15/5/10

0 Τηλεσκουπίδια!!!!

15/5/10
Ας "ξεπαρθανέψω" το μπλογκ μου με κάτι που κάνω πολύ καλά και έχω και πολλά να πώ...ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΒΛΑΚΕΙΑ...
 Υπάρχουν εκπομπές με απαράμιλλες τιμές βλακείας και ηλιθειότητας, αν αυτές οι τιμές ήταν στα ελληνικά χρηματιστήρια θα κάναμε πάρτυ...Ας ξεκινήσω το θεάρεστο λοιπόν έργο μου!

ΕΧΕΙΣ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΚΥ ΑΡΧΙΚΛΑΨΙΔΟΥ



Τι να πει κανείς για αυτή την εκπομπή;
Κάθε Πέμτη είναι η χειρότερη μου, δεν μπορώ να περάσω από το σαλόνι επειδή ο μπαμπάς μου την βλέπει και σαν να μην φτάνει αυτό την βάζει και τέρμα! ΓΡρρρρρΡΡρρρ!!!!


Αξίζει να το δεις (;) Με την Τατιανα Κουτσομπολίδου

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!!! Όλη η υποκρισία της ελληνικης τηλεόρασης μαζεμένη στην ΤΑΤΙ...
Άκομα θυμάμαι τα γέλια που έβαλα οταν είδα την ΤΑΤΙ άπο αρχικουτσομπόλα να το γυρνάει σε "Οπρα", πιο ενημερωτικό ρε παιδί μου..χαχαχα
Έκει που  απορείς (μέχρι στιγμής) που δεν έχει ρωτήσει κάτι κίτρινο ΤΣΟΥΠ το λεει και το ξεφτυλίζει το θέμα. Πως να το κάνουμε αγγίζει κοινωνικά θέματα (και ως κοινωνιολόγα δεν μπορώ να μην το πω) όπως είναι η οικονομική κρίση και πως μπορεί να ξεπεραστεί,,ΧΑ! ΠΑΡΤΕ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΣΟΝΤΕΣ...
Το ακόμη πιο γελοίο σε αυτή την εκπομπή είναι που όταν πάει να ασχοληθεί με κάτι σοβαρό βγάζει και τον Νικολάκη να διαφημίσει και την ιστοσελίδα του..Τι νάζιιιιιιιιιι;;;;;;;

Greek Idol




Έχουμε και λέμε:
1. Καταρχην είναι οξύμωρη από μόνη της η ονομασία! Το καταλαβαίνετε ελπίζω...
2. Είχα συνηθίσει να βλέπω εκπομπές οποι οι παρουσιαστές αντιμετώπιζουν τους θεατές ως χαζούς, ομολογώ οτι εδώ πρωτοπορούν Hell Yeahhhhh γιατί μας θεωρούν και κουφους... ΟΟΟ ΝΑΙ!!!! Δεν εξηγήται αλλίως γιατί η Κορομηλά γκαρίζει σαν να βρίσκεται στο γήπεδο...

Στην Υγεια μας με τον Παπαδόπουλο (όχι τον χουντικό)

 

 Ο ορισμός της Αλκοόλας...Ανώνυμοι Αλκοολικοί του κόσμου ενωθείτε...Πιείτε να μεθύσετε, να ξεχάσετε τα προβλήματα σας... Πιείτε για να δείτε αυτή την μούφα της ελληνικής τηλεόρασης, πιείτε στην υγεία των κοροίδων - δηλαδή εμάς- που πληρώνουμε χρυσή αυτή την αλκοολική πατάτα της Χαρατσικής, εμμμ συγνώμη Κρατικης ήθελα να πω τηλεόρασης...
Στην υγεία μας λοιπόν...




Bookmark and Share




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πέτα το...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright by tsaxpina 2010 all right reversed/ rss Designed by tsaxpina