13/6/10

26 Όταν μεγαλώσω....Θέλω να...

13/6/10


Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω άνθρωπος: Θα προσπαθήσω δεν το υπόσχομαι.
Είναι πολύ δύσκολο πράγμα στις μέρες μας να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, να ζεις σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ, να συμπεριφέρεσαι ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ και πάνω απ'όλα να ξέρεις τι σημαίνει να είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ!

Όταν μεγαλώσω θέλω να είμαι ελεύθερη να σκέφτομαι: Χωρίς να κρίνω και να έχω κριτήρια χρωματικά κόκκινα, κίτρινα, μπλε, πράσινα. Χωρίς να χαρακώνω τη σκέψη μου και τους άλλους ανάμεσα σε 300 θώκους της Βουλής! Να έχω πλήρη επίγνωση που θα καταλήξω αν δεν φιλήσω κατουρημένες ποδιές.

Όταν μεγαλώσω θέλω να θυμάμαι πάντα τους ανθρώπους που αγαπώ: Πολύ γρήγορα ξεχνάμε, την αγάπη που έχουμε πάρει και με την πρώτη ευκαιρία είμαστε έτοιμη να κάνουμε την πουστιά μας.


Όταν μεγαλώσω θέλω να μπορώ να ξαναγίνω παιδί: Θελώ να μπορώ να κάνω τις βλακίτσες μου, να μην χάσω ποτέ τον ενθουσιασμό (για μερικά πράγματα). Να μην με νοιάζει τίποτα παρά μόνο που θα κοιμάμαι και που θα τρώω!


Όταν μεγαλώσω θέλω να ζήσω σ΄ένα καλύτερο κόσμο: Αυτό μάλλον πρέπει να θεωρηθεί το πιο υπερφίαλο πράγμα που έχω πει ποτέ...Όχι δεν το χω χάσει, έχω σώας τα φρένα, αλλά λέμε ρε παιδί μου.


Όταν μεγαλώσω θελώ να παντρευτώ και να κάνω πάρτυ στον Τιτανικό και στον Παπανικολή:
Καλά διαβάσατε... Δεν κατάλαβα η Χρουσαλά τι παραπάνω έχει από εμένα που έκανε πάρτυ στο ιστορικό "Αβέρωφ".. Στο μόνο που με περνάει είναι η ηλικία...ΧΑ! 10 χρόνια περίπου μου κόβει, όταν εγώ θα παντρεύομαι (φτου φτου) αυτή θα είναι σιτεμένη...


Όταν μεγαλώσω θέλω να μπορώ να ονειρεύομαι: Να σαν τώρα, όνειρα και μόνο όνειρα. Στο τέλος βέβαια μόνο με τα όνειρα μένουμε αλλά δεν έχει καμία σημασία. Όλοι αξίζουμε μία θέση στο όνειρο είναι και τσάμπα (ακόμα)!!!



Δεν ξέρω τι έπαθα σήμερα και μελαγχόλησα πάρα πολύ, ελπίζω να μην τα βρείτε μαλακίες αυτά που έγραψα...Ίσως είναι το πιο ρεαλιστικό πράγμα που έχω γράψει στο blog αυτό...


Το παρακάτω video είναι από ένα σχολικό βιβλίο αγγλικών και το θυμήθηκα




Θα φτάσουμε στα 64; Ή θα μας πεθάνουν νωρίτερα;

26 σχόλια:

  1. Όταν μεγαλώσεις... σου εύχομαι να πετύχεις όλα τα παραπάνω.
    Όταν μεγαλώσω... θέλω να δω ανθρώπους ευτυχισμένους και αγαπημένους. Χωρίς μίση, χωρίς κακίες, χωρίς συμφέροντα.
    Μεμέλα τσαχπίνικο πλασματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ, αν και πολύ δύσκολο :D :D
    Όταν μεγαλώσεις, σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν και τα δικά σου όνειρα και στόχοι!!!
    Φιλιά Μαριαννάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΕΛΟΙΟ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ...

    ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ {ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΙΚΟΣΙΕΝΝΙΑ Ο ΚΩΛΟΓΕΡΟΣ} ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΗ.
    {ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΜΑΚΡΥΑ}.
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΑΑΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ!! ΜΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκατά στα μούτρα μας που θα πραγματοποιηθούν αλλά η ελπίδα και τα όνειρα πεθαίνουν πάντα τελευταία! Όπως είπες και εσύ τσαχπίνα είναι ακόμα δωρεάν. Φαντάζεσαι να Rent a dream όπως είχε γράψει και ο ιταλός για το kid? lol
    Ιταλέ και σε σένα πολλές ευχές!
    Παιδιά δεν παλεύεται άλλο η ζέστη. Δεν βάζετε κανένα πούλμαν να πάνε για μπάνιο? Πως πάνε τα ΚΑΠΗ έτσι και εμείς οι bloggers:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ...ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΕΧΕ ΠΙΣΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ αρνητικά? Ποτέ! (εδώ γελάμε)
    Έτσι είναι Ιταλέ, την πίστη μου την έχω χάσει από χρόνια. Τώρα πιστεύω μόνο στους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΕΛΟΙΟ.
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ..."

    Tα παρά λες... (Πες και αλλα, πες και άλλα) χαχαχα
    Ιταλέ δηλαδή εγώ σε 10 χρόνια όταν θα είμαι 29 θα είμαι σκατόγρια; Να ξέρω να βρω καλό ΚΑΠΙ! :Ο

    Όντως τι ζέστη είναι αυτή, να βγάλω την πέτσα μου, μου έρχεται...

    Μαριάννα μην σκέφτεσαι αρνηυικά "δεν θα πετύχουμε" να σκέφτεσαι θετικά "θα αποτύχουμε" χιχιχι

    "Τώρα πιστεύω μόνο στους ανθρώπους. "
    Σώθηκες, άμα βρεις ενημέρωσε την Greenpeach για να τους κηρύξει ως ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ!!

    Καληνύχτα friends σμουτς σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφο κείμενο και πολύ αληθινο.

    Αν θέλετε να γίνεται Άνθρωποι και να παραμείνετε έτσι, να μην ξεχνάτε ποτέ πόσο πραγματικά το θέλετε, με το να προσπαθείτε η ασχήμια γύρω σας να μην χαλάει αυτό που είστε.

    Μην αφήσετε αυτό που σας τρώει να χορταίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lol μαρή 20 είσαι? Δεν το πιστεύω! Εσύ σε 10 χρόνια θα είσαι όχι απλά τσαχπίνα αλλά η ΥΠΕΡ-τσαχπίνα!
    Γιατί το λες αυτό? Αλήθεια πιστεύω στους ανθρώπους. Υπάρχουν αξιόλογα άτομα και είναι πολλά. Όταν ήμουν πιο μικρή δεν το έβλεπα αλλά τώρα έχω αλλάξει γνώμη. Θα δεις και εσύ πως με τον καιρό θα γνωρίσεις πολλά αξιόλογα άτομα και δεν θα το πιστεύεις. Βέβαια, η σαβούρα δεν παύει να είναι αρκετή. Είναι αυτό που είπε η αγαπημένη μου φίλη Μπανανία παραπάνω. Μην αφήνεις την ασχήμια που υπάρχει γύρω σου να σε χαλάει:-)
    Να έχεις μια όμ0ρφη μέρα γεμάτη χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ούτε 20 είμαι...19 για την ακρίβεια 18 και 9 μηνες!!! Πόσο μ'έκανες καλέ; Έχω το δαιμόνιο όμως να τα σχολιάζω όλα από μικρή..

    Η σαβούρα αρκεί για να μας κάνει τα νεύρα φωτοβολταϊκα λαμπάκια (γιατί είμαστε και οικολόγοι)...Ελπίζω να γνωρίσω περισσότερους αξιόλογους ανθρώπους!!

    Όσο για την μέρα είναι τέλεια και σήμερα Πέμπτη γράφω ιστορία 450 σελίδες και δεν έχει λεωφορεία...ΧΟΧΟΧΟ φοβερό??? χιχιχι

    Να έχεις την τέλεια μέρα με χαρά και οτι άλλο θέλεις :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο.ο δεν σε έκανα για 19 αλλά για 25! Φτου σου κοπελάρα μου! Σε πήρε?! χιχι
    Ωραία τα φωτοβολταϊκά δεν λέω αλλά έχουν ένα μείον - είναι πανάκριβα. Ρώτησε ο πατέρας μπας και βάζαμε στο κτήμα αλλά ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει.
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι μικρή μου! Πως θα πας να δώσεις?! Αμα θες σου δανείζω το ιδιωτικό τζετ αλλά θέλει πλύσιμο γμτ μουαχαχα.
    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ τι γλυκιά που σαι; Θα μου δανείσεις το τζετ σου; Θα το παρκάρουμε στην ταράτσα του Παν/μου δεν βαριέσαι το πλένω, εκεί θα τα χαλάσουμε;

    Φαντάσου αν γράφω αυτά τώρα στα 25 τι θα χω γράψει...Θα σας κουφάνω.

    Έυχαριστώ για την καλή επιτυχία, θα γράψω με την βοήθεια φίλων κάτι θα κάνω..χοχοχο

    Καληνυχτούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χιχι γι'αυτό είπα και πιο πάνω ότι εσύ σε λίγα χρόνια θα είσαι ΥΠΕΡ-τσαχπίνα!
    Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ...
    ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ....
    ΕΝΩ Η ΠΙΣΤΗ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. TSAXPINAKI ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ 29 ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ 29 ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΕΝΑ 30...
    ΑΡΑ ΝΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΓΡΙΟΥΛΑ.. ΧΑΧΧΑΧΑΧΑ
    ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΑΤΟΜΟ.
    ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΩ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝΩ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΑ...
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!
    ΜΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε συ Ιταλέ παλιόγρια στα 30? Τον Οκτώμβριο γίνομαι 30 δηλαδή θα είμαι παλιόγρια?
    Δεν το περίμενα αυτό από σένα. Θύμωσα τώρα ε! Μουαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ ΡΕ...
    ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΙΑΤΑ.. ΣΑΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΣΑΧΠΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δηλαδή είμαι η μικρή της παρέας;;; Wow

    Και γω Ζυγός είμαι παντως 1/10/91

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νια Ζυγός 21/10/1980. Eσύ?
    Μαρή τσαχπίνα ζυγός και εσύ?!
    Πλάκα θα έχει να είμαστε όλοι Ζυγοί μουαχαχα
    Θα φτιάξουμε blog "Ζυγοί και Όραμα" μπάχαχα
    Καλημέρες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άμα είναι και ο Ιταλός Ζυγός να φτιάξουμε και γιάφκα :) αλλά κάτι μου λέει οτι θα ναι ή Υδροχόος ή ψάρι...

    ααα και ωροσκόπο Ταύρο έχω προχθές το μαθα...

    have a nice day!!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΥΣ ΖΥΓΟΥΣ... ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΘΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...

    ΕΓΩ ΝΑΙ ΨΑΡΙ, ΜΕ ΩΡΟΣΚΟΠΟ ΨΑΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λολ ψαρούκλα ο Ιταλός!
    Άντε να ανοίξουμε κανά ιχθυοπωλείο. Ο ιταλός θα κάνεις το ψάρι και εγώ με τσαχπίνα την ζυγαριά μπαχαχα
    Εγώ έχω ωροσκόπο Παρθένο. Κάποιος να μου τον αλλάξει, δεν τον θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΧΕΙΣ ΦΟΝΙΚΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΑΡΙΑΝΝΑΚΙ... ΠΑΡΘΕΝΟΣ ΕΕ; Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΑΠΟ ΖΥΓΟ. ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΗ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!
    ΤΣΑΧΠΙΝΑ ΕΣΥ ΩΡΟΣΚΟΠΟ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαριάννα δεν θα χει πολύ ψαρίλα το ιχθυοπωλείο;;; Δεν θα μπορούμε να την βγάλουμε την ψαρίλα από πάνω μας...χεχεχε

    Ταύρο έχω... :Ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina