23/5/10

6 Kiss Our Blogs

23/5/10

To τι γέλιο έχω ρίξει με όλους αυτούς που ορίονται για την ανωνυμία των blogger αυτή την εβδομάδα δεν λέγεται, όχι οτι είναι απίθανο με αυτή την ευνομούμενη φασιστοαρχεία που έχουμε να μας βάλουν να τα δηλώσουμε και να πάρουν και από εδώ φέσια...

Αν δεν κάνω λάθος όλα ξεκίνησαν από ένα δημοσίευμα του troktikoy για την Διαμαντοπούλου που την έδιναν κανονικότατα και καλά έκαναν και από ένα άλλο που έλεγαν οτι ο πατζανάκης του μπλε Πρετεντέρη είχε διοριστεί στην ίδια εταιρεία που έχει διοριστεί ο άντρας της Διαμαντοπούλου (παράνομα εννοείται ) και κάπως έτσι μας κήρυξαν τον πόλεμο...

Γιατί να δηλώσουμε τα μπλογκς μας ρε καραγκιόζηδες, απατεώνες του κερατά, μας φοβάστε;;
Όσο υπάρχει το βουλευτικό άσυλο, εγώ δεν δηλώνω τίποτα και πάρτε τα αρχίδια μας.
Εξάλλου το να είναι κάποιος επώνυμος, δεν έχει να λέει τίποτα, πάρτε για παράδειγμα τις ασχημομούτσουνες σας! Είστε όλοι γνωστοί στον λαό, αλλα συνεχίζεται να κάνετε μέ άγνοια κινδύνου,  τα αίσχη σας και εξακολουθείτε να παραπληροφορείτε τον κόσμο για να ανεβάζετε και να κατεβάζετε κυβερνήσεις της αρεσκείας σας, εεεε Κύριε Πρετεντέρη μας;

Μέσα στην υποτιθέμενη γαμωδημοκρατία που ζούμε, μέσα στα πολλά δικαιώματα των πολιτών, από το 1843 έχει κατοχυρωθεί το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου ΑΠΟ ΤΟ 1843!!! Έχουμε 2010 και κάποιοι θέλουν να μας το κόψουν και αυτό, στον 21ο αιώνα ζείτε ρε πούστη μου; Γιατί δεν κάνετε αυτό που έκανε ο Βουλγαροκτόνος στους Βούλγαρους, να μας κυνηγάτε δηλαδή και να μας βγάζετε τα μάτια με καυτά ξύλα επειδή έχουμε blog και γράφουμε τις σκέψεις μας; Πως και σας διέφυγε μία τόσο δημοκρατική μέθοδος;

Έμενα η γιαγιά μου, μου έλεγε Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάτε! Έγω δεν πρόκειται να το δηλώσω όχι φυσικά επειδή σας φοβάμαι, γραμμένους κανονικά και ανάποδα με ανεξίτηλο σας έχω αλλά επειδή είναι δικαίωμα μου να λέω αυτά που πιστεύω και να γράφω τις σκέψεις μου σ'ενα απλό blog που παρέχετε δωρεάν, δεν έχω τη δυνατότητα να φτιάξω δικιά μου ιστοσελίδα του 1.000.000 ευρώ.

Αντίθετα εσείς, έχετε και παραέχετε λόγο να μας τρέμετε ειδικά όσοι έχουμε μπλογκ και δεν γλύφουμε τα αρχίδια κανενός Παπανδρέου και Σια, Σαμαρά και Σία, Παπαρήγα και Σία, Τσίπρα και Σία, Καρατζαφέρη και Σία κτλ... Δεν ξεπουλιόμαστε πως να το κάνουμε, δεν εξαγοράζουμε την δημοκρατία μας για κανένα πούστη και για κανένα χρηματικό ποσό. Όπως είχε πει ο Καζαντζάκης ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ! Αν αυτό δεν έιναι αρέτη στις μέρες μας, τότε τι είναι;

Αυτό που χρείαζετε στους τηλε-κατευθυνόμενους δημοσιογραφίσκους που δεν έχουν ίδεα τι είναι ο δημοσιογραφικός κώδικας δεοντολογίας είναι η απαξίωση και σας έχει μπει ήδη το αγγουράκι στον κώλο σας και χωρίς λυπαντικό μάλλον όμως δεν το έχετε πάρει είδηση...

Κάπου διάβασα οτι είπαν πως τα ειδησεογραφικά μπλογκς απαρτίζονται από ερασιτέχνες δημοσιογράφους και προβάλουν ψευδείς ειδήσεις. Λάθος δεν χρειάζετε να είσαι δημοσιογράφος για να σκεφτείς, άμα στηριζόμασταν στα δικά σας μυαλά θα είχαμε φαλιρήσει θα χρωστάγαμε ακόμα και στην Ακτή του Ελεφαντόστου, η είδηση  και η αλήθεια είναι αυτό που πιστεύει ο καθένας μας μέσα του, και όχι αυτά που λένε οι κοπρολάγνοι δημοσιογράφοι.

Τι να πεις όμως στην χώρα μας οι δημοσιογράφοι του κίτρινου ρεπορτάζ, Λαμπίρη, Γουμενίδης, Καραβάτου και λοιποί είναι πολύ πιο τίμιοι από τους γραβατωμένους δημοσιογράφους των ειδήσεων. Τουλάχιστον σέβονται πιο πόλυ των Κωδικα δημοσιογραφικης δεοντολογίας . Από κει καταλαβαίνεις για τι φάρες μιλάμε στα δελτία ειδήσεων...

Αυτή λοιπόν την αλήθεια και το δικαίωμα μας να εκφραζόμαστε θέλουν τα λαμόγια να καταργήσουν...
Δεν θα σας περάσει όμως ΚΑΙ ΑΥΤΟ, να στε σίγουροι γι 'αυτό λοιπόν :

KISS OUR BLOGS AND FUCK OFF

6 σχόλια:

  1. Nασαι καλά κουκλάρα μου πές κι άλλα.
    Μ`αρέσει η πένα σου.
    Ρίξε κι άλλα μαζί σου.:)
    http://nefeloma.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλά τα λες και τα γράφεις!
    Μιά διορθωσούλα μόνο, αυτό:ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ, δεν το είπε ο Ρίτσος αλλά ο Καζαντζάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Τheodosia είναι η οργή που μου βγαίνει και ρίχνω και κανένα βρισιδάκι όπως και να χει σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
    Και το δικό σου το μπλόγκ πολύ αξιόλογο συγχαρητήρια...

    @Νεκτάριε να σαι καλά για την διόρθωση, είχα την εντύπωση οτι το χε πει ο Ρίτσος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΕ ΗΡΕΜΗΣΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΘΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΣΤΟ ΒΛΟΓ ΜΟΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina