22/5/10

1 Μεγάλη των Γειτόνων σχολή

22/5/10
Ένα είναι το σίγουρο, ή εγω είμαι έτοιμη να εκραγώ από την βλακεία και τους αντιπαθέστατους γείτονες ή οι γείτονες "μου" δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο λιγόψυχοι, σκατόψυχοι και γενικά μαλάκες. Μάλλον το δεύτερο συμβαίνει τα νεύρα μου είναι μία χαρά δεν υπάρχει αμφιβολία
γι 'αυτό (...πάω να πάρω ηρεμιστικά και lexotanil για να συνεχίσω..Ggrrrrrr)

Άμα στη γειτονία σας δεν υπάρχει έστω ένας τέτοιος γείτονας, θα παρεξηγηθώ...

Γείτονες  παρκατζίδες...

Κάθε μέρα ο δρόμος στην γειτόνια μου γεμίζει από κάτι γαμώγλαστρες που ξεχειλίζει το βρώμικο νερό τους για να κρατάνε μία θέση πάρκινγ του γιόκα, του αντρα κτλ




Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική κράτας κάτι για πάρτυ σου ρε μούλε από τη στιγμή που είναι δημόσιο, και μάλιστα αν κάποιος πολύ σωστά τραβήξει τη γλαστρά για να παρκάρει θα βγεις και θα του κάνεις και παρατήρηση παλιομαλάκα... Έ ρε δεν θα πάρω δίπλωμα οδήγησης  πάνω στο παράνομο πλακώστρωτο πεζοδρόμιο θα ρθω και θα το παρατήσω μία εβδομάδα, έτσι για να σου ζαλήσω τον έρωτα. ΟΥΣΤΤΤΤ



O Κύριος και η Κυρία Αναποδίδου




Έχουμε εδώ στη γειτόνια μια οικογενοια πολύ βαρεμένη...Πατέρας και γιος ο ένας πιο μαλάκας από τον άλλο. Έχουν λοιπόν μια slk γαλάζια (από τη γαλάζια slk καταλαβαίνεις για τι φλωράκια μιλάω και για την κακογουστιά τους) και ένα opel astra και αυτό γαλάζιο. Τι γίνεται; Ο δρόμος είναι μονής κατεύθυνσης αλλά οχι αυτοί οι πούστιδες θα πάνε κόντρα με το ετσι θέλω και θα απαιτήσουν αν εσύ πας κανονικά να κάνεις και όπισθεν για να περάσουν τα παλιοαρχιδιά..

Κουτσομπόλες...


Είναι οι γείτονες που σε ξέρουν πιο καλά και από τη μάνα σου!
Ξέρουν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τη ζωή σου, όπως πότε έκλασες, πότε κατουρήθηκες πότε είδες για πρώτη φόρα τσόντα κτλ Δυστυχώς αυτό το είδος δεν γίνεται αντιληπτό από τους περαστικούς αλλά μπορείς με ευκολία να ξεχωρίσεις τα σπίτια τους είναι πολύ εύκολο, όπου δεις ζουγκλοειδή μπαλκόνι να ξέρεις απο δω και πέρα οτι ζει κοτσομπόλα. Άμα θες όμως να δεις αν είναι εν ώρα κουτσομπολίστικης σκοπιάς, εύκολο και αυτό... Πάρε μία σφεντόνα και μία πέτρα και άρχισε να ρίχνεις προς το ζουγκλοειδή μπαλκόνι...ΧΟΧΟΧΟ


Γείτονες Ρωμαϊκων οργίων




Εδώ και μία εβδομάδα μου λέει η φίλη μου, οτι κάθε βράδυ ακούει τους από πίσω να πηδιούνται και να ουρλιάζουν.. Κάθεται κάθε βράδυ και στήνει αυτί στη μεσοτοιχία για να ακούσει αν και δεν χρειάζεται να στήσεις αυτί και τέρμα μουσική να χεις θα την ακούσεις την χοντή που κάνει σαν να της πήραν το γουρονόπουλο μέσα απ τα χέρια της... Έτσι και εγώ έκατσα προχθές να ακούσω οι δικοί μου από πίσω τι κάνουν (αν και δεν έχω μεσοτοιχία) τα αποτελέσματα ήταν αναμένομενα και απογοητευτικά, άκουγα έναν εκκωφαντικό ήχο ΠρρρρρρΡΡΡπρρπρρρπρπ , Πρρρρρτστστσττ


Χαβαλετζίδες παντώς καιρού!




Μα την Αγία Υπομονή μου, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΧΩ! Τι φασαρία είναι αυτή;
Παντρεύεται η εγγόνα, ΤΕΡΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗ, εχει γενέθλια η εγγόνα ΤΕΡΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗ, είναι έγγυος η εγγόνα, ΤΕΡΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...Γαμιέται η εγγόνα(;) ΤΕΡΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗ... Είναι απλά ανυπόφοροι και ανίδεοι από μουσική. Πως συνδιάζεται το "Νταρι Νταρι" με το "Προσεχώς" του Κιάμου, ο "Αύγουστος δεν θυμάμαι ποιος το λέει" με Αλκίνοο Ιωαννίδη "Στην αγορά του Αλ Χαλίλι" και "Κορίτσι πράγμα " της Βανδή; Όχι πείτε μου δηλαδή. Ααα ξέχασα να πω οτι ανάμεσα στα νησιωτικο-σκυλαδικο-οτιναναι
τραγούδια πέτανε σαν τούβλο και ένα "Smoke of the Water" , "Rock you like your hurricane"

1 σχόλιο:

  1. "άκουγα έναν εκκωφαντικό ήχο ΠρρρρρρΡΡΡπρρπρρρπρπ , Πρρρρρτστστσττ"

    εμ αγαπαει ο θεος τον κλεφτη αγαπαει και τον νοικοκύρη, αγαπητή τσαχπίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina