25/5/10

2 Ποια εξεταστικη...;;

25/5/10


Αυτή την εβδομάδα πήρα απόφαση να στρωθώ στο διάβασμα μιας και 7 Ιουνίου αρχίζει η εξεταστική μου. Μάταια όμως κάθε μέρα το αναβάλω για την επόμενη. Είναι δυνατόν τέτοια εποχή να είσαι μέσα και να διαβάζεις;

Αλλά και τι να διαβάζεις, περσίνα ξυνά σταφύλια; Εμ, περσίνα οι κωλό ύλες δεν έχουν βγει ΑΚΟΜΑ!! Οι υψηλόμισθοι καθηγητήτες μας έχουν φαίνεται πολλές υποχρεώσεις για να ασχοληθούν ΚΑΙ με τους φοιτήτες!

Εξάλλου είναι γνωστό, πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να μπει σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή, το δύσκολο είναι να βγει, και όταν βγεί σε τι κατάσταση θα βρίσκετε το νευρικό του σύστημα...Εμένα πάντως εδώ και ένα χρόνο μου έχει διαλύσει. 


Η οργάνωση τους είναι για τα σκουπίδια, όπως και οι υπαλληλίσκοι που δουλεύουν στις γραμματείες. Πας για το πιο απλό πράγμα στην γραμματεία και σ'εχουν φτάσει να κατεβάζεις όποιον Άγιο και θεό ξέρεις από την προκλητικότητα...


Έχεις και τα κόμματα να σε κυνηγάνε για να σε βοηθήσουν.
Ο ένας πιο μαλάκας από τον άλλο!
Αυτά βέβαια είναι συνηθισμένα πράγματα για όλη την φοιτητική κοινότητα, αυτό είναι που μου δίνει δύναμη για να μην πάω και αρχίσω τα γαμοσταυριλίκια που τους αξίζουν.
Λέω τόσοι βγήκαν μ'ενα νευρικό κλονισμό, εεε εγώ αμα βγώ ζωντανή και πέσω στα ηρεμιστικά τυχερή θα είμαι, ή δεν την βγάλω σε καμία στενή διαβάζοντας Μάρξ!

Τελικά άμα δεν πληρώσεις ή δεν δωροδοκήσεις, εξυπηρέτηση, γιοκ!
Μία φίλη μου έλεγε οτι στο πρώτο έτος την ημέρα που είχε τα γενέθλια της πήγε στην γραμματεία γλυκά για να φάνε (ναι οι καημένοι) και  από τότε, είναι η καλυτερή τους.


Εγώ πάλι δεν λειτουργώ καθόλου έτσι...
Σιγά μην ταϊσω τα κοπρόσκυλα για να κάνουν την δουλεία τους που είναι υποχρεωμένοι και πληρώνονται και πολύ καλά κι'όλας!

Το θέμα δεν το ξεκίνησα για να παραπονεθώ για τις γραμματείες (αν και το έκανα) αλλά για την εαρινή εξεταστική!


Ποιος θα κάτσει να διαβάσει σοβάρα και χωρίς να βαριέται καλοκαίρι; 
Μόνο οτι ο ήλιος λάμπει, η θάλασσα θα είναι καλή και γενικά οι σκέψεις που κάνουμε κάθε καλοκαίρι αρκούν για να κλείσουμε τα εγκυκλοπαιδικά βιβλία!

Ένα ερώτημα (της εποχής) είναι που θα πας με τους γαμήκουλες που έφτασαν και έκαναν την σαν την μούρη τους, ΣΚΑΤΑ!!!!


Όπως και να χει έτσι και αλλιώς, μέλλον δεν έχουμε!
Σε 5-6 χρόνια θα είμαστε η γενιά των 100 ευρώ, ασχέτως αν θα έχουμε περάσει τα χειρότερα χρόνια μας διαβάζοντας και την παραμικρή μαλακία στα Πανεπιστήμια! Ποιος χέστηκε;

2 σχόλια:

  1. ΕΣΥ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΠΕΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!
    ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ...ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΜΑ!
    ΜΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βασικά δεν ξέρω αμα θα καταφερω να βγω...
    Ηδη το νευρικο μου συστημα τελει υπο διαλυση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina