθενά να βλέπει τα προβλήματα της Μέσης Εκπαίδευσης θέτοντας πάντα ως μέτρο τα φράγκα.

Το 30% των γραπτών είναι αδιόρθωτα αυτή τη στιγμή, λόγω της απεργίας!

Τα αιτήματα ξέρετε ποια είναι; Μαντέψτε δεν είναι καθόλου δύσκολο! Money, money, money....

Βέβαια το θράσσος τους έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο καθώς ζητάνε εξτραδάκι για το διόρθωμα.
Την περίοδο τον εξετάσεων δουλεύετε κανονικά, εκτός από τον κόσμο; Δεν δουλεύετε που δεν δουλεύετε ζητάτε και εξτραδάκια με τέτοια κρίση; Χεστήκατε αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό...

Είναι τώρα λοιπόν οι μαθητές μες το άγχος επειδή κάποια ζώα βάζουν παραπάνω τα φράγκα από τους ανθρώπους! Εμένα πέρσι τα αποτελέσματα βγήκαν κάπου στις 21 Ιουνίου και 15 Ιουλίου έκανα μηχανογραφικό...Διακοπές για αυτά τα παιδιά δεν προβλέπονται, θα το πάνε σερί για την εισαγωγή στην Ανώτατη Σκατοβάθμια Εκπαίδευση!


Πραγματικά (αν και δεν με πολυσυμφέρει αυτό που θα πω μιας και εγώ όταν πάρω πτυχείο μπορεί να γίνω καθηγήτρια) αν σας κόψουν και άλλο το μισθό σας τέτοια ζώαδια που είστε, θέλω να δω μέχρι που θα φτάσετε! Θα μπαίνετε στις τάξεις να σκοτώνετε τους μαθητές; ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!!! Εξάλλου λένε πολύ οτι ο πνευματικός θάνατος είναι πολύ πιο χειρότερος από τον σωματικό...

Μην ξεχάσω και την εμμετική ανακοίνωση της Υπουργου Παιδείας κας DiamondPOULOU, οπού βγήκε και είπε οτι είναι ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!

Μάλιστα, μάλιστα μας έπεισεις αξιώτατη Αννούλα..Το Αννούλα εδώ βγαίνει από το μΑννουλα, γιατί είναι πολύ καλή μΑννούλα μιας και γνωρίζει πολύ καλά την σαπίλα της παιδείας, έχει το γνώθι σαυτόν ξέροντας οτι όλα αυτά που λέει είναι πολύ ουτοπικά και εξυπηρετούν ένα σύνολο συγχονων μαλακιών, γι αυτό το λόγο το παιδί της πάει σε ιδιωτικό σχολείο!

Ως μΑννούλα λοιπόν μια χαρά την βγάζει λεφτά έχει  μιας και είναι πολιτικος, ως υπουργός όμως είναι για κλάμματα!
Πότε ασχολήθηκε με την παιδεία ουσιαστικά; ΠΟΤΕ!!!!
ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΟΙ ΛΕΣΧΕΣ ΜΠΙΝΤΕΛΜΠΕΡΓΚ!!! ΕΕΕΕ ;;

7 σχόλια:

  1. Πριν σχολιάσω να πω κάτι? Μην παρεξηγηθείς ε?!
    Ο κέρσορας δεν δουλεύει σωστά, να τον βγάλεις:-p

    Εσύ καλά τα λες, ποιός σε ακούει είναι το θέμα.
    Ταλαιπωρούνται τόσοι μαθητές για τα κωλολεφτά. Παιδεία παιδί μου, όμονα και πράμα. Λεφτά από δω λεφτά απο κει, παντού ευρώ βλέπουν.
    Καρφάκι δεν τους καίγεται για την αγωνία των μαθητών και των οικογενειών τους. Τι να πω τσαχπίνα μου? Έχω σιχαθεί την ζωή μου με αυτή την κωλοχώρα, με όλα αυτά τα λαμόγια που για το χρήμα μπορούν να πουλήσουν ακόμα και την ψυχή της μάνας τους.
    Αηδία νιώθω τίποτα άλλο.
    Φεύγω γιατί θα αρχίσω να κατεβάζω διάφορα και δεν θέλω - έχουμε και κάποιο επίπεδο:-p
    Μουάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί να παρεξηγηθώ καλέ, σε ευχαριστώ κι'όλας γιατί δεν το χα καταλάβει!!

    Το θέμα είναι οτί εμείς τους αφήσαμε να φτάσουν εκεί τη χώρα και το χειρότερο είναι πως δεν ξέρουμε πως θα αντιδράσουμε, πάντα μένουμε στο μπινελίκι...
    Τι να πεις;

    ΥΓ: Η ιστορία που έγραφα σήμερα ακυρώθηκε και πάει για 30/6 με τις απεργίες τους, τσάμπα διάβασμα...

    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χιχι
    Έχω την εντύπωση ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω ότι αυτή τη φορά δεν θα μείνουμε μόνο στα λόγια. Γενικά υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση, από Σεπτέμβριο θα δείξει...
    Ωχ ωχ, τέλεια:-|
    Πότε τελειώνουν αυτές οι εξετάσεις?! .
    Και σταμάτα να μου κάνεις κοπλιμέντα, αν με έβλεπες έξω θα σου ήμουν αδιάφορη χιχι
    Καλημέρα!!
    Φιλάκια ρουφηχτά μπάχαχαχα:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαι εγώ έτσι λέω μέχρι τον Δεκέμβριο θα σφαχτούμε...
    Κανονικά χθες τελείωνα, αλλά με την απεργία μετέφεραν το μάθημα για 30/6 γρρρρ

    Τι κοπλιμέντα καλέ; Σιγά...
    Που να δεις εγώ τι ψώνιο είμαι χεχεχε
    Είμαστε θεές, οι μετριοφροσύνες για τις μέτριες...
    χοχοχοχο (πλάκα κάνω δεν είμαι τόσο εγωπαθής)

    ρουφηχτά φιλάκια χαοχοαχοαχοα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ....
    ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΛΕΜΕ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΟΥΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aχ να σαι καλά..αλλά δεν το πολυβλέπω είναι πολύ δύσκολα...

    Ναι, ναι μέχρι να ξεράσουμε...χαοχοαχοαοχαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα Εμετοοοοοοοοοοοοοοοός!
    :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina