19/5/10

0 Φοιτητικές Εκλογές!

19/5/10
Άλλη μία παρωδία της δημοκρατίας θα λάβει χώρα στα Πανεπιστήμια της χώρας μας σήμερα Τετάρτη.
Μα ποια παρωδία;


Αυτή της δήθεν "Δημοκρατίας", αυτού το καθάρα προσωπικού και αναφαίρετου δικαιώματος να ψηφίζεις ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΞΙΩΤΕΡΟ!

Κάτι που φυσικά στα ανώτα εκπαιδευτικά μπουρδέλα, δεν συμβαίνει πράγμα που το χουν καταλάβει τα κομματόσκυλα και προσελκύουν αφελείς φοιτητές...μέσω πάρτυ .(!)

Ποιος γαμαει αν αυτή η παράταξη αξίζει;
Κάνει τα καλύτερα πάρτυ; Μας πήγε στην Αράχωβα, στον Βέρτη στον Κιάμο, εε αυτοί είναι οι αξιώτεροι.

Δεν θα εξηγήσω γιατί ο παραπάνω συλλογισμός δείχνει προσωπικότητα ανόητου και ανόριμου ανθρωποειδούς και γενικά μία άποψη για τον Πούτσο θα ασχοληθώ με το ανθρωπάκι που ψηφίζει με αυτή την λογική του πούτσου.

Πάρε απόφαση, χωνεψέ το οτι επειδή σου στέλνουν μηνύματα με τα προγράμματα, τα μαθήματα, σου μοιράζουν σημειώσεις  δεν σημαίνει οτι σε νοιάζονται. Γραμμένο με ανεξίτηλο στα αρχίδια τους σε έχουν , πως θα αρπάξουν ψήφους σκέφτονται για να βολέψουν αύριο μεθαύριο τα τομάρια τους. Εδώ που τα λέμε καλά κάνουν και σ' εχουν και χεσμένο τέτοιος μαλάκας που είσαι.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου την ημέρα της εγγραφής.
Πρώτη φορά τρόμαξα τόσο πολύ, ένας εφιάλτης που τον ζούσα  σαν να περπάταγα μεσάνυχτα ολομόναχη το δρόμο με τις Λεύκες να εμφανίζονταν οι εξωγήινοι του Λιακόπουλου και από παντού φύτρωναν Γκοτζίλες έτοιμοι να με κατασπαράξουν αν αρνιόμουν την "βοήθειά" τους.
Με τράβαγαν απο δεξία οι Δαπίτες μου έδωσαν και κάτι κωλόχαρτα, από αριστερά οι Πασπίτες και αυτοί μου έδωσαν κωλόχαρτα, μετά στην ουρά ήρθε και ένα κακόγουστο γυφτάκι της Κνε για να μου πει να της δώσω 4 ευρώ για τον Οδηγητη τους...
Τα 3 του μπροστινού μου πήρε γιατί εγώ δεν έχω..

Για το μόνο που θα σηκώσουν τον κοματοποιημένο κώλο τους τα κομματόσκυλα είναι μόνο για να προσελκύσουν θύματα. ΑΑααα συγνώμη και για να διωργανώσουν πάρτυ μεγάλη η παράλειψή μου. Αυτό είναι το πολιτικό κριτήριο πλέον...



Δώστε τους και κώλο ρε για να σας κάνουν και πάρτυ!!! Και να μου πείτε οτι θα αρνηθείτε, δεν θα σας πιστέψω...
Άλλη μία πολύ γελοία στιγμή ήταν όταν είχα πάει σε μία καφετέρεια κοντα στο Πανεπιστήμιο και τσακώνονταν ένα ζευγάρι μεσ΄ τη μέση της καφετέρειας για το ποιος είναι καλύτερος μετάξυ ΠΑΣΠ και ΔΑΠ εντέλει χώρισαν!  Αυτό που εκείνη τη στιγμή έπιασε πάτο με όλα αυτά που έλεγαν δεν ήταν ούτε η ΔΑΠ ούτε η ΠΑΣΠ αλλά η αξιοπρέπεια τους. Όση τους είχε απομείνει δηλαδή...



ΥΓ: Αύριο θα πάω και εγώ πανεπιστήμιο όχι φυσικά για να ψηφίσω, αλλά για να γελάσω με τις μαλακίες που θα κάνουν και θα λένε και για να ψηφίσει η φίλη μου η οποία είναι κομματόσκυλο...Ελπίζω να γυρίσω σώα και αρτιμελής , ποτέ δεν ξέρεις με τέτοια φανατισμένα ζώα από που θα σου ρθει...






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina