7/6/10

17 Παντρεύτηκαν...; ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ!!!

7/6/10
Όταν η τηλεόραση ανακυκλώνει την μία σαβούρα πίσω από την άλλη, με πιάνουν τα διαόλια μου...

Επι μία εβδομάδα ασχολούμαστε με τους γάμους της Χρουσαλά και της Λόη...

Ποιος σας είπε ρε οτι με νοιάζει εμένα τι κάνει η κάθε τηλεοπτική κατίνα της τηλεόρασης..
Ειδικά οι ανατριχιαστικές λεπτομέρειες: Από ποιον οίκο είναι το νυφικό (;), από που του γαμπρού (;), τι βρακί φοράει η Βάσια, τι η Μαριέττα;;;

Χεστήκαμε και που παντρεύτηκαν και κατα τη διάρκεια του γάμου που έκλασσαν, χεστήκαμε για το κοτεράκι που έκανε ο άμοιρος γαμπρος στην νύφη δώρο, ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!

Αυτά δεν είναι παρά κόλπα για να ανεβάσουμε την τηλεθέαση ή για να μπούμε στην επικαιρότητα...
Δεν μπορεί από την μία να κράζεις ή να κάνεις ερωτήσεις για να κράξουν οι καλεσμένοι σου την Μενεγάκη που κουβάλαγε τις κάμερες στον γάμο και να έχεις και εσύ κάμερες στον γάμο σου.
Είναι αντιδεοντολογικό...

Αλλά στην τηλεόραση όλοι πασχίζουν να μας δείξουν "είμαστε μία ωραία παρέα"...
Σκατά είστε γιατι ούτε είστε μία ωραία παρέα (μας τα παν και άλλοι αυτα), και επίσης δουλεύεται για ένα "Φαίνεσθαι"... "Φαίνεσθαι" οτι είστε καλή παρέα, "Φαίνεσθαι" καλοί άνθρωποι γιατί δεχτήκατε μείωση μισθού και με την πρώτη συνεντέυξη το δηλώνεται περιχαρείς...

Μπράβο να σε προτείνουμε ρε στο Φανάρι και στην Αρχιεπισκοπή να σε κηρύξουν Άγιο ή Αγία...
Ξέρεις τι είναι απο 15.000 ευρώ να το μειώνεις στα 12.000 το μήνα;
Εεεμ ζεις δεν ζεις...

Έτσι λοιπόν σήμερα όλα είναι ένα "Φαίνεσθαι", ακόμα και οι γάμοι με τους cameraMEN, με τους μπούμαν και τους ηχολήπτες είναι για την μόστρα, για την πόζα στα εξώφυλλα των περιοδικών και προπάντων για τα φράγκα μάγκες μου...

Γιατί νομίζετε οτι θα παρουν λίγα από τις φωτογραφίες που θα δημοσιευτούν στα περιοδικά;
Αλλά συγνώμη στην συνέντευξη που ακολουθεί θα μας εξηγούν οτι τα χρήματα που πήραν από τα περιοδικά θα πα 'ναι για φιλανθρωπικό σκόπο...

Μήπως πρέπει καμιά φιλανθρωπική οργάνωση να σας μαζέψει γιατί έχετε ξεφύγει;

Έτσι είναι πλούσιοι πούστιδες αλαζόνες...Δεν ξέρουν που να βάλουν τις κωλάρες τους γιατί θα βουλιάξουν στα 500ευρα αλλά από τα τόσα δίνουν και κανένα για φιλανθρωπικούς σκοπούς...

Είπαμε θα σε κάνουμε εικόνισμα για την κοινωνική σου στάση και για την αγάπη σου προς τον συνάνθρωπο...

Αη στο διάολο τώρα...




17 σχόλια:

  1. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΛΟ ΜΟΥ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να βοηθάω ανθρώπους και να το υπερηφανεύομαι δίνοντας συνεντεύξεις; ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑ ΑΥΤΟ!
    Βelieve me... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου πω την αλήθεια ότι δεν είχα πάρει γραμμή για τους γάμους? Την τηλεόραση την έχω μονίμως κλειστή...αρνούμαι να αναλώσω τον χρόνο μου στις βλακείες του χαζοκουτιού.
    Έχουν καταντήσει αηδία, βαρετοί, χωρίς κανένα απολύτως ενδιαφέρον.
    Όπως είπες και εσύ...
    Χεστήκαμε αν παντρευτήκατε
    Χεστήκαμε αν θα χωρίσετε και
    Χεστήκαμε γενικώς
    Άιντεεεεε κακομοίρηδες

    Φιλιά τσαχπίνικα:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΟΥΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΑΖΟΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΖΕΡΟΜΑΛΑΚΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΩ....
    ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΛΕΩ! ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...
    ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΤΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΛΕΦΤΑ -ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΕΤΟΙΜΑ- ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΨΣΟ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ....ΜΑΚΙΑ ΤΣΑΧΠΙΝΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα μου έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά αποτελεί και αστήρευτη πηγή γέλιου...Εγώ για λίγο την ανοίγω συνήθως όταν έρχομαι από τη σχολή μου και τρώω... Φιλάκια :))

    Iτάλε μου δεν έθιξα και δεν σχολίασα το πορτοφόλι του καθενός, σχολιάζω την στάση και τρόπο ζωής...Έχω έναν μακρίνο μου θείο που έχει μία από τις μεγαλύτερες αρτοβιομηχανίες, καταλαβαίνεις για τι χρήμα μιλάμε, δεν ήταν όμως έτσι ποτέ. Στο εργοστάσιο έχει βοηθήσει πολύ κόσμο αλλά κάνεις δεν το χει μάθει εκτός εργοστασίου και συγγενών.

    Δεν έκρινα κόπους ζωής ο καθένας μπορεί να προσφέρει όσο θέλει και όσο μπορεί στην κοινωνία και τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
    Αν όμως το κάνεις για να φανείς καλός, υπεράνω και τα λοιπα, δεν μπορεί να θεωρηθεί φιλανθρωπεία...Αυτό σχολίασα και αυτό είναι το "βασικό μήνυμα" του συγκεκριμένου ποστ...
    Σμουτς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΒΡΕ ΤΣΑΧΠΙΝΑΚΟ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ LIFESTYLE ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ...
    ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΑΕΙ;;
    ΕΓΩ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΧΩ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ.. ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΕΓΩ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑ ΑΛΛΑ ΟΦΕΛΗ.. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑ;;;;
    ΑΚΟΥ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΜΑΘΕΥΤΕΙ Η ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ Η ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ.... ΜΑΚΙΑ ΜΑΚΙΑ ΜΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου φέρω παραδείγματα κυριών και κύριων από την τηλεόραση που έκανα μείωση μισθού και βγήκαν και το είπαν σε όσες συνεντεύξεις έκαναν για να τους ανάψουμε λαμπάδα;
    Μπορεί να χεις δίκιο, εγώ όμως το βλέπω αλλιώς...
    Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο, αλλά δεν μετράνε και οι σκοποί;
    Άλλο πχ να βοηθήσω εγώ εσένα (παράδειγμα κάνω) επειδή σε εκτιμώ, επειδή σε αγαπάω και άλλο να σε βοηθήσω από λύπηση και για να φανώ εγώ Αγία...έτσι δεν είναι;
    Επίσης δεν είναι τυχαίο που ο Παπαδιάμαντης (αν θυμάμαι καλά) είχε γράψει για το μίσος προς τον ευεργέτη...

    Σαφέστατα και όσοι είναι πλούσιοι δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία, υπάρχουν και άνθρωποι που πραγματικά έχουν βοηθήσει, όπως η κα Βαρδινογιάννη. Θα μου πεις οτι το χει δημοσιοποιήσει, σωστά αλλά οι οργανισμοί οι φιλανθρωπικοί δεν θα μπορούσαν να δημιουργηθούν χωρις την αγάπη του κόσμου...

    To θέμα είναι να το κάνεις επειδή το θέλεις και όχι μόνο για τους τύπους και για το "φαίνεσθαι"...

    Πες μου σε παρακαλώ για ποιο λόγο οι παρουσιάστριες/-στες βγαίνουν και μας λένε για τις μειώσεις των μισθών τους; Για να αποτελέσουν παράδειγμα; Για να φανούν καλοί ανθρώποι;

    Θα σου φέρω εγώ και ονομαστικό παράδειγμα.
    Η Γερμάνου έχει πει οτι έχει υιοθετήσει ένα παιδάκι απο την Action Aid. Πολύ καλά έκανε και το δημοσιοποίησε, για να ευαισθητοποιήσει όσους μπορόυν να προσφέρουν να το κάνουν!

    Πρόσφατα βγήκε και είπε για την μείωση μισθού που δέχθηκε...Αυτό έπρεπε να το πει; Γιατί έχει πχ την δύναμη να επηρεάσει τις πολυεθνικές να μην προχωρήσουν σε απολύσεις αλλά σε μείωση μισθών; Ή νομίζει οτι με αυτό που είπε θα ξυπνήσουν οι εργάτες και θα ρίξουν νερό στο κρασί τους στην μείωση μισθού;

    Δεν έχω κάτι μαζί της, αλλά ήταν η πρώτη που μου ήρθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΛΥΠΗΣΗ.. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΠΗΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ... ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΚΑ! ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΛΥΠΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ...
    ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΟΤΑΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΥΠΑΣΑΙ...
    ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΩΘΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ;; Η ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΟΠΡΑΙΡΕΤΟ ΑΤΟΜΟ;;
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ. ΚΟΙΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ...
    ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ. ΑΔΙΚΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ.... ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΝΑ ΕΛΕΓΕ .... ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ... Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ...
    ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ...ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για αυτό είναι ο διάλογος για να διαφωνούμε...

    Πάλι διαφωνώ με το θέμα λύπησης...
    Το θέμα της λύπησης είναι καθαρά υποκειμενικό πιστεύω, και διαφορετικό για κάθε περισταση.

    Το παιδάκι που λες θα το βοηθήσω από λύπηση που δεν θα μπορεί να καλύψει τις βασικές του ανάγκες.

    Κάποιος άλλος θα το βοηθήσει από λύπηση επειδή το μούλικο δεν έχει λεφτά.

    Άλλο πάλι θα το βοηθήσει από λύπηση επειδή κάποιο τρίτοι το εκμεταλλεύονται.

    Και πόσα άλλα είδη τρόπου σκέψης της λύπησης υπάρχουν.

    Το γραψες και εσύ στην αργή του σχόλιού σου ,οτι δεν το λες κακά...

    Επίσης εγώ με το να βοηθήσω ένα παιδάκι, τι σκοπό να προωθώ; Δεν τολμάω να μιλήσω για όλους όσους βοηθούν, άμα το κάνω θα είναι μία βλακώδεις αυθαίρετη γενίκευση, σχολιάζω και κρίνω αυτούς που το κάνουν λόγω τύπων και λόγω του "φαίνεσθαι"

    Όσο για τη Γερμανού, δεν το χει πει μία φόρα μόνο...ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΧ ΑΧ.. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ...
    Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙΣ...
    ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ....
    ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ.. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΝΟΠΟΛΗΣΩ ΣΤΟ BLOG SOY ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΦΑΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ! ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ! ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ... ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΠΛΑ! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΛΥΣΕΙ...ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΕΚΝΟ ΓΙΑ ΤΕΚΝΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ...ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχουμε διαφορετική οπτική όπως το λες ακριβώς..
    Δεν πειράζει μωρέ :D

    Όσο για τα τεκνά χαχαχα όντως...
    Κακίεεες χαχαχαχα... Μου δωσες τροφή τώρα για τις γυναίκες αράχνες και τους πρωτάριδες άνδρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΥΠΙΣΕΣ....ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ...ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ιταλέ μου, που το ξέρεις οτι έχει αφήσει το σκύλο; χαοχαοχοαχο
    εγώ τη συμπαθώ πάντως αλλά δεν έχει καμία σημασία θα ψάξω να βρω και αλλες για την λίστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλώς σε βρίσκω. Αυτοί οι άνθρωποι υπάρχουν μόνο μέσα από την τηλεόραση. Γι' αυτό και πουλάνε τα πάντα. Τα παιδιά τους, τους γάμους τους, το βρακί τους το ίδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήρθες, έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι!!!
    Ζουν σ'ένα εικονικό κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απ' την άλλη μεριά έχουμε την πανέμορφη και πασίγνωστη Κέιτ Μοςς η οποία παντρεύτηκε μυστικά κι ο γάμος της μαθεύτηκε πολύ αργότερα!!!
    Ουφ πια με τις ψευτοσταρλέτες της ελληνικής ξεφτιλοτηλεόρασης...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμε πόσο δίκιο έχεις σε αυτό. βλέπεις την Σακίρα πχ και είναι τόσο απλή με το κοινό, και από την άλλη βλέπεις τον Ρουβά ή την Βανδή να κυκλοφορούν με 10 σωματοφύλακες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina