28/6/10

20 Της Θειας σου!

28/6/10
Kαταρχήν πριν αρχίσω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα που δεν ξέρετε για μένα.
Είμαι αγοραφοβικιά, όχι απλά φοβάμαι τον πολύ κόσμο, ΤΟΝ ΤΡΕΜΩ! Επίσης για αυτό που θα πω τώρα ξέρω οτι θα σας χαλάσω μια εικόνα που πιθανών να έχετε σχηματίσει για εμένα but it's the truth! Μισω...Τα κλάμπ! Ναι  (ξενέρα;) γιατί 1. Έχει πολύ κόσμο 2. Δεν μου αρέσει το ντύσιμο που απαιτείται ξωβυζό κα ξώπλατο, βάζω, κοντό σορτσάκι, βαζω. ΓΟΒΕΣ ΟΜΩΣ... ΔΕΝ ΒΑΖΩ!!! και 3. Ο σκοπός του να πηγαίνει κάποιος σε κλαμπ είναι να περάσει καλά ΚΑΙ να χορέψει. Εγώ μισώ τον χορό!!!Αφού λοιπόν σας ξενέρωσα πάμε παρακάτω να σας ξενερώσω περισσότερο...

Δεν μπορώ με τίποτα αυτή την υποκρισία, της μαγκοκλανιάς που έχουν ορισμένοι "εγώ είμαι και κανένας άλλο" Κανέναν η υπερβολική αυτοπεποίθηση δεν ευνόησε, και δεν τον έκανε συμπαθή όποτέ κοφτο γιατί είσαι και άμα συνεχίσεις θα παραμείνεις αμνοεριφιοσυνουσιαστής.

Χθες μετά το καφέ κατα τΗ μία πήγα με μία φίλη μου στα goodys...Ένας όροφος δικός μας! Μετά από ένα τέταρτο ήρθαν δύο τύποι, δεν ξέρω τι σκατά ήταν, πάντως το τζιν 2 νουμερα μεγαλύτερο και το φορούσαν σαν να είχαν να τους αλλάξουν πάνα για κανένα μήνα , σαν χεσμένοι ήταν και φυσικά φόραγαν και ένα καπέλο. Γιατί είναι γνωστό οτι στη μία τα μεσάνυχτα ο ήλιος καίει.


Και ακολουθεί ο εξής διάλογος μεταξύ τους.
- ποοο ρε μαλάκα πολύ ζέστη κάνει, πάμε να κάτσουμε εκεί στα μωρά.
-ναι ρε μαλάκα πάμε.

Έρχονται λοιπόν στο διπλανό τραπέζι και αφού έτρωγαν σαν γουρούνια, μίλαγαν με ανοιχτό το στόμα και έφευγαν πατάτες με κέτσαπ και έλεγαν για μία Κική που τους έκατσε από το πρώτο ραντεβού.
-Ρε μαλάκα τι έγινε με το πουτανάκι; Σου κατσε;
-Ποια λες; Την Κική; Την Τούλα (αράδεισαν καμιά 20αριά ονόματα)
-Την Κική ρε...
-Εσύ τι λές; Υπήρχε περίπτωση να μην την κάνω κεμπάπ ρε; Δεν μ'έχεις κοζάρει καλά φίλε!

Αφού ακούγαμε αυτούς τους μαλάκες που το πιο πιθανό είναι να είναι ακόμα παρθένοι ή το πολύ πολύ σε κανένα μπρουρδελάκι και πολύ τους ήταν, πήγαμε να πλύνουμε τα χέρια μας για να φύγουμε. (Σημ. Η φίλη μου φόραγε κοντό σορτάκι και εγώ μαύρο κολλητό τζιν) Όπως περνάμε από δίπλα τους για να πάμε τουαλέτα...


O ένας από αυτούς κοίταγε τόσο διακριτικά.

Δεν με ενοχλεί να κοιτάνε ή και να λένε μαλακίες!
Με ενοχλεί η υπερβολή, η ψευδαίσθηση που έχουν ορισμένοι και η ψευτομαγκεία. Αυτά με ενοχλούν.
Έχουμε γεμίσει κάφρους που επειδή έχουν ένα αυτοκίνητο νομίζουν οτι είναι έξυπνοι και πως μπορούν να ρίξουν όποια γκόμενα βρουν.

Όχι ρε τυπάκι γιατί άμα ερωτευτεί το αυτοκίνητό σου και όχι εσένα , δεν είσαι έξυπνος είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ!

Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνεις; Να στο εξηγήσω εγώ...

Σταματάει ο άλλος το αμάξι για να πει την εξυπνάδα..

-Κοπελιά να σε ρωτήσω κάτι;
-...
-Δικός σου είναι ο κώλος;

Τι να κάνουμε άλλοι ζουν σ'έναν κόσμο γεμάτο ψευδαισθήσεις.
Και μην πει κανένας οτι είναι το παιχνίδι μεταξύ των δύο φίλων, γιατί μόνο επιφανειακό είναι.

Εννοείται οτι τα ίδια και χειρότερα ισχύουν και για τις γυναίκες που είναι ρηχές!

Όπως ντύνεσαι και όπως συμπεριφέρεσαι έτσι θα σε αντιμετωπίζουν.
Άμα σαν πουτάνα ντύνεσαι έτσι και θα σε αντιμετωπίσουν (όχι αυτοί με τις ψευδαισθήσεις, αυτοί όλες τις γυναίκες πουτάνες τις βλέπουν)

Γι αυτό της θειάς σας ο κώλος κάφροι

20 σχόλια:

  1. ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΤΣΑΧΠΙΝΑ... ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΧΘΕΣ!!!
    ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΧΟΡΟΣ... ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ.
    ΠΑΝΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΝ ΜΕ ΕΒΛΕΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΜΠ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΟΥΣΕΣ!ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ. ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΨΩΝΙΟ Η ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ! ΧΙΙΧΙΧΧ
    ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΑ ΕΕ;; ΕΓΩ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΑ. ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΝΑΣΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΑ!
    ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΑΛΙΑ ΕΝΩ ΠΕΡΠΑΤΑΓΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΙΤΣΑ ΩΡΑΙΟΣ ΚΩΛΟΣ..
    ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΣ ΝΑ ΣΕ ΧΕΣΩ... ΧΑΧΑΧΑ
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΑΣΟΒΑΡΑ ΑΤΟΜΑ...
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΑΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακριά από τον Κορυδαλλό...
    Βασικά δεν θα "σ'έβριζα" γιατί πολύ απλά δεν θα σε πετύχαινα ποτέ στο κλάμπ ;) Οπότε την γλίτωσες...χαχαχα

    Ντάξει έχω λιώσει, κλαίω από τα γέλια και τι είπε η κοπέλα; Έτρεχε να φύγει; χαχαχχχα

    Αν εξαιρέσεις αυτές τις παραξενείες μου με τα κλαμπ κτλ κατα τ΄άλλα μέσα σ'όλα είμαι..χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ!
    Πω τα νεύρα μου! Είχα γράψει ένα κατεβατό νααααααααααααααα και το κωλοblogger έβγαλε error.
    Θέλω όλα αυτά που έγραψα πίσω.
    Δεν είμαι καλά, τι θα κάω τώρα? Πως θα τα ξαναγράψω? Η τελευταία μου φράση ήταν "Εσείς οι δύο μου τρώτε πολύ χρόνο, Βλαμένα"
    Πάω να το στείλω και error
    #$^#$%&$%*(^&$%^$%^@%#@^@%$&*#%^*(&$*%$W

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα το ξαναγράψω μετά, πάω να σιδερώσω γιατί τα ρούχα θα φτάσουν στην σκεπή σε λίγο.
    Ακόμα να το ξεπεράσω. Δεν είναι δυνατόν ρε ηλίθιο blogger να γράφεις 200 ώρες και επειδή εσένα σου την κα****ε να βγάζεις error. Α στα διάλα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φόρτσαρες...το χω πάθει και εγώ αλλά ευτυχώς όχι με κατεβατό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ, ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ! ΞΑΝΑΓΡΑΦΤΟΟΟΟΟΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΣΑΧΠΙΝΑ
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΜΩΡΕ Η ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΜΑΛΟ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΕΣΥ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΦΕ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι και για ποτό, επίσης δεν έχω πρόβλημα να πάω σε σκυλάδικο/ νυχτερινά κέντρα κτλ (μπορεί και να ανέβω στο τραπέζι)...Άβυσσος το μυαλό μου...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Τέλειο! "O ένας από αυτούς κοίταγε τόσο διακριτικά." Χαχαχαχαχα ακόμα γελάω.

    Να συμπληρώσω ότι οι μισοχεσμένοι με το παντελόνι - αλεξίπτωτο, το στραβό ημίχρυσο καπέλο Pepe και τα γυαλιστερά Ray Ban μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα αποτελούν ντροπή για το ανδρικό είδος, πολύ απλά γιατί προσπαθούν να το παίξουν gangsta και δεν ξέρω κι εγώ τί ενώ είναι βουτυρόπαιδα που που την βγάζουν με κρέμα Γιώτης. Δυστυχώς, όσο υπάρχουν μαλάκες (οι φίλοι τους) και ηλίθιες γκόμενες (αυτές που τους κάθονται) που τους ανέχονται, θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Και δεν μιλάω μόνο γι'αυτούς, μιλάω για κάθε τύπο που δημιουργεί αυτοστερεότυπα: ο Ελληνάρας με τον σταυρό - πριονοκορδέλα που ακούει μόνο Οικονομόπουλο και Σαφέτη, ο μεταλάς που κράζει αυτούς που πηγαίνουν στα μπουζούκια αλλά όταν πάει και αυτός μεθάει και περνάει καλύτερα από όλους, ο rapper - hiphopας - lowbupας που είναι εναντίον της πουτάνας της κοινωνίας να 'ούμε αλλά βγαίνει το βράδυ με 500 ευρά στο πορτοφόλι του κλπ. Να μην συνεχίσω, καταλαβαίνεις τί θέλω να πω.

    Δυστυχώς όλοι αυτοί οι outcasts δημιουργούν κακό όνομα για τους υπόλοιπους, με αποτέλεσμα του να γινόμαστε "όλοι οι άντρες γουρούνια", κατ'αντιστοιχία του "όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες". Γενικεύσεις που προφανώς δεν κάνουν καλό.

    Υ.Γ. Ειδικά πάντως η κατηγορία των gangsta που περιέγραψες δεν έχει ιερό και όσιο. Βγαίνουμε με τις γκόμενές μας κι έρχεται τώρα ολόκληρη καγκουροπαρέα, κάθεται δίπλα μας και τους την πέφτει. Προφανώς το βούλωσαν όταν τους κάναμε μια εξήγηση αλλά το θράσος τους σου προκαλεί την διάθεση να τους πελεκήσεις το κρανίο. Επειδή δηλαδή ο Ludacris και ο Dr. Dre πηδάνε κάτι μαύρες γαζέλες, νομίζουν ότι μπορούν κι αυτοί να τον πετάξουν έξω και να μας πάρουν όλους νούμερα; Ίσσσσσσσσα ρε 20χρονε με μυαλό 3χρονου! Ουστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ξαναγράφω..τουλάχιστον ότι θυμάμαι γκρρρ

    Λοιπόν, είμαι πρώην party animal που χόρευε στα club μέχρι τις 1 το μεσημέρι. Καταλαβαίνεις, έχω κάνει άπειρες μαλακίες αλλά πλεόν είμαι πολύ ήσυχη. Σε party και club πάω άνετα αρκεί να παίζει καλή μουσική και να έχω καλή παρέα. Η διαφορά είναι ότι κατά τις 4 το πρωί κλείνουν τα ματάκια και το μόνο που σκέφτομαι και επιθυμώ είναι η κρεβατάρα μου!

    Αυτή την καφρίλα που είπε ο Ιταλός "θες να σε χέσω" την είχε πει ένα φίλος του boyfriend αλλά πιο χυδαία. Άμα το θυμηθώ θα σας το πω ή μάλλον θα ρωτήσω τον φίλο μου γιατί δεν παίζει να το θυμηθώ μόνη μου.

    Όση ώρα γράφω κάνω copy/paste στο notepad, μουαχαχα.

    Πλέον έχω φτάσει στο σημείο να μην παρεξηγώ τους ψευτομάγκες και κυρίως όταν είναι παιζάκια. Φταίει η ηλικία τους...

    Ακούστε τώρα σκηνικό που μου έτυχε τις προάλες... Ήμουν στο αμάξι και πήγαινα στο κτήμα να δω σε τι στάδιο βρίσκονται οι εργασίες. Γυρίζω το κεφάλι μου δεξιά και τι βλέπω μέρα μεσημέρι? Μια γκόμενα 27 χρ (την ξέρω φατσικά) να φοράει φούστα (ο θεός να την κάνει), η οποία ήταν τόσο κοντή που φαινόταν ο μισός κώλος. Και όταν λέω ο μισός εννοώ ο μισός! Εντωμεταξύ είναι και χοντρούλα και τα κωλομέρια κάνανε χλατς πλατς. Που πας ρε κακομοίρα με τον κώλο έξω?

    Παλιότερα, ντυνόμουν πιο προκλητικά, αναγκαστικά, λόγω δουλειάς. Όχι δεν δούλευα σε μπουρδέλο αλλά σε club:-p Είχα και το ανάλογο σώμα να το υποστηρίξω μπουχου.
    Τώρα πια αν αξιωθώ να ντυθώ σέξυ και καλά θα το κάνω μόνο για τον φίλο μου, για κανέναν άλλο.

    Τι έλεγα για το copy/paste? Πάλι error έφαγα, έλεος!

    Περί αγοραφοβίας... ζούσα με αυτή για 10 ολόκληρα χρόνια σε σημείο ΤΡΑΓΙΚΟ. Θυμάμαι την 1η κρίση πανικού. Νόμιζα πως θα τρελαθώ και θα κάνω το κοκόρι και μετά θα τεζάρω μπροστά σε όλο τον κόσμο.

    Δεν ξενέρωσα που δεν πας τα club. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόπι να διασκεδάσει κάποιος. Μην νομίζεις πως και εγώ πάω σε club κάθε βδομάδα. Πολύ σπάνια θα έλεγα. Εγώ σε αγαπάω, όπως είσαι:-p

    Σταματάω, δεν γράφω άλλα.
    1ον γιατί θα ξαναφάω error και 2ον γιατί δεν θα με διαβάσει κανένας, χο χο χο.
    Καλημέρα είπα? Κλανημέραααααααααααα!
    Μουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έλεος, κάποιος να με μαζέψει, ούτε στο blog μου δεν γράφω τόσα πολλά λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταρχήν συμφωνώ με τα club, τα θεωρώ μια μαλακία και μισή, έχω χρόνια να πάω και δεν μου λείπουν καθόλου. Ποιος τα χέζει τα κλαμπ όταν οι δικές μου δραστηριότητες είναι πεζοπορία και ιππασία;

    Όσο για τα δυο μαλακιστήρια καγκούρια, να σου πω πως δυστυχώς, ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, τα δυο παπαράκια είναι τυπικό δείγμα νεοελλήνων γόνων αμφίβολης εθνικής προέλευσης, του τριπτύχου "μαγκια-κλανιά-αρχίδια του μπαμπά".

    Έτσι είναι και ο τυπικός νεοέλληνας γονιός σε ένα βασικό ποσοστό, γιατί να μην είναι έτσι τα κωλοπαίδια του;

    "Η κόρη παρθένα, ο γιος γαμιάς, οι άλλες κόρες πουτανάκια, αλλά μην έρθεις και μου πηδήξεις την κόρη"

    Πάρτε το χαμπάρι μάγκες, όσο και αν δεν μας αρέσει, ο μέσος όρος του νεοέλληνα, είναι ο κρυφοταλιμπανισμός στολισμένος με θρησκοληψία επίδειξης και θεαθήναι του κερατά, όταν κατω απο την επιφάνεια γίνονται τα όργια, η ψηφοθηρία, το ρουσφέτι, η ημιμάθεια.

    Και γι αυτό και η Ελλάδα πήγε στον πάτο και έπεται συνέχεια, απο την βάση ξεκινά το πρόβλημα.

    Και τα παιδιά που "είναι το μέλλον" (ας γελάσω) δεν θα είναι παρα μια συνέχεια των γονιών τους.

    Εσείς και εγώ και ο καθένας που προβληματιζόμαστε λίγο παραπάνω, είμαστε μια θλιβερή μειοψηφία που κολυμπάμε στην θάλασσα της μαλακίας μας τελειωμένης χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και η αδερφή μου είναι αγοραφοβική, αν την βάλεις μέσα στο πλήθος παθαίνει τραλαλά. Και τώρα με την εγκυμοσύνη χειροτέρεψε.

    Αλλά λογικό είναι, ποιος θέλει να περιστοιχίζεται απο ένα πλήθος που απλά υπάρχει; Νιώθουμε πλέον ξένοι στο ίδιο μας το πετσί.

    Εγώ πάλι δεν είμαι αγοραφοβική, απλά είμαι εντελώς ακοινώνητη. Διαλεγμένα άτομα να συναναστρέφομαι, εκλεκτές δραστηριότητες ηρεμίας και χαλάρωσης, και τα πλήθη δεν πα να πηδιούνται...

    Είδατε ρε γιατί είναι καλό το νετ; Μπορείς να εντοπίσεις άτομα που ταιριάζουν τα χνώτα σας και διαφορετικά ποτέ δεν θα γνώριζες, και να είσαι ο εαυτό σου χωρίς να νιώθεις πως είσαι εξωγήινος σε αυτό τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περιμένα να φάω πολύ κράξιμο αλλά τελικά την γλίτωσα...

    Δήμο μα έτσι κοίταζε και η πλάκα είναι οτι όταν το κάνε σε μένα γυρίσα το κεφάλι αλλά αυτός συνέχιζε να κοιτάει με την ίδια πάντα διακριτικότητα.
    Για μπάτσες είναι τα παιδάκια..Νομίζω είναι οι πιο απαράδεκτοι από τις φυλές των ανδρών, δεν την παλεύουν με τίποτα...

    Αυτό με τον πριονοσταυρό μου διέφυγε εντελώς από τον σχολιασμό. Επίσης οι καγκουροπαρέες δεν αποτελούνται μόνο απο τους χεσμένους ράπερ αλλά και από αυτούς που εξωτερικα -τουλάχιστον- είναι normal :)

    Μαριάννα μήπως ο Ιταλός είναι φίλος του φίλου σου;
    Πες μου οτι την τράβηξες φωτογραφία... Έγω κάτι τέτοια δεν τα χάνω...Έχω μία γρια στη γειτονία η οποία πήγαινε ψιλικατζίδικο με mp3 με τα παλιά τα μεγάαααλα ακουστικά και είχε κάνει το μαλλί της σαν καβλι..Εννοείται την έβγαλα ;)
    Επίσης στα κλαμπ είναι πολύ ενοχλητικό και τα μπάσα το μπ μπ μπμπ μπ , δεν καυφάθηκες;
    Καλά αυτό το κλανημέρα, θεϊκό!! χαχαχα

    Μπανανία ωραία τα λες και ποιητικά.
    Βρήκα και έναν άνθρωπο που μισεί τα κλαμπ, επιτέλους γιατί θα άρχιζα να αισθανόμουν σαν τον ΕΤ χοχοχο
    Όλα αυτά που λες και εγώ συμφωνώ συνοψίζονται σε μία λέξη "ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΙΑ" Όταν κάποιος δεν μπορεί να παραδεχτεί τα λάθη του τα ρίχνει πάντα στους άλλους και έχουμε τα σημερινά αποτελέσματα.

    Εγώ είμαι οτι να ναι κυριολεκτικά άμα ξέρω τα άτομα και ας μην είναι κολλητοί μου, ας είναι φίλος κάποιου φίλου δεν έχω πρόβλημα...

    Όπως έγραψε η φίλη μου η Μαριάννα Κλανημέρες σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν νομίζω Χριστινάκι μου. Αυτός είναι πολύ γκάου, ενώ ο Paolo λίγο. Μουαχαχα

    Όχι:-( Δεν είχα μαζί μου φωτογραφική. Που θα πάει, θα την στήσω κάπου μέχρι να την ξαναδώ να περνάει. Όλο κάτι τέτοια φοράει. Ή καλύτερα δεν φοράει? Χαχα μαλλί σαν καβλί. Χαχαχα 1η φορά το ακούω λολ.

    Όταν θα τα πούμε από κοντά, θα σας πάω σε club. Αν πείτε όχι, δεν με νοιάζει θα σας τραβήξω από το μαλλί και ας είναι και σαν καβλί. Αα σας βάλω και δίπλα στα ηχεία να γουστάρετε. Διαλέξτε psychedelic ή techno? Α καλό ε?

    Να πω θα πάει κανείς στο Rock Wave? Επειδή 99% θα πάω, μήπως και βρεθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. psychedelic :D :D

    Rock Wave, ε? Δεν ξέρω παίζει και να ρθω, είμαι μακριά και λίγο δύσκολο.. :(
    Αν είναι θα σου πω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΡΕ ΕΣΥ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ..
    ΞΕΡΩ ΕΓΩ WILL SEE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΡΕ ΕΣΥ....ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΠΑΝΚ ΜΕ ΜΟΙΚΑΝΑ!!!
    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΠΟΛΥ ΤΟ HARD..
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ...
    LAST SUMMER ΤΟΥ NICKO! ΦΟΒΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ, ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΠΑΝΩ!! ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαμώ τα clubs και τους μούλους και τις πουτάνες που συχνάζουν εκεί πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina