24/6/10

30 Η Συνάντηση

24/6/10


Πάνω εκεί που έλεγα οτι πάει δεν έχω έμπνευση, έχει λιώσει ο εγκέφαλος μου από τον ήλιο ΤΣΟΥΠ!
Είδα την Μαρία! Ποια είναι η Μαρία; Πριν συνεχίσω απλά να πω οτι θα είναι το πιο χυδαίο ποστ που έχω γράψει, αλλά τι να κάνω, πρέπει..

Η Μαρία λοιπόν είναι μία που έκανα παρέα παλιά όταν σκαρφάλωναμε στα σχολεία για να παίξουμε βολε, ποδόσφαιρο κτλ. Η διαφορά με τους υπόλοιπους είναι οτι όταν εμείς πηγαίναμε δημοτικό - και εκείνη μαζί  έχουμε την ίδια ακριβώς ηλικία- τη στιγμή που εμείς ρουφάγαμε την κοιλία μας και τα κόκκαλα που πέταγαν λέγαμε οτι είναι τα μεμε μας εκείνης ήδη είχαν φτάσει στο γόνατο και ήδη της τα είχαν πιάσει!Θυμάμαι ένα βράδυ είχαμε μαζευτεί στην αυλή της για να παίξουμε μονόπολυ και είχε έρθει ένας ντεκαβλεϊνε φίλος της και τη ρώταγε.

-Ρε Μαρία πήγα τουαλέτα και δεν ήταν σαν μοσχαράκι τα μπαλάκια μου,έχουν τουμπανιάσει
Για να ρθε η απάντηση από την έμπειρη 13χρονη, με φυσικότητα
-ΑΑαα δεν είναι τίποτα να χυσεις πρέπει!

Το θέμα δεν είναι η χυδαιότητα, γιατί όλα τα παιδιά είναι χυδαία το πρόβλημα είναι οι γνώσεις που είχε από τα 13 της!

Την είδα χθες, αν και μένει δίπλα μου είχα καιρό να την δω, και εξακολουθούσε να είναι σαν ντουλάπα! Τα χει φτιάξει και με μία άλλη ντουλάπα και έχουν συμβιβαστεί μεταξύ τους ξέροντας πως έτσι δεν πρόκειται να βρουν άλλον/ άλλη. Παρόλο τα χάλια που είχε, μου έκανε και πνεύμα.
-Ποοποοο ρε Χριστίνα ομόρφυνες πολύ!! Μήπως πήρες και κανά δύο κιλάκια; Πως θα βγεις το καλοκαίρι με τα παραπάνω κιλά;

Δεν πίστευα στα αυτιά μου, χώρια που έχω χάσει 3...

- Βλέπω και εσένα Μαράκι, και πρέπει να χεις χάσει μερικά κιλά, αλλά τι να το κάνεις με αυτή την μύτη που έχεις; Να σου πω καρφώνεις και κεφτεδάκια με την μύτη σου;

Την πάπια και έφυγε!

Η κοπέλα πάσχει από σύνδρομο κομπλεξισμού! Δεν μπορεί να δεχτεί κάποιον φυσιολογικό άνθρωπο όσον αφορά τα κιλά. Πάντα ζήλευε έμενα και την ξαρέρφη μου που ήμασταν και είμαστε πιο ψηλές και με πιο ωραίο σώμα από το δικό της! 

Το πρόβλημά της είναι οι πάντες ακόμη και  ο εαυτός της. Πάντα βάζει φυτιλιές χωρίς να υπάρχουν θέματα.. Η υποκρισία στο μεγάλειο της, κράζει ακόμα και την ίδια της αδελφή της επειδή έχει μεγαλύτερο στήθος, βασικα αυτή έχει τόσο μεγάλο που καμπουριάζει (αλήθεια λέω,θέλει να κάνει αφαιρετική)

Η πουτανιά και η κακία ρέει στο αίμα της, και πιστέψτε με αυτός είναι πολύ κακός συνδιασμός!

Να υπερηφανεύεται οτι στη Β Γυμνασίου έκανε τεστ εγκυμούνης;
Οτι από την Β Γυμνασίου εως την Α λύκειου την πήδαγε ο πρώτος ξαδερφός της και δεν έλεγε τίποτα;

Και παράλληλα με όλα αυτά να σχολιάζει κι΄όλας και να επικρίνει.

Όχι κοπελιά, αν και είμαι υπέρμαχος της Δημοκρατίας, εσύ δεν πρέπει να έχεις δικαίωμα λόγου, για να μην πω οτι δεν βρίσκω και το λόγο ύπαρξης σου, δεν είναι όμως δικό μου θέμα το τελευταίο, ευτυχώς δεν είσαι δικό μου δημιούργημα!

Ελπίζω να μην έχετε και σεις τέτοιες εμπειρίες από τόσο κενά ανθρωπάκια, θα μπορούσα να γράψω νουβέλα για την συγκεκριμένη αλλά πραγματικά και μόνο που έγραψα αυτά τα λίγα η πίεση μου έφτασε στο ταβάνι...

30 σχόλια:

  1. της δίνεις υπερβολικη σημασία. Να σου πω κάτι: Αυτό με τον ξάδελφο της είναι γκαραντί? έχει συμβείδηλαδή στ' αλήθεια ή απλά είναι κουτσομπολιό που τ' ακουσατε? Γιατί αν είναι αλήθεια, εντάξε, η κοπέλα είναι "καμμένη" εντελώς. Αιμομιξία δηλαδή...Όλα τα υπόλοιπα που γράφεις μπροστά σ' αυτό μου φαίνονται τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλήθεια είναι, ενταξει μπροστά δεν ήμασταν αλλά μας το ξεφούρνησε παλιά η ίδια και η αδερφή της που δεν έχει καμία σχέση με αυτή, είναι πολύ καλή κοπέλα. Βέβαια τώρα με καμία απ'αυτές δεν κάνω παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mα δεν χαλιέμαι καθόλου.. Ούτε φίλη μου είναι ούτε τίποτα...
    Μου δίνει την εντύπωση οτι φροντίζει να παχαίνει για να μοιάζει με τον δικό της...χαοχοαοχαοχοαοχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή η πατσαβούρα που πλακώθηκα είναι, όταν είχα ερθεί Πειραιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκάτηρα, οτι θυμάσαι χαίρεσαι εσύ χοχοχο
    anyway αυτή είναι...Δεν τον έγραψα τον καβγά τον ξέχασα..

    Παιδιά πλακωνόντουσαν αυτές οι δύο και έλεγε η Μαρία
    - Μωρή εγώ είμαι Γνήσια Κρητικιά από την Θεσσαλονική!! χαχαχαχα οτι να ναι για γέλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχα άμα τις έβλεπες θα έλιωνες! Και η Εκάτηρα να την παίρνει στα σοβαρά..χαχαχα

    Σωστό αυτό που είπε ο φίλος σου...Πολύ σωστό...

    Υπάρχει η γνώμη μου αλλά υπάρχει και η λάθος γνώμη χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @italos: Γι αυτό άλλωστε παρά τα χιλιόμετρα που μας χωρίζουν όταν βρισκόμαστε είναι σαν να μην έχει περάσει ούτε μία μέρα. :) Έχει πολύ φάση το τσαχπινάκι από κοντά, εγώ της έχω πει να παρατήσει τις σπουδές και να πηγαίνει σε νοσοκομεία να κάνει τους ανθρώπους να γελάνε... ;)

    Χριστίνα είσαι χαζή, που να το ξέρω εγώ οτι είναι παλαβό αυτό ρε; Εγώ είμαι Θεσσαλονικιά από την Μάνη χαοχοαοχαοχαοχοα

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λολ
    Είμαστε και συνονόματες γαμώτο.
    Δεν τους αντέχω τους κομπλεξικούς. Άλλο να μην σου αρέσει κάτι πάνω σου και να το κρατάς για τον εαυτό σου και άλλο να στάζεις χολή κάθε φορά που βλέπεις κάτι καλύτερο από σένα.
    Μερικοί άνθρωποι είναι άξιοι της μοίρας τους. Ο μαλάκας, μαλάκας γεννήθηκε και μαλάκας θα πεθάνει. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές έχουν προσπαθήσει να με μειώσουν άτομα που δεν φτουράν τίποτα μπροστά μου. Στην αρχή έκλαιγα και στεναχωριόμουν, τώρα πια δεν μασάω. Γίνομαι πολύ απλά καθρέφτης τους και το βουλώνουν.
    Είμαι πτώμα, όλη μέρα έτρεχα χθες, τα έχω παίξει. Ουά!
    Μουατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά κάνει η ζήλια... Εγώ σε τέτοια άτομα δεν επιχειρώ να γίνω καθρεύτης τους γιατί θα σπάσω! χαοχοαχοαοχοαχαοχοαχο

    Έχει πέσει βαρεμάρα ή εγώ βαριέμαι σήμερα;;;

    φιλούμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kai gw polu itale :D
    Sorry gia ta greeklish dn eimai apo to pc m kai dn exei ellinikous xaraktires...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχει πέσει βαρεμάρα, μάλλον πρέπει να πάμε διακοπές και να κάνουμε αποτοξίνωση από το blogging:-p
    Ευχαριστώ Ιταλέ αλλά πρέπει να χάσω κιλά και έχει αρχίσει να μου την δίνει. Μια ζωή ήμουνα 45-48 κιλά και τώρα έχω φτάσει τα 58 - πρέπει πάση θυσία να χάσω 3 κιλά. Σκαταααααααααααααά!
    Καλά το blog μου το έχω παρατήσει εντελώς, εσείς φταίτε!

    Γειά σου ΕΚΑΤΗΡΑ και από μένα:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τυχερέεεε να φέρεις φωτογραφίες να βάλεις στο blog σου τις πυραμίδες...
    Έχω κανονίσει Ζαχάρο με την παρέα και παίζει και η Πάρος..
    Μαριάννα μην αγχνώνεσαι άμα έχεις και ύψος δεν φαίνεται τίποτα. Εγώ είμαι 69 κιλά αλλά επειδή έχω υψός δεν μου φαίνεται, κανονική είμαι... ;)

    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νιαααααααα σιγά εγώ είμαι κοντή 1.64 άρα για να είμαι κανονική πρέπει να πάω 54-55.
    Τι διακοπές και πράσινα άλογα, πως να κυκλοφορήσω μου λέτε?
    Την άλλη Πέμπτη ή Παρασκευή θα πάω για 3 μερούλες με το boyfriend στη Ναύπακτο, μέσα Ιουλίου θα πάω, μάλλον, με την μάνα μου και την αδερφή μου στην Εύβοια και τον Αύγουστο μπορεί Ίο σε έναν ξάδερφο. Δεν ξέρουμε ακόμα για τον Αύγουστο, είμαστε της τελευταίας στιγμής.
    Στην Πάρο και στη Νάξο τον αέρα σου ν’ αλλάξω.
    Ωραία δεν θα ειδωθούμε μουαχαχα.
    Καλά ρε συ Σκρουτζο-Ιταλέ δεν δίνεις και κατά εδώ μεριά κανά φράγκο? Όλο το money δικό σου το θες?
    Τσαχπίνα που είναι η Ζαχάρο? Μου διαφεύγει:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tις πυραμίδες βρε λέω...Έχω έρωτα με τα αρχαία (μην μου ρίξετε πέτρες χαοχοαχοα)

    Στην Πελοπόννησο Νομός Ηλείας είναι στα καμμένα του 2007 χαοχοαοχαοχοαοχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαριαννά μου μια χαρά είσαι...Σιγά ούτε κοντή είσαι όταν εγώ έλεγα οτι έχω κάποιο ύψος μην φανταστείς 1,90.
    1.73-74 είμαι και πέρσι είχα φτάσει 76 κιλά αλλά πάλι δεν μου φαίνονταν είμαι βαρυκόκκαλη ποιος ξέρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λολ
    Δεν τα θέλω τα λεφτά σου για έναν και μόνο λόγο! Δεν θα μπορώ να σε λέω Σκρουτζο-Ιταλό μουαχαχα

    Κοντή λέμε, κοντή! Ο φίλος μου με φωνάζει στρουμφάκι ρε:-( Αυτός είναι 1.87 γκρρ

    Εσύ είσαι ψιλή γαμώτο. Τι στο καλό σας δίνουνε σε σας τα πιο μικρά? Από τα μεταλλαγμένα βγαίνετε έτσι? Χο χο χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι Θηλυκο Φασούλα χαχαχα;; Σε λίγο θα με πεις και Γιαό; Χαοαοχοαοχοχαο
    Επίσης τώρα που είμαι 69 κιλά δεν φαίνεται τόσο το ύψος όπως δεν φαίνεται και το πάχος. Κανονική είμαι μπρε. Το γάλα οταν δεν είναι στο φραπέ,φρέντο ή δεν είναι μίλκο το μισώ.
    Και εννοείται οτι δεν βαριέμαι ούτε εσένα ούτε και την Μαριαννά άμα σας βαριόμουν δεν θα μπαινά καν στο blog σας πόσο μάλλον να απαντήσω. Δεν απανταώ επειδή μου γράφετε και εσείς αλλά επειδή πραγματικά μου αρεσούν αυτά που γράφετε ;)
    Κοίτα πχ την Εκάτηρα έχει κάνει τόσα σχόλια και ούτε που της έχω απαντήσει σε αυτά που δημοσιεύουν στο blog. (Θα με σφάξει btw λέω την αλήθεια)

    Μόνο ένα; Καλά κάνει η Μαριάννα και σε λέει σκρουτζο-ιταλό..χαοχοαοχοαχοαχοαο

    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina