18/5/10

3 Καλοκαιρινά Ραντεβού Part 2

18/5/10
Όπως είχα απηλείσει και στο προηγούμενο  μέρος στο τέλος του ποστ θα ακολουθήσει και δεύτερο μέρος και ιδού!

Λέγαμε λοιπόν για τα όλα σπαστικά πράγματα και για ποιο λόγο μισώ το καλοκαίρι ώς εποχή...





Πρωϊ, μεσημέρι και βράδυ για ύπνο δεν υπάρχουν, καθώς τα κολόπαιδα της γειτονίας ξεχνάνε οτι έχουν σπίτι και κάθονται και μας τα κάνουν τσουρέκια. Ουρλιάζουν, παίζουν μπάλα ξυλώνουν καθρεύτες από αυτοκίνητα με την αμπαλιάση και γενικά έχουν τον ασυμάζευτο.




Εδώ είναι μία πουτάνα κωλόμυγα, ότι σκατά και να της πετάξεις και καλά για να ψωφήσει τόσο και πιο μεγάλες καντήλες θα βγάλεις απο την σκατοκουνοπαρια στο διαολο πια...
Ειδικά τον Αύγουστο που τις λένε και "χοντρες" (;) , πως το καταλαβαίνουν; Τις ζυγίζουν; Εγώ ξέρω οτι ή χοντρές η στυλάκια τα ίδια σημάδια μας αφήνουν. Όλες οι άλλες μυγολογίες που ακούγονται είναι Μ-Α-Λ-Α-Κ-Ι-Ε-Σ!!!




Ακολουθεί φαινόμενο κοινωνικής αηδίας....





Το νύχι ασβέστης, ποιος μαλάκας το σκέφτηκε αυτη την παπαριά..
Θα πρέπει να ήταν ή πουστης κομπλεξικός ή μισογύνης! Στάνταρ δεν παίζει άλλιως...αυτή η αηδία να τη σκέφτηκε νοήμων ή έστω με το ελάχιστο iq... Αλλα ο συγκεκριμένος πρέπει να είχε iq κάμπιας!


Σαν να μην φτάνουν αυτά έχουμε και την παπαροτηλεόραση, που βάζει την μία επανάληψη πίσω από την άλλη. Έχουμε να φάμε best of από Λαμπίρη. Μενεγάκη. Τατιάνα....σύννεφο...


Aλλά εγώ ...




Στην Αφρική θα πάω με τους masai...

3 σχόλια:

  1. ΛΟΙΠΠΟΝ ΠΑΜΕ! ΔΙΒΑΣΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ! ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΗ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΕ ΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ. ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ! ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΣΟΥ!
    CIAO...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. merci merci :D :D και εσύ όμως δεν πας πίσω!!! Και το δικό σου μπλόγκ είναι μοναδικό ;)
    είμαι πανέξυπνη και έβαλα και το μπλόγκ σου...
    Πατάω να γίνω και αναγνωστρια αλλά κάτι έχει πάθει το google ή είναι οι ώρες μαλακίας που με πιάνουν και δεν γίνεται...Πάω να ξαναπροσπαθήσω... :D:D:D

    YΓ: Μισώ τα μακαρόνια, πως τρως τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα ??

    Cia specialità italiane (ελπίζω να βγήκε καλό το translate και να μην έχω γράψει καμία κοτσάνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΡΕ ΕΣΥ...
    ΜΠΡΑΒΟ. ΝΑ ΧΑΡΩ ΕΓΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!
    Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ!ΣΗΜΑΣΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ...
    ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ...
    CIAO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina