5/6/10

5 Η πειρατεία σώζει τις τσέπες μας,

5/6/10
αλλά μας κάνει τα νέυρα τσαντάλια!!!!



Η μοναδική επανάσταση που έχουμε κάνει μαζί σαν λαός είναι η πειρατεία μουσικής, ταινιών, software και πολλών άλλων...

Συμφέρει όμως ως προς το οικονομικό να κατεβάσεις μια ταίνια από κάποιο τρακερ.
ΜΟΝΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ!
Γιατί όσο κάνει για να κατέβει, έχεις πάει στο Village Αυστραλίας και έχεις δεί όλο το top10 ταινίων και όταν γυρίσεις το γαμημένο torrent θα κατεβαίνει ακόμα...Φσσσσσ

Ποιος έχει την υπομονή να περιμένει να δει την την ταινία του αγαπημένου του ηθοποιου μέχρι να κατέβει το torrent γιατί κάποιοι μαλάκες μονογαμιάδες την κατέβασαν αλλά προφάνως δεν έχουν Leedάρει, και μέχρι να κατέβει θα γεννήσω και το τελευταίο μου νευρώνα από τα νεύρα μου...

Φυσικά υπάρχουν και τα DVDάδικα αλλά τώρα ποιος πάει να πάρει ταινία...
Εξάλλου για την ταινία που πάς, δεν θα την έχει γιατί θα είναι νοικιασμένη σε κάποιο πούστη που έχει ξεχάσει να την επιστρέψει, και εσύ θα καταντήσεις να δεις το Πράσινο Μίλι για 1000η φορά επειδή είσαι ψυχάκιας.

Στα DVDάδικα γίνεται και το εξής παράλογο:
Αν και εφόσον αποφασίσεις οτι θα δώσεις τα 2 ευρώ για να δεις μία ταινία με υπόθεση βλέννας θα σου βγάλει για ένα περιπου λεπτό μία μαύρη οθόνη με άσπρα γράμματα για τα πνευματικά δικαιώματα.


Ok με έπεισες.. Σκατούλες γιαχνί με ριγάνη και χαβιάρι από μυγοκούραδα...
Αφού λοιπόν σου πετάει τις απειλές οτι είναι μόνο κατ'οικον προβολή και όχι με παρέα από εκεί που την πήρες πουλάει DVD δισκάκια για να τα αντιγράφεις και με τις ευλογίες των DVDάδικών...
Και στο κάτω - κάτω της γραφής ρε γραφικέ που το ξέρεις αν δεν θα φωνάξω όλη την γειτονιά μου να δει την μούφα σου...Και αυτό συμφέρει έστω οτι φωνάζεις 20 άτομα, μειώνεται το κόστος σε 10 cents για τον καθένα , εκτός αν είσαι μαλάκας και πληρώσεις τα 2 ευρώ για να τη δει η Σάρα και η Μάρα...

Έχω στην γειτόνια μου έναν συνομήλικο μαλάκα -για την ακρίβεια ΚΑΡΑΦΛΟΓΚΟΜΕΝΑ  τον φωνάζω- ο οποίος οτι καινούρια παπαριά βγει σε DVD θα πάει να την νοικιάσει, θα την αντιγράψει και χωρίς να την δει για να κάνει τον -μέσα σ'όλα οτι και καλά μόνο αυτός έχει ανακαλύψει τα nero και τα όποια πλεον ξεπερασμένα προγράμματα. Ειδικά άμα είναι και ελληνική η ταινία και έχει κάποιο ωραίο Soundtrack (για τα γούστα του, γιατί για τα δικά μου είναι σκέτη μαλακία) θα το βάλει και τέρμα σαν κάγκουρας στον κουβαδοειδή Seicento, με αεροτομή απλώστρα...

Τελευταία ταίνια που είδα σε Σινεμά ήταν το "Ραντεβού για Παντρεμμένους" από τότε και πιο πριν μην σου πω έχω βάλει στοίχημα να κάνω το δίκο μου "Ραντεβού με την Ψυχραιμία ΜΟΥ"

Πως στο διάολο συμβαίνει κάθε φορά που πάω να δω ταινία σε σινεμά να κάθονται πίσω μου μαλακεισμένα που ουρλιάζουν και λένε οτι χαλβαδομαλακία τους κατέβει εκτός αν είμαι ακόμη πιο τυχερή (ουου) και κάθονται από πίσω μου -και καλά- ερωτευμένα ζευγαράκια και θα ακούω  Πλουπ!! ΤΣθλλλρπ... 

Σε αυτές τις περιπτώσεις που έχεις πληρώσει για να δεις την ταινία 20 ευρώ, είναι οπου θα βγάλεις το σουτιέν σου και θα το κάνεις σφεντόνα για να πετύχεις με ποπ κορν, Doritos οτι σκατά τέλος πάντων έχεις και να στοχεύεις τον κάθε μαλάκα!

Η πειρατεία πάντα θα υπάρχει, γιατί είμαστε και μάγκες και γιατί μπορούμε.
Όσα sites  και να κλείσουν, όσο και να απειλούν οτι και στους downloaders users μπορεί να επεβληθεί ποινή, δεν θα καταφέρουν τίποτα μια σκατούλα θα πάρουν.

Για ποιο λόγο να πάω να δώσω 20 ευρώ και αγοράσω μία ταινία που μπορεί να αποδειχθεί μαλακία;
Μήπως θα έχει κάρτα αλλαγής ή θα βρω το δίκιο μου αν την τρίψω στην μούρη του πωλητή που δεν θα μου δίνει τα λεφτά μου πίσω;

Το Συμπέρασμα:
Το Download δεν είναι κλοπή,άσε που μέχρι να κατέβει από την υπομονή μου έχω βγάλει την υπεραξία της ταινίας...

So πάω να κατεβάσω ΣΑΤ2...cya

5 σχόλια:

  1. ΚΑΛΟ...
    ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΣΟ...
    ΒΡΗΚΑΝ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ. ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ;; ΕΜ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΩ ΕΞΥΠΝΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μπορούσαν να κάνουν προσιτό το downloading αν έβαζαν μιά πολύ χαμηλή τιμή οπότε θα κατέβαζαν πολύ περισσότεροι άνθρωποι μιά ταινία ή μουσική, αντί να ψάχνουν τα ειδικά πειρατικά σχετικά sites. 'Ετσι θα μάζευαν και πολλά λεφτά. Το ίδιο ισχύει και για τα προγράμματα. Πολύς κόσμος θα πλήρωνε ευχαρίστως, π.χ. €15 (αντί για €1.500) για να αγοράσει το Photoshop, αντί να προσπαθεί να το σπάσει, γιατί έτσι θα είχε και τα πλεονεκτήματα της αυτόματης ενημέρωσης και της ασφάλειας του χρήστη. Οι παράλογα υψηλές τιμές του λογισμικού οδηγούν στην πειρατεία. Το ίδιο και των CD και DVD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και κάτι ακόμα, χωρίς παρεξήγηση: Επειδή, όπως βλέπω, τηρείς την ορθογραφία σχολαστικά, διόρθωσε και το "Χέρομαι" σε "χαίρομαι" στο "about tsaxpina" που, προφανώς, σου ξέφυγε... Τι να κάνω! Είμαι "ορθογραφία-freak" ο ...beep! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά κάνεις και είσαι, και εγώ έχω ένα κόλλημα με την ορθογραφία.Το διόρθωσα να σαι καλά... :))

    -----------
    Ιταλέ με μπέρδεψες λίγο, δεν κατάλαβα αν είσαι υπέρ ή κατά της πειρατείας... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡ ΒΕΒΑΙΑ. ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΜΕ ΕΞΥΠΝΟ ΤΡΟΠΟ...
    ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΑΦΙΟΖΟΣ ΕΙΜΑΙ.... ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina