19/5/10

2 Φοιτητικός Πανζουλισμός...

19/5/10



Επέστρεψα σώα και αρτιμελής αλλά με νευρικό κλονισμό.
Όλα αυτά που είπα στο προηγούμενο άρθρο μου ισχύουν.
Η πρώτη εικόνα που πήρα όταν πάτησα στο τετράγωνο του Παν/μιου ήταν εκτυφλωτική κυριολεκτικά!
Παντού έβλεπες μπούγια ζώων, αλλά τι ζωων; Χρωματισμένα μπλέ, πράσινα, κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα. Παρόλο τον διαφορετικό χρωματισμό στις μπλούζες, τις σημαίες τα κωλόχαρτα που μοίραζαν από δω και απο κεί (γεγονός που δείχνε οτι με οικολογία δεν έχουν καμία σχέση), παρά τις διαφορετικές ιδεολογίες που και καλά υποστηρίζουν, τους ένωνε ένα πράγμα όλους,
Ποιο;

Για να αρπάξουν έστω μία ψηφο ήταν ικανοι να σε αφήσουν να τους πηδήξεις!!!

Αλλά δεν έχει και καμία σημασία γι αυτούς αν το καλοσκεφτείς...Σιγά το πράγμα να σε αφήσουν να τους πηδήξεις μία φορά, αυτοί σε πηδάνε όλο το χρόνο και όποτε τους καβλώσει...

Πήγα να δω αν οι τουαλέτες είναι βρώμικες να φώναζα τα κομματόζωα να μου τις καθαρίσουν μπροστά μου με χλωρίνη , για να δω μέχρι που θα έφταναν αλλά μάταια ρε πούστη μου ήταν πεντακάθαρες και φυσικά βαμμένες με τα χρώματα των παρατάξεων. Τουλάχιστον έχουν το γνωθι σαυτον και ξέρουν οτι είναι για χεσιμο...

Ήταν η μέρα του τζάμπα σήμερα τι ήθελες μπλούζα;  Έπαιρνες μπλούζα και μάλιστα διάλεγες και χρώμα και στάμπα...Έγω δεν πήρα, τι να την κάνω; Μόνο αν μου έλεγε η μαμά μου οτι λόγω οικονομικής κρίσης δεν έχουμε κωλόχαρτο! Τότε θα τους τίμαγα όλους όπως τους αξίζει...


Κασκόλ, και από αυτό είχαν. Αν και δεν πολυταιρίαζει στην εποχή μας έχει όμως και αυτό τον συμβολικό του χαρακτήρα. Το κασκόλ εδώ είναι υποκατάστατο ενός σκοινιού για αγχόνη άμα  δεν τους ψηφίσεις.

Γενικά οτι γουστάρεις μπορούσες να το ζητήσεις και θα στο εκπλήρωναν, με αντάλλαγμα φυσικά την γαμημένη ψήφο.

Πήγαμε στον όροφο όπου θα ψήφιζε η φίλη μου, εγώ έκατσα απ'εξω απ΄ την αίθουσα για να μην κάνω έμμετο το πρωϊνό μου. Δεν πέρασαν 5 λέπτα και ερχόταν ένας - ένας για να με πείσει να ψηφίσω την μπουρδελοπαράταξη του. Όχι μόνο δεν τους ψήφισα αλλά και στον ολιγόλεπτο διάλογο που είχα με όλους αυτούς τους μαλάκες -προκειμένου να με πείσουν- τους ειρωνευόμουν και δεν μου έλεγαν τίποτα, ευγενέστατοι κυριολεκτικά μαζί μου... Αυτά είναι πάρτε την μούτζα μου, δώστε μου τα ρέστα και πείτε μου και ευχαριστώ!!!

Όπως και να το κάνουμε είναι μεγάλο πράγμα να αντισταθείς σε όλες αυτές τι κολακίες και στις μαλακίες που σου τάζουν για να τους ψηφίσεις και ας ξέρεις οτι είναι ψέμματα. Σε εμένα δεν πέρασαν αυτά και αν είχα το ηλίθειο χαμόγελο του Ντοστογιέφσκι όλη τη μέρα σήμερα οφείλεται σε αυτό οτι δεν λύγισα στους λαγούς με πετραχήλια που μου έταζαν, και δεν ξεπουλήθηκα για κανένα πούστη και για κανένα πάρτυ!!!

2 σχόλια:

  1. Αυτή η κομματικοποίηση φταίει για τα περισσότερα δεινά της χώρας. Αρχίζει από τα σχολεία (σε λίγο ίσως κι από τους παιδικούς σταθμούς!) και συνεχίζεται μέχρι και την ενηλικίωση ("δια βίου κομματικοποίηση"). Συνήθως, πέραν από τον φανατισμό το άτομο κουβαλάει και "ανυστερόβουλες" βλέψεις βολέματος σε δημόσια υπηρεσία, κάποτε, όταν του δοθεί η ευκαιρία. 'Εχει πολύ μεγάλη υπομονή το κομματόσκυλο...

    ΥΓ: Σ' ευχαριστώ για την τοποθέτηση στο blogroll.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο φανατισμός τους ειδικά είναι η αρχή του κακού για όλα..
    Όσο για το μπλογκ σου τα σπάει απ'ολες τις απόψεις ;) και εσύ ο ίδιος που είσαι ακομπλεξάριστος και γράφεις καθάρα αυτο που σκέφτεσαι και αισθάνεσαι... :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina