19/6/10

5 Are you gossip maniac?

19/6/10

Δεν  ξέρω αν έχουμε καταλάβει πόσο σημαντική και σοβαρή ζημιά μας έχουν κάνει τα κουτσομπολιά των "σελέμπριτις", όχι αυτά καθ'αυτά αλλά εμμέσως μας απομακρύνουν από σημαντικότερα πράγματα...

Πάω σε καφετέρια θα δω δίπλα μου γυναικοπαρέα που θα σχολιάζει αν τα χει ή δεν τα χει η Μενεγάκη με άλλον  εκτός του Λάτσιου, για την Ντούβλη την Τζούλια..Τα πάντα συζητάνε και έχουν άποψη πάνω σε αυτά τα θέματα...

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να είναι τόσο ηλίθειες, πόσα εγκεφαλικά κύτταρα είχαν πριν ανοίξουν την τηλεόραση και πόσα τους έμειναν μετά; Τρομάζω στην ιδέα και μόνο οτι μπορεί να μου χει χαλάσει λίγο το γαλικό και θα με πιάσουν αυτές στο στόμα τους...Γιατί όταν εξαντλήσουν την Μενεγάκη κτλ έρχεται η σειρά μας..

Έχω φίλη η οποία μπαίνει κάθε ώρα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΕΡΒΟΛΗ σε όλα τα κουτσομπολίστικα πόρταλ "για να ενημερωθώ" όπως μας λέει!

Δεν μπορεί ρε γαμώτο να υπάρχει τέτοιο κόλλημα! Ποιος καθυστέρας σκέφτηκε να αποπροσανατολίσει τον κόσμο με το βρακί της καθεμιάς;;
ΕΕΕ μπράβο μας το πέτυχε όποιο αρχιτσάτσονο και να ήταν!
Κατάφερε η Τζούλια και η σαμπάνια της να τραβήξουν περισσότερο την προσοχή μας από τα οικονομικά φέσια της αριστερής κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ με ακροδεξιά πολιτική (πάντα ήθελα να το πω...)

Η κλειδαρότρυπα έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας...Βάζω και τον εαυτό μου μέσα ως κουτσομπολα όχι οτι ασχολούμαι με τους celebrities, χέστηκα γι 'αυτούς αλλά όταν μαθαίνεις οτι η απέναντι στη γειτονιά σου τα φτιαξε με τον αλκοολικό χασικλή δίπλα που πλακώθηκαν πρίν δύο χρόνια, ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ!! Από την περασμένη εβδομάδα όλη η γειτονιά μιλάει για το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής γιατί αν και 40 η μία και 45 ο άλλο, γομάρια το χουν κρυφό  "θέλει η τσατσά να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει"

Όρίστε έκανα ένα post με σκοπό για να πω πόσο κακό μας κάνει η κουτσομπολίστικη μανία και ήδη ξέφυγα παραπάνω..Κουραδοκαταπέλτης είναι αυτό το πράγμα, μας έχουν μάθει να μην αντιστεκόμαστε με τίποτα στα σκατά των άλλων...


Και εδώ έρχεται η δημοσιογραφία η κίτρινοπορτοκαλοροδοβυσσινοκόκκινη για να το αποδείξει περίτρανα... Πέντε χρόνια δεν θα χουν περάσει από τότε που οι αρχικουτσομπόλες Λαμπίρη και Τάτι έβαζαν τα λαγωνικά τους να ψάχνουν τα σκουπίδια των διάσημων.. Το τι σερβιέτα και σκατό βρήκαν, δεν λέγεται...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗΝ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ !!!

Βέβαια οι καιροί έχουν αλλάξει, ειδικά για την Τάτι (το λέω μισό γιατί ολόκληρο μου φαίνεται σαν τσατσά) η οποια μου το γύρισε στο πιο ενημεωτικό-κοινωνικό ύφος αλλά φυσικά ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΜΙΑΣ ΑΡΧΙΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑΣ! Στα χνάρια της τώρα φαίνεται πως βαδίζει και η Λαμπίρη... ΈΕΕ ρε τι θα δούμε;;


Ποια είναι η ουσία να ασχοληθώ με την κάθε τηλεοπτική βίζιτα για το τι κάνει στο κρεβάτι της;
Υπάρχει κάποιος λόγος; Θα αλλάξει κάτι;;

Παίρνουν την χαρά όπως ένα δίχρονο παιδάκι όταν του δίνουν γλυφιτζούρι, οτι μπαίνουν στην κλειδαρότρυπα του κάθε διάσημου! ΧΟΧΟ το χεις σκεφτεί καλή μου οτι
1. Ειναι Fake;
2. Σε κατι χαζά κουτορνίθια σαν εσένα ποντάρουν για να πλουτίσουν;

Πάρε ως παράδειγμα την Τζούλια, έδειξε πως το κάνει και όλη η Ελλάδα τσίμπησε! Ναι μπρε από την καλή την καρδιά της το κανε, και καθόλου μα καθόλου για να πλουτίσει!!!!

I am not here for your entertainment!!!!

5 σχόλια:

  1. Παλιά είχα μία κολλητή που δεν έκανε τίποτα άλλο από το να ασχολείται με τα παραπάνω. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί της άρεσε τόσο πολύ το κουτσομπολιό. Το έβρισκα πάρα μα πάρα πολύ βαρετό!
    Βέβαια, όταν ζεις σε μικρή πόλη πολύ λογικό και επόμενο είναι να ακούσεις διάφορα για τον γείτονα και πάει λέγοντας. Είναι όμως διαφορετικό.
    Τώρα το τι κάνει η Μενεγάκη, το τι θα κάνει η Σκατάνια κλπ. δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Τους βρίσκους όλους βαρετούς και κενούς. Όλο τα ίδια και τα ίδια.
    Καλά η Σκατάνια που το παίζει Ophra είναι από εκείνες που δεν χωνεύω καθόλου. Αρχικατινάρα! Ευχαρίστως, της έδινα μπουνιά!
    Άμα δεν έχεις με τι να ασχοληθείς φυσικό και επόμενο να ασχολείσαι με τις ζωές των άλλων. Πάλι καλά που δεν χρειάστηκε ποτέ να περάσω από αυτό το στάδιο αποχαύνωσης.
    Καλημέρα τσαχπίνα μου!
    Έχουμε συννεφιά σήμερα και ήθελα να πάω για μπάνιο γκρρρ. Εσύ μου κρύβεις τον ήλιο?:-p
    Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα είναι πολύ σπαστικό αυτό να κουτσομπολεύει τους πάντες.. πριν γράψω αυτό το θέμα είχα ξεκινήσεί ένα για την (Κ)Οπρα τάτι αλλά το σβησα γιατί παρά έριχνα μπινελίκια..

    Όχι καλέ δεν στον κρύβω τον ήλιο γιατί...
    Είμαι ο ήλιος γκουχου γκουχου...

    kisses :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα γειά σου ήλιε μου! Λολ
    Εγώ δεν παρεξηγώ... Ρίξε όσα μπινελίκια θες! Η θεματολογία του blog μου δεν με βοηθάει στο να εκφραστώ όπως θα ήθελα γι'αυτό έρχομαι εδώ. Με προδιαθέτεις να βγάλω τα απωθυμένα μου λέμε:-p
    Ματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά δεν θα το πιστέψεις. Πήγα να στείλω το σχόλιο και μου ζητάει λέξη επαλήθευσης. Και ποιά ήταν η λέξη??? el tati... χαχαχα
    Τυχαίο?! Δεν νομίζω χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα βρίσε όσο θες...Το θέμα όμως με την Τάτι όταν το διάβασα μέχρι και εγώ κοκκίνησα απο το βρισίδι..χαοχαχοαχο

    Εl tati την ρουφιάνα ακόμα και εδώ μπήκε...γρρρ :@

    Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina