31/5/10

4 Σε ξέρω ;;;

31/5/10

Δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό στο διαδίκτυο από το να ανοίγεις το email σου και να βομβαρδίζεσαι από κάθε λογής σαβούρα...

Έτσι και σήμερα, άνοιξα το google email μου για να δω αν μου έχει έρθει απάντηση από μία φίλη μου, και τι να δω;;;;
157 διαφημιστικά email και τα περισσότερα προέρχονταν από έναν μαλάκα που έχει ένα ειδησεογραφικό site , blog δεν ξέρω τι σκατά είναι δεν εχω μπει κάν στον κόπο να το ανοίξω...
Αλλά είναι τόσο ζωάρα που παρ'ολο που του έχω στείλει δύο φορές email να με βγάλει από το χυσόnews -letters εξακολουθεί να μου γαμάει το email μου με τους εμμετούς του...

Την πρώτη φορά ήμουν ευγενέστατη, μέχρι και εγώ απόρησα, σήμερα όμως τον πήρε και τον σήκωσε τον στρουγκανογυφτο...

Ντάξει να έχω πατήσει σε κάποιο μπλογ, "Ανάγνωση" ή να έχω βάλει newsletter.
Απ'τη στιγμή όμως που το σπαμ το τρώω απο μπλογκ και σαϊτ που ούτε ξέρω πως υπάρχουν, και συνεπώς ούτε από το πεζοδρόμιο τους -που λέει ο λόγος- δεν έχω περάσει, με ποιο δικαίωμα ρε κόπανε με γεμίζεις με τις μαλακίες σου;;;

Αν η πολιτική σου για να προσελκύσεις κόσμο είναι να γίνεσαι σπασαρχίδης, μπράβο ρε είσαι πολύ έξυπνος...Όχι πραγματικά είσαι πολύ ξύπνιος....


'Ετσι και ο συγκεκριμένος παλιομαλάκας μου ξαναστείλει email μετά το σημερινό ξέχεσμα που του ρίξα άμα είναι μπλογ θα του κάνω "αναφορά" θα κάνω οτιδήποτε χρειαστεί, ακόμα και να του το κλείσω αρκεί να μην μου ξαναστείλει. Χέστηκα αν είναι μπλογ και δεν έχει καμία σχέση με την ελεθερία των μπλογκς, με ενοχλέι θα τον ενοχλήσω και εγώ αφού δεν ξέρει να διαβάζει Ελληνικά...

Εγώ δεν ξέρω καν να το κάνω, αλλά και να ήξερα δεν θα το έκανα γιατί το σιχαίνομαι...
Αυτοί οι μαλάκες που στον διάολο βρίσκουν τα emails και στέλνουν τιε παπαριές τους...
Αν κάποιος έχει hotmail γίνονται εμφανή όλες οι διευθύνσεις των emails, ποιος τους είπε οτι ένα καθαρά προσωπικό email το θέλω να μου το κάνουν για δημόσια χρήση;;

4 σχόλια:

  1. Έτσι είναι. Πρέπει να βρίζεις αλλά και πάλι κάποιοι είναι αναίσθητοι οπότε του καταγγέλεις στη google. Αν είναι blogs θα τα βάλει σε προειδοποίηση ή θα τα κλείσει. Αν είναι web sites θα τους ρίξει το rank και δε θα τα πετάει η μηχανή αναζήτησης της google. Δεν είσαι η μόνη πάντως. Εγώ πάντα ζητάω να σταματήσουν να με σπαμάρουν με ένα ευγεενικό email. Αν συνεχίσουν τότε ανοίγω τον οχετό και τους παίρνει ο διάολος και μετά αναγκάζονται να μου απαντήσουν τονίζοντας το χαμηλό μου επίπεδο και λέγοντας ότι είμαι αγενέστατος. Χέστηκα για το τι θα πούνε. Αυτοί με αναγκάζουν και ρίχνω το επίπεδο. Ας σταματήσουν να με σπαμάρουν και τότε θα φροντίσω να ξανανέβει το επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά κάνεις η υπομονή και η ευγένεια έχουν και τα όρια τους!
    Παίρνουν οτι emails βρουν και οποιον πάρει ο χάρος με τις μπαρούφες που γράφουν..

    Άμα μου ξαναστείλει ο συγκεκριμένος τον έχει πάρει και τον έχει σηκώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΑΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙΣ....
    ΜΕ ΛΥΠΑΜΑΙ. ΧΑΧΧΧΑΧΑ.
    ΜΗΝ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ....
    CIAO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πες καλέ, ελευθερία έχουμε...
    Νταξει μπορεί να μην συμφωνήσω αλλά δεν θα σε φάω κι'ολας... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina