21/6/10

32 Come to us για να την φας!!

21/6/10

Πόσο μου αρέσει η Αθήνα αλλά κυρίως ο Πειραίας το καλοκαίρι, ειδικά τον Αύγουστο που λείπουν όλοι; Βρίσκεσαι μοναστηράκι μέσα σε μισή ώρα αντί της μιάμιση, που κάνω με τους κανονικούς ρυθμούς  πλέον.. Εκεί βέβαια γύρω απο Ακρόπολη πρέπει να ξέρεις και καλά Αγγλικά γιατί θα σου ρθει ο χοντροχαμηλοκώλης Αμερικάνος τρώγοντας μία μπακετάρα και θα σε ρωτήσει
-where is Acropolis?
Να μην ξέρεις να τους πεις οτι είναι ακριβώς από πίσω του, αλλά τέτοιος μαλάκας που είναι δεν την βλέπει; Το ζάχαρο από τις μερέντες τον τύφλωσε!

Εκτός αν μιλάει κάποιος την Αγγλική όπως την χειρίζομαι εγώ φατσεϊκα!

Ανέβαινα στο δημοτικό θέατρο Πειραιά για να πάρω ένα λεωφορείο και ήρθε ένας Άγγλος(;) Γάλλος (;) δεν ξέρω το κεράτο μου, τι ήταν και ακολουθει ο εξής τραγικός διάλογος

-Where is the electrical 
-Νear the yellow stone!
-AAaa ok thanks..


Για όσους έκαψαν και καίνε ακόμα εγκεφαλικά κύτταρα μου είπε που είναι ο Ήλεκτρικός και του απάντησα κοντά στην κίτρινη πέτρα, αντί για κτίριο και μου είπε και ευχαριστώ...


Εδώ φυσικά δεν υπήρχε κάπιο πρόβλημα γιατί προφανώς και οι δυό μας μιλάγαμε Αγγλικά της πλακας οπότε και η συννενόηση ήταν πολύ πιο εύκολη.


Έχω βαρεθεί να βλέπω τουρίστες όπως στην φωτογραφία, με βερμούδες, πουκάμισα με λουλούδια  από πάνω να κρέμονται γυαλιά μυωπίας και ηλίου με κορδονάκια και φυσικά μια βιντεοκάμερα με την οποία θα τραβάνε τα λεωφορεία, θα λένε τις μαλακίες τους κάτω από τον Παρθενώνα και γενικά θα γίνονται πολύ ανυπόφοροι...

Το κερασάκι στην τούρτα άμα είσαι δίπλα σε κάποιον τέτοιο τουρίστα, είναι το πατσουλί που βρωμοκοπάει...Τι στο διάλο στην Αμερική σαπούνια δεν έχουν; Μόνο πατσουλί;

Η φάση όμως είναι να τους πετύχεις στην εθνική με τροχόσπιτα...
Βλέπεις την φρίκη στα μάτια τους από το κυκλοφοριακό...
Τρώνε αυτά τα σάντουιτς που δεν προλαβαίνεις να φας τίποτα, γιατί δαγκώνεις από την μία και όλα τα άλλα πέφτουν από την άλλη, και κοιτάνε όλους τους κλασσικούς Ελληνάρες ως εξωγήινους! 
Έτσι εξηγήται πως η πρώτη λέξη που μαθαίνουν είναι MALLLAKASSSSS!

Αμ το άλλο με το tzatziki; Γιαούρτια δεν έχουυν στις χώρες τους; Πως κάνουν έτσι; Άμα τους αρέσει τόσο πολύ να τους κάνουμε μία πισίνα με τζατζίκι για να βουτάνε όλοι μέσα! Μεταξύ μας προτιμώ το σκόρδο από το πατσουλί!

ciao los amigos

32 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΛΟ...ΕΙΔΙΚΑ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ!
    I SPEAK ENGLAND VERY BEST... XAXXAXAXXA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω μια μικρή δικαιολογία ήταν 7 το πρωϊ και πριν τη 1 το μεημέρι δεν λειτουργώ...χαοχαοχαοχαοχαο

    Αμα βρω κάτι εκθέσεις μου στα αγγλικά θα τις κάνω ποστ να κατουρηθούμε από το γέλιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xαλαρά για να μπορείς να κρίνεις τους άλλους, πρέπει πρώτα να κρίνεις τον εαυτό σου και να αφήσεις να σε κρίνουν...
    Θα ψάξω ενα από τα επόμενα ποστ μου θα είναι καμία έκθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Lol
    Ωραία συνεννόηση!
    Οι χειρότεροι τουρίστες είναι οι Άγγλοι, δεν τους πάω λέμε. Θυμάμαι μια φάση στην Ζάκυνθο στην περιοχή Λαγανά (ξέρεις είναι όπως το Φαληράκι κλπ).
    Σηκωθήκαμε και φύγαμε με τον boyfriend γιατί είμασταν έτοιμοι να παίξουμε μπουνιές.
    Δεν ξέρω τι έχω πάθει τελευταία. Αισθάνομαι σκατά, δεν έχω όρεξη για τίποτα, είμαι συνέχεια μέσα στα νεύρα, βαριέμαι το blog μου, θέλω να τρώω συνέχεια, κουράζομαι πολύ εύκολα. Άντε να έρθουν τα ρούχα μου να ξενερώσω λίγο.
    Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε φίλη.
    Ουά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαοχαοχαοχαο αχώνευτοι και οι Άγγλοι έχουν και την πούστικη την ομιλία..χαοχαοχαο

    Πωωω εύχεσαι να σου ρθει ο κόκκινος στρατός; Πρέπει να σαι όντως πολύ χάλια... :)

    Κάνε θέμα για την τριχοφυία στο μπικίνι :) να ξεβαρεθείς...χεχεχε πολύ αηδιαστικό θέμα αλλά έχει την πλάκα του...

    Μία φίλη μου είχε ξαπλώσει να τηγανιστεί στον ήλιο και μου είπε να της βάλω αντιηλιακό και όπως πήγα κατάλαβα γιατί γελάγαν οι δίπλα...
    Φρίκαρα μιλάμε 5ποντες τρίχες έλικες ήταν..
    μποχαχαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΣΥΜΦΩΝΩ.. ΕΓΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. marianna
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ... ΧΙΧΙ

    ΑΚΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕ ΤΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΜΕΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...
    ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΩΣ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!
    ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ... ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To satio πάρε :P αυτό θέλω να πάρω...σνιφ...

    Παιδάκια καληνύχτούδια και όνειρα τσαχπηνοπονηρεμένα χιχιχι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Ιταλοί που μου την σπάνε είναι κάτι πιτσιρικάδες που στις παραλίες ουρλιάζουν σαν υστερικά χιχι. Όχι ότι οι Έλληνες πιτσιρικάδες πάνε πίσω ε!
    Τώρα το πέτυχες... χθες που μιλήσαμε στο τηλ τον πήρα από τα μούτρα:-( Σοβαρά τώρα, 1 εβδομάδα πριν αδιαθετήσω γίνομαι άλλος άνθρωπος γμτ. Καλύτερα να μασάω παρά να μιλάω ουά!

    Λολ
    Δεν σιχαίνομαι καθόλου, δεν ξέρω μάλλον έχω συνηθίσει και δεν μου κάνει τίποτα εντύπωση πια! Θα προσπαθήσω να βρω κάτι να γράψω (το μπικίνι είναι στα υπόψην μιας και μου έδωσες ιδέα)
    Σήμερα γράφεις το τελευταίο σου μάθημα ή κάνω λάθος? Ελπίζω να τα πας καλά!
    Καλημέρα + Μουατς

    * με κινητά δεν ασχολούμαι ούτε εγώ, ούτε ο bf χιχι. Γιατί να μην μου πάρει αυτός ένα δώρο ας πούμε ρούχα και παπούτσια ε?! Κλασσική γυναίκα παιδί μου, τι να πεις?
    Πολύ σας πάω εσάς τους δύο, έχετε γίνει αγαπημένη μου συνήθεια πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρεςςςς :D
    Εγώ πάλι όταν είμαι αδιάθεtη μου φταίνε τα πάντα...

    Ας τα Μαριαννάκι την πάτησα, είχαν πει στις 30 το μάθημα και έβγαλαν χθες ανακοίνωση γρρρρ οτι το δίνουμε σήμερα, και έτσι δεν θα πάω εξαιτίας της ανοργανωσιάς τους..

    Ναι ναι ρούχα να σου πάρει agree δεν το σκέφτηκα τόσο γυναικεία...

    Μα έχει δέσει το χιούμορ μας για αυτό κολλήσαμε!!!

    baisers (ελπίζω να το μετέφρασα καλά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΠΑΩ ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΔΥΟ.... ΣΠΑΝΙΟ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΚΤΟ...

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΡΟΥΧΑ ΠΕΣΤΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ. ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ....ΧΙΧΙΧΙΧΙ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑΚΙ! ΡΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙΣ;;

    ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΟ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ... ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ ΕΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΛΥΩΣΕΤΕ...
    ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΣΟ ΝΕΥΡΟΣΠΑΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΜΑΙ!
    ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΥΡΟΠΙΤΑΔΙΚΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΝΑ ΦΑΩ ΚΑΤΙ. ΛΕΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ.
    ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΠΙΤΣΑ...
    ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.. ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΣ ΤΩΡΑ;;
    ΓΥΡΙΖΩ ΜΕ ΒΛΕΜΜΑ ΑΠΟΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ.. ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΜΑ ΤΗΝ ΦΑΩ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...
    ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΓΑΜΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ...
    Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ ΑΚΟΜΑ..
    ΔΕΝ ΠΑΩ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαοχαοχαοχαοχαοχαοχαο όντως είσαι πάρα πολύ νευρικός χαοχαοχοαχοαχοαχοα αλλά και εμείς οι νευρικοί έχουμε την πλάκα μας... ;)
    Μπορεί να στο πε για να την ζεστάνει άμα την έτρωγες τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τσαχπίνα, μα πόσο μαλάκες είναι εκεί στην σχολή? Αλήθεια σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ σπουδάζεις? Και τι είναι το baisers? χιχι Κοπελιά η τρίχα σου, μου κρύβει τον ήλιο μουαχαχα:-ppp

    Ιταλός, ναι θέλω θέλω θέλω. Αν καταλάβω ότι έχει σκοπό να μου πάρει δώρο θα του πω να έρθω στα δικά σου μαγαζιά. Τίποτα σε μπουφάν μηχανής έχεις? μουαχαχα
    χαχαχα ωραία απάντηση (γελάω και γω τώρα). Και η απάντηση της τσαχπίνας επίσης, ωραία!
    Μήπως μπέρδεψε την πίτσα με την που**α? Όπως την λέμε πίτσα Βιλγαρίας? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΓ: Μήπως είπα βλακεία για ΑΕΙ και ΤΕΙ? Σχολείο πας ή σπουδάζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΥΓ2: Μήπως μπέρδεψε την πίτσα με την που**α? Όπως την λέμε πίτσα Βιλγαρίας? Γι'αυτό και σου απάντησε "Θα την φας τώρα?"
    καλό ε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η τρίχα λες να είναι; Την κάνω καλλίέργεια για την βαρυχειμωνιά χαοχαοχαοχαοχαο οπότε μάλλον αυτό είναι...Αφού να φανταστείς δεν φαίνομαι μια τριχόμπαλα βλέπεις μόνο ;) χεχε

    Σε ΑΕΙ σπουδάζω ασ' τα να πάνε με τους παλιομαλάκες, Κοινωνιολογία...
    Αυτό με την πιτσα της βιλγαριας το χω πει με παραλλαγή σε μία Ριμούνα που ερωτεύτηκε ένας θείος μου...χαοχαοχοαο φυσικά δεν το καταλάβε! Αυτά είναι μόνο για έξυπνους σαν εμάς...

    baisers =φιλάκια στα γαλλικά
    Τα εξάντλησα στα ελληνικά τώρα πάω και σε άλλες γλώσσες..

    besos los amigos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχαχα δεν το χα δει το ΥΓ2 θεϊκο!!!!
    χαχαοχοαχοαοχοχοαχοοχαοχαοχοαοοαχαοχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχα πω πωωω κάθομαι και γελάω μόνη μου. ΕΛΕΟΣ! χαχαχα Να σου πω, την τρίχα την ψεκάζεις με χημικά, είναι μεταλλαγμένη ή βιολογική? μουαχαχα

    Ωωωωωωωω στην Πάντειο? Εκεί σπούδασε η mother μου και κάποια χρόνια πριν έκανε ιδιαίτερα μαθήματα κοινωνιολογίας σε μια ξαδέρφη της.

    Ριμούνα λολ! Μαρή πίτσα από Ριμανία έχεις φάει? χαχαχα

    Να το και το γαλλικό. Δεν μου κόβει να προφέρω το γαλλικό φιλενάδα , δεν το έχω. Είναι για πολύ πιο λεπτεπίλεπτες γυναίκες από μένα χιχι

    Πάλι καλά που έχω εσάς και λιώνω στο γέλιο λέμε!

    Επίσης, βρε μπουμπού, αν θέλεις, τσέκαρε την επιλογή που λέει για ειδοποίηση στο email όταν κάποιος αφήνει σχόλιο ώστε να μας είναι πιο εύκολο να ανατρέξουμε στο blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι φυσική τριχοκαλλιέργεια άμα την ψεκάσω κι'όλας θα πνιγούμα..χαχαοχοαχοαχοαχοαοχαο

    Ας τα Μαριαννάκι μου ανοργανωσιά στο full εκεί..απαπα

    Όχι είχε φτιάξει πίτσα και της λέει μία ξαδέλφη μου, ωραία πέτσα έχει κάνει το τυρί, και κάνει η Ριμούνα
    - πιεατσα; (Σημ, αν και δικηγόρος εκεί τα αγγλικά της είναι αθλιότατα)
    - και είπα βγες για πιάτσα και ζήτα πίτσες από τη ριμουνία!!!
    Αφου δεν το άκουσε ο θείος μου πάλι καλά αλλά με την ξαδέρφη μου κλαίγαμε από τα γέλια...

    Ούτε εγώ έγω το γαλλικό, ούτε το αγγλικό και μερικές φορές χάνω και το ελληνικό γι αυτό όμως είναι το http://translate.google.gr/#el|es| ;)

    Που πάω να το τσεκάρω, αυτό που έλεγε εγγαφή σε σχόλια ατομ; Αυτό είναι γιατί το χω βγάλει απο το ΗΤΜL, πάω να το βρω να το βάλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Που να έβλεπες στο ΤΕΙ Αθήνας όταν σπούδαζα. Μιλάμε πιο πολύ έτρεχα παρά έκανα μάθημα. Μπλιαξ το σιχαίνομαι αυτό το ΤΕΙ, δεν θέλω ποτέ να ξαναπατήσω εκεί.
    χαχαχα ωραία η Ριμάνα, αλλά κι εσύ δεν πας πας πίσω lol. Ποιά είναι πιο νόστιμή? Η πίτσα από Ριμανία ή από Βιλγαρία? μπαχαχα
    Σχετικά με την επιλογή για τα email έχω την εντύπωση ότι είναι μια επιλογή στα Settings->Comments (κάπου εκεί κάτι πρέπει να τσεκάρεις αλλά δεν θυμάμαι τι γμτ).
    Καλημέρα! Είδες τον αγώνα χθες? Μα καλά είχαμε τέτοιο τερματοφύλακα και δεν το είχα δει? Ο.ο χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπονζούρναααα
    Καλά μην φανταστείς οτι πατάω και εγώ μόνο για κανένα ταβλάκι, για δηλώσεις και εξεταστικές... ;)

    Απο Βιλγαρία δεν έχω φάει, αλλά από Ριμανία καλή ήταν.. :D

    Οκ θα πάω να το κοιτάξω th4ks a lot :):

    Τον είδα όλο, και ο Βύντρα κούκλος και ο Τζιόλης, αλλά ο Τζόρβας άμα τον δεις αξύριστο είναι σαν λυκάνθρωπος... Έχουμε όμως ωραία παιδιά :) :->

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΡΕ ΑΝΩΜΑΛΑ.. ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟΙ..ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ;

    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΕ... ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΒΛΗΜΑΑΑΑ!ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΜΠΟΥΦΑΝ;;;
    ΑΠΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καθόλου πλάκα, σοβαρά εγώ μιλάω αυτός ο Βύντρα ♥ ♥
    Τι κούκλος :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ...ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΓΩ. ΩΡΑΙΟΣ ΩΡΑΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχαχα με ειρωνεύεσαι αλλά είναι κούκλος έχει ωραίες βλεφαρίδες και του κάνουν ωραία μάτια...αχ (L) χοαοχοαο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΟΧΙ ΒΡΕ. ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...
    ΑΛΛΑ ΒΡΕ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΕΣ ΩΡΑΙΟ! ΤΟΝ ΛΕΣ ΓΛΥΚΟΥΛΗ, ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μεμέλες, έχω μπλέξει!
    Ρε Ιταλέ δεν είναι ωραίος ο Τζόρβας μην τρελαθώ? Τι να πεις Χριστινάκι μου? Άντρες, ζηλιάρηδες λέμε!
    Άσχετο, έχω πάθει ουλίτιδα και έχω τρελαθεί από τον πόνο λέμε:-( Μου έρχεται να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο.
    Κλαψ, λιγμ
    Λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι ναι είναι και γλυκούλης ;)

    ουλίτιδα,εε;; ποοοοοο ποοο περαστικούλια :D

    Κιsses αγαπημένοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΕ ΜΑΡΙΑΝΝΑΚΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΩ ΤΟΝ ΤΖΟΡΒΑ...
    ΚΑΛΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΔΥΑΝΥΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ... ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πόσο ζώα αυτοί οι ξένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina