9/6/10

4 Προσοχή στις κατσίκες

9/6/10

Με χαρά σας ανακοινώνω μία μεγάλη ΕΛΛΗΝΙΚΗ και μόνο ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ! Hell yeah...

Μπορούμε πλέον να μιλάμε για τον ενανθρωπισμό των ζώων και συγκεκριμένα των προβάτων και των κατσικών...

Από δω και στο εξής αυτά τα άμοιρα τα ζώα θα πρέπει να κυκλοφορούν με φώτα πορείας! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΟΚΩΛΟ ΑΣΤΕΙΟ ΜΟΥ..It's the true!

Πόλλοι έλεγαν οτι το ζώο τους (κύριως οι σκύλοι) συμπεριφέρεται σαν άνθρωπος! Η γιαγιά μου το λέγε πάντως για τους μακαρίτες τα σκυλιά μας, ασε- ασε μας άφησαν χρόνους.
Τίποτα δεν λέγεται τυχαία σε αυτή την χωρα, είναι αυτό που λέμε οτι η βλακεία και η μαλακεία ορισμένων γίνεται επιστήμη και κίνητρο για φορολόγηση!

Ερώτηση: Θα δώσουν και σήματα ή μόνο πορεία;

Ξέρω οτι έχεις φρικάρει με αυτή την αποφασάρα, αλλά θα σου εξηγήσω εγώ που το χω πιάσει (και το κρατάω μην μου φύγει)

Έχουμε και λέμε, στις περιοχές τις καμπώδεις (τρέμε Μπαμπινιώτη) οπου ζουν αυτά τα ζωάκια υπάρχει πολύ υγρασία, σωστά; ΣΩΣΤΑ -δεν σε παίρνει να διαφωνήσεις αλλιώς ψάξε να βρεις μόνος σου λύση-η υγρασία με την σειρά της φέρνει ομίχλη. Έτσι λοιπόν οι οδηγοί είναι αδύνατον να δουν τις αγέλες των προβάτων με αποτέλεσμα να τα χτυπάνε και να πεθαίνουν...

Μάλλον η υπερκατανάλωση του καλαμποκιού για τα κόλυβα ήταν η αιτία για την απόφαση αυτή,αααα και η φιλοζωία πάνω απ'όλα.

Μιας λοιπόν ζούμε σε μία προχώ κοινωνία, γιατί να μην γίνεται το αντίστροφο και χωρίς φώτα πορείας και χωρίς εξτρα φορολόγηση;; Δηλαδή άνθρωποι που συμπεριφέρονται σαν ζώα, να θεωρούνται ζώα και με την βούλα...

Μάνι -μάνι έτοιμοι οι πρώτοι 300 και μάντεψε ποιοι θα είναι...

Άντε και ζωή σε λόγου μας...

4 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάπου το είδα στην τηλεόραση.
    Εγώ λέω να τους βάλουνε και κόρνα, η κουδούνα από μόνη της δεν κάνει πολλά. Επίσης, υαλοκαθαριστήρες για την βροχή και αλυσίδες για το χιόνι (μην φάνε και καμιά γλίστρα τον χειμώνα).
    Μαλακίες στο τετράγωνο.
    Να έχεις μια όμορφη μέρα τσαχπίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To είπαν και στην τηλεόραση; Έλεος! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina