3/6/10

4 Έλεος και Πολυέλεος...

3/6/10

Έλεος με το ποστ αυτό δεν έχω να σχολιάσω κάτι, μόνο να διευκρυνίσω κάποια πράγματα για το blog που μάλλον αρχίζουν να παρανόουνται...

Χθες ήταν η Παγκόσμια ημέρα του Περιβάλλοντος και έκανα μία αρκετά ειρωνική ανάρτηση το Σκάσε ή Δράσε, έτσι λοιπόν με ειδοποίησε μία από τη σχολή μου που την ξέρω και ξέρει οτι έχω αυτό το blog, οτι έχει φτιάξει ένα γκρουπ με αυτό τον τίτλο και την ανάρτηση στο Facebook...

Δεν πολυασχολήθηκα, δεδομένου οτι το Facebook έχει καταντήσει αηδία.
Θεώρησε λοιπόν σωστό να επιστρατεύσει ένα fake profile που έχει και να το παρουσιάσει ως δικό μου, έχοντας μπει σε γκρουπ και σελίδες της σχολής μου χωρίς να έχει καμία σχέση και βάζοντας στοιχεία που παραπέμπουν στα δικά μου όπως η ημερομηνία γέννησης.

Δεν ξέρω αν αυτό ήταν από την κοπέλα αυτή ή από κάποιον άλλο παπάρα, γιατί ξεκίνησε με 3 διαχειρίστες το εν λόγω γκρουπ.

Όπως και να χει εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτο το γκρούπ ούτε με ένα fake προφίλ κάποιας πουτάνας Νάντιας Σιδηροκαστρίτη. Έχω ζητήσει ήδη την διαγραφή του γκρουπ και του συγκεκριμένου χρήστη...
Γιατί 1) Δεν με λένε Νάντια και 2) Βιάζεται να με μεγαλώσει, δεν είμαι γεννημένη το 1989, το 91' γεννήθηκα...

Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζεται και να τον εκφράζουν πράγματα που γράφουν οι άλλοι ή σκέφτονται αλλά όχι να δημιουργούμε και ψεύτικα προφιλ...

Απλά να εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε...

4 σχόλια:

  1. ΤΟ 91;;;;
    ΓΕΝΝΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ;;
    Α ΡΕ ΕΣΥ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΘΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα μάλλον ναι...
    Ελπίζω να μην έχω blog μετά από 20 χρόνια και χρησιμοποιηθεί εναντίων μου...
    χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΣΑΧΠΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. italos είπε...
    ΤΟ 91;;;;
    ΓΕΝΝΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ;;

    χαχαχαχα, έγραψες Ιταλέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina